100-300 macro ...... ?

Mag ik vragen waar mensen hun lijstjes vandaan halen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Denise_ schreef:Vreemd, het instapmodel van Canon is juist bedoeld voor startende fotografen en hoort daardoor makkelijk in het gebruik te zijn. Waar loop je precies op vast?
De Nikon die je beschrijft is even nieuwer en dus op een aantal punten een stapje beter (vergelijkbaar met de 1100D). De knopjes zullen wel op andere plekken zitten waardoor de bediening niet gelijk is aan die van Canon. Ik ben zelf meer van de Nikon, maar heb geen ervaring met de instapmodellen.
StillAngel schreef:Hey, mag ik hier een vraag stellen?
Ik vroeg mij af of de Canon 1000D veel verschilt in kwaliteit met de Nikon D3100 ?
Kan niet omgaan met de Canon die ik nu heb en zelfs mijn vriend die camera man is vind het maar een vaag ding.
Courses schreef:StillAngel schreef:Hey, mag ik hier een vraag stellen?
Ik vroeg mij af of de Canon 1000D veel verschilt in kwaliteit met de Nikon D3100 ?
Kan niet omgaan met de Canon die ik nu heb en zelfs mijn vriend die camera man is vind het maar een vaag ding.
Ik vind de Nikon onlogischer dan de 1000D hoor. Als je je camera weet in te stellen is het een prima ding.
Lijkt me logisch als je niet weet WAT je instelt je op de handmatige standen niet echt lekkere platen eruit krijgt