LindaLinda schreef:Hoe krijgen juli die achtergrond zo zwart eigenlijk?? of dat duisteren??
Nee dan moet je het paard gewoon op een zwarte achtergrond plakken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LindaLinda schreef:Hoe krijgen juli die achtergrond zo zwart eigenlijk?? of dat duisteren??
Pasamba schreef:LindaLinda schreef:Hoe krijgen juli die achtergrond zo zwart eigenlijk?? of dat duisteren??
Nee dan moet je het paard gewoon op een zwarte achtergrond plakken
amasis schreef:nou in iedergeval is het dan 2 afbeeldingen in 1 plaatje toch?
daandriaan schreef:Alleen de randen selecteren bijvoorbeeld met de veelzijdig heids hoek.
ArGieVai schreef:daandriaan schreef:Alleen de randen selecteren bijvoorbeeld met de veelzijdig heids hoek.
snap het niet??
ArGieVai schreef:@shalimar :: als ik het druppeltje aanklik vervaag ik zegmaar het hele plaatje of alleen het geselecteerde deel?
amasis schreef:nou in iedergeval is het dan 2 afbeeldingen in 1 plaatje toch?
Niek123 schreef:ff vraagje;hoe een rode streep verwijderen? zonder dat de achtergrond wit word, of met uitvegen helemaal rood wordt.
NinaTijger schreef:een creatie van mij![]()
[i mg]http://img160.imageshack.us/img160/7403/monamiam1.jpg[/img]
bizzybijtje schreef:amasis schreef:nou in iedergeval is het dan 2 afbeeldingen in 1 plaatje toch?
Jep, naast elkaar, precies, maar dat je de randjes niet ziet in het midden snapje??
bizzybijtje schreef:amasis schreef:nou in iedergeval is het dan 2 afbeeldingen in 1 plaatje toch?
Jep, naast elkaar, precies, maar dat je de randjes niet ziet in het midden snapje??
Shalimar schreef:Ook een bewerkingsprogramma...het heet The Gimp volluit...