Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tesz_Candy schreef:Ik ga iets leuks proberen te doen, maar met Nero en Candy samen gaat denk ik niet. Ik zal er 2 maken, een van Nero en 1 van Candy, ook goed?viewtopic.php?f=53&t=546845&hilit=&start=0 wie wil een paar mooie foto's uit dit topic bewerken???
Stravero schreef:Tesz_Candy, jaa! je bent bijna aan de beurt..
Bijouloveres schreef:Tesz_Candy schreef:Ik ga iets leuks proberen te doen, maar met Nero en Candy samen gaat denk ik niet. Ik zal er 2 maken, een van Nero en 1 van Candy, ook goed?viewtopic.php?f=53&t=546845&hilit=&start=0 wie wil een paar mooie foto's uit dit topic bewerken???
Citaat:er staat in het topic een foto van candy en nero samen
Verosjaak schreef:ook ff een opmerking. WILLEN JULLIE GEEN FOTO'S QUOTEN. tijdens het bijlezen was er 3 keer dezelfde foto's gequote om eronder te zetten: je hebt een pm. als je qoute. verwijder dan de foto's die erin staan. Heb nu ongeveer 2 pagina's meer moeten lezen dan nodig was, met al dat gequote en gepraat terwijl het alleen een topic is om dingen te bewerken. als je wilt kletsen vraag je elkaars msn maar in een om. Moet egt elke dag 5 pagina's bijlezen voor NIKS.
spritsie schreef:
spritsie schreef:spritsie schreef:zou iemand voor mij ook een foto willen bewerken?
ik ben helemaal weg van deze foto
....
zou zoiets ook wel willen met deze foto`s
..
..
..
..
..
vind het trouwens erg knap wat jullie doen
o ja haar naam is High Spirit
Sorry