Hij is écht mooi
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

robin_love schreef:aah dankje dankje dankje
Tot ziens.

mSz_iriS schreef:robin_love schreef:aah dankje dankje dankje
Haha, graag gedaan hoor. Ik ben weer weg! Alle aanvragen zijn gedaan enz.. Kom ooit wel weer is kijken.Tot ziens.

ponyta schreef:dankjuhh maar wil je er nog een voor mij maken
Nu is er ook niemand anders bezig met de ava's & mij krijg je gewoon niet zo gek; klaar. PB rakkertje13 of slimmerik maar is; misschien dat die het voor je willen doen.
mSz_iriS schreef:@ ponyta;
Ik heb vanmiddag een avatar voor je gemaakt; zie vorige pagina en hieronder het bericht van Susi. Er is een afspraak gemaakt dat je eens in de 2 weken een avatar aan mag maken dus ik maak geen nieuwe voor je. Over 2 weken wil ik wel weer is gaan kijken voor een nieuwe voor je.
@ Bianka02 ;
Ik ben overigens niet van de glitters dus mocht je niet tevreden zijn moet je maar iemand anders zoeken die dat voor je wil doen.![]()
@ susi ;
Ja.. WOEF! Hier is die hoor :^) Als je wat meer moeite had genomen & een pagina terug had gekeken had je 'm ook zien staan!!
@ Garmana ;
@ XlucienneX ;
Ja, dat is mogelyk.
@ DePeperd ;
Zie pagina 1 van dit topic.
@ Libertylove ;
Als je de foto's plaatst zal ik het voor je doen.
@ _Marjolein_ ;

rakkertje13 schreef:Wil je mssn niet zoveel quoten Susi?
Btw Iris, bedankt ik had me er op ingesteld ava's moeten maken maar heb nu een vrije avond..haha
Alleen die ponyta ofzoiets wil er nog 1 ; maar die maak ik niet. Misschien dat jy daar nog zin in hebt.
Heb echt al 14 ava's ofzo gemaakt vandaag, ze komen me strot uitzetten.
Wachtlyst is gelukkig weer leeg.