LindaLinda schreef:Hoe krijgen juli die achtergrond zo zwart eigenlijk?? of dat duisteren??
Nee dan moet je het paard gewoon op een zwarte achtergrond plakken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LindaLinda schreef:Hoe krijgen juli die achtergrond zo zwart eigenlijk?? of dat duisteren??

Pasamba schreef:LindaLinda schreef:Hoe krijgen juli die achtergrond zo zwart eigenlijk?? of dat duisteren??
Nee dan moet je het paard gewoon op een zwarte achtergrond plakken
amasis schreef:nou in iedergeval is het dan 2 afbeeldingen in 1 plaatje toch?
Dat is het dekvermogen, ofniet?
met dat vingertje toch? daandriaan schreef:Alleen de randen selecteren bijvoorbeeld met de veelzijdig heids hoek.
ArGieVai schreef:daandriaan schreef:Alleen de randen selecteren bijvoorbeeld met de veelzijdig heids hoek.
snap het niet??
ArGieVai schreef:@shalimar :: als ik het druppeltje aanklik vervaag ik zegmaar het hele plaatje of alleen het geselecteerde deel?

amasis schreef:nou in iedergeval is het dan 2 afbeeldingen in 1 plaatje toch?
hoe een rode streep verwijderen? zonder dat de achtergrond wit word, of met uitvegen helemaal rood wordt.
Niek123 schreef:ff vraagje;hoe een rode streep verwijderen? zonder dat de achtergrond wit word, of met uitvegen helemaal rood wordt.
NinaTijger schreef:een creatie van mij![]()
[i mg]http://img160.imageshack.us/img160/7403/monamiam1.jpg[/img]
bizzybijtje schreef:amasis schreef:nou in iedergeval is het dan 2 afbeeldingen in 1 plaatje toch?
Jep, naast elkaar, precies, maar dat je de randjes niet ziet in het midden snapje??
bizzybijtje schreef:amasis schreef:nou in iedergeval is het dan 2 afbeeldingen in 1 plaatje toch?
Jep, naast elkaar, precies, maar dat je de randjes niet ziet in het midden snapje??
Maar volgens mij is dat het niet
Ik weet volgens mij al wat ze wilt, maar ik weet nie tof dat wel kan met pf ..
.

wat is gimp?? Shalimar schreef:Ook een bewerkingsprogramma...het heet The Gimp volluit...