Vers van de pers, de knappe pony van Robin_Rikkie heb ook voor de eerste keer in RAW gefotografeerd en ik moet zeggen dat het me goed bevalt, die ga ik erin houden! nu nog handigheid krijgen met teugels wegwerken
Anoniem
Geplaatst: 24-10-14 08:17
Bedankt voor de feedback!
Hierbij mijn week 42. Sluitertijd was 30s en heb 'm uit de hand geschoten, had geen statief bij me
Ik kan het helaas ook even niet zo snel voor jullie opzoeken... zit nog wel even zonder pc... ik hoop vandaag te horen hoe of wat, anders wordt het morgen pas. Anders wordt het een heel nieuwe pc, maar ik hoop mijn eigen pc'tje weer lekker terug te krijgen.
Suuszels
Geplaatst: 24-10-14 11:18
Week 43 dan denk ik zo he? Ik ben ook eens op tijd! Deze na wat strijd met de kleuren want ja het is herfst vind ik hem in zwart wit toch het best uitkomen
Bedankt voor de feedback! Je hebt helemaal gelijk dat de bomen wat bruut zijn gestopt, maar anders had ik een heel lelijk stadsuitzicht er ook nog op staan. Dan was dit te betere oplossing.
De foto voor week 43 lever ik volgende week in. Ik ben m'n Flickr log in verifieren, maar ik heb die telefoon niet bij me...
HeavensLove
Geplaatst: 24-10-14 19:10
Irene96 schreef:
Bedankt voor de feedback!
Hierbij mijn week 42. Sluitertijd was 30s en heb 'm uit de hand geschoten, had geen statief bij me