Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maj0 schreef:Hebben jullie dat ook?
Ik bewerk mijn foto's in lightroom en photoshop. Nou worden de black foto's gewoon stuk donderder als ik ze op sla. Wat doe ik verkeerd???
Granoek schreef:Hier ook eens een voor en na, maar ik ben niet tevreden.
Hoe krijg ik hem iets realistischer? Ben er scheel op gekeken
[ [url=m/rdhUG6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q0dNI1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wilde eens niet die krans-om-de-nek-blackfoto's voor Kerst maar pfff nu al spijt van![]()
Of als iemand tips heeft om hem niet sneeuwig te maken, maar toch kerstig hoor ik het ook graag, ben niet per se gehecht aan de sneeuw
Granoek schreef:Hier ook eens een voor en na, maar ik ben niet tevreden.
Hoe krijg ik hem iets realistischer? Ben er scheel op gekeken
[ [url=m/rdhUG6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q0dNI1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wilde eens niet die krans-om-de-nek-blackfoto's voor Kerst maar pfff nu al spijt van![]()
Of als iemand tips heeft om hem niet sneeuwig te maken, maar toch kerstig hoor ik het ook graag, ben niet per se gehecht aan de sneeuw
Gianti schreef:Dank je wel![]()
Hoeveel tijd wil je in huid bewerking investeren en welk niveau wil je het doenJe hebt zoveel verschillende technieken namelijk hahaha
Dustinlover schreef:Gianti schreef:Dank je wel![]()
Hoeveel tijd wil je in huid bewerking investeren en welk niveau wil je het doenJe hebt zoveel verschillende technieken namelijk hahaha
Haha snap ik.
Ik wil dat ik een model die bij haar paard staat een beetje "mooi" kan maken. Hoeft extreem zeg maar al zal ik dat ook wel eens willen leren haha.
Bellatrix schreef:Ik heb mijn Photofiltre gewoon overgezet naar mijn nieuwe laptop...het enige is dat hij nu in het Frans staat.Maar ik weet alles wat ik nodig heb gewoon te vinden.