Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janinevv schreef:bedoel je op je foto?? Misschien kun je een foto delen van wat je bedoeld. En heb je je logo zelf gemaakt ?Vraagje over logo toevoegen en niet scherp...
Ik heb een foto laten maken en deze is heel tof!
Alleen word die niet scherp op de telefoon, wat gebeurd er ?
Foto op groot formaat is op de telefoon spikkelig en je moet inzoomen dan word hij scherp. Op de computer is deze wel goed.
Foto op kleiner formaat, het logo word alsmaar waziger en mist scherpte.
Ik sla de foto's op via exporteren in PS.
Heeft iemand een idee waar de fout kan zitten?
Ik heb ook al drie afmetingen gekregen van het logo... groot, medium en klein.
https://www.zign.nl/blog/wordpress/waar ... -onscherp/
dit ook al geprobeerd en werkte ook niet..
DieL_Zor schreef:Als je het epsbestand (is in vector ipv pixel) in je Photoshop sleept en hem als smart object houdt moet hij scherp blijven. Je kan hem dan zoveel vergroten en verkleinen als je wilt
*kruipt weer terug onder meeleessteen om te genieten van alle mooie platen
darkadia schreef:Wauw, gave bewerkingen komen er hier weer voorbij!
Ik had veel bij te lezen nadat ik thuis bijna 3 weken zonder internet had gezeten en ook mijn 4G bundel op was. Bokken ging nog wel, maar foto’s laden was drama.
Hier ook kerstfotos gedaan dit jaar, met hulp van bijrijdster en daarna zelf bewerkt.
Kwaliteit omlaag door bokt upload. De ogen vond ik wel een ding, maar er was echt onvoldoende licht om zonder flits te werken. En voor het eerst ook echt gewerkt met foto opnieuw samenstellen met overlap van de foto’s.
Hieronder de voor en na:
[ [url=m/KjPqd4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0AIgBh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zand had ik aan bovenzijde nog wat mooiere overgang willen hebben...
[ [url=m/Q7Q1Fs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uet0Pw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janinevv schreef:DieL_Zor schreef:Als je het epsbestand (is in vector ipv pixel) in je Photoshop sleept en hem als smart object houdt moet hij scherp blijven. Je kan hem dan zoveel vergroten en verkleinen als je wilt
*kruipt weer terug onder meeleessteen om te genieten van alle mooie platen
Gekke vraag hoe oud je het eps bestand in smart object ?