dank je maar eigenlijk was hij niet voro mij maar miss_monty hier op bokt maar hijs verder wel mooi hoor
Asseblief (sla hem alleen wel ergens op want hij blijft niet voor eeuwig op mijn server staan )Zo goed?
Nee,gewoon los, zolang ze haar koppie maar hoog houdt is dat geen probleem (en vaak hoge cijfers voor de verzorging )Bedankt voor m'n mooie avatar!!
Wil er ook iemand 1 voor mij maken? Met deze foto's(ik heb ze alvast verkleind):En als er dan tekst bij kan, mag dat dan Santos zijn?
SnowFlake"][quote="SplashIsLief"][quote="SnowFlake schreef:w8 lijst 1.Garfieldjuh (AF)2.Sjemie (AF)3.Quarterhorse (AF)4.Magic_lover (AF)5. SplashIsLief (AF)6. paardjuhsz???? [/quote][/quote]
Vet leuk al die avatars wil misschien als ik binnenkort mooie foto's heb gemaakt er ook wel een.(even offtopic. die manen van je paard echt geweldig lowara
Wie wil van mijn avatar die ik nu heb, een oranje (voetbal) avatar maken? Het heeft haast anders is het al voorbij lowara: wat een moooi paaard! oooh echt wauw! die manen! super joh!
paardjuhsz"][quote="SnowFlake"][quote="SplashIsLief"][quote="SnowFlake schreef:w8 lijst 1.Garfieldjuh (AF)2.Sjemie (AF)3.Quarterhorse (AF)4.Magic_lover (AF)(eigenlijk voor miss_monty)5. SplashIsLief (AF)6. paardjuhsz???? 7.magic_lover [/quote][/quote][/quote]
Wil er iemand een avatar maken die telkens verschillend overspringt van deze prentjes?Alvast bedankt !
Citaat:Wachtlijst update1. paardjuhsz2 .magic_lover 3. Haffies4ever4. kaliefje5. magic_lover 6. bonnielove7. Shadowfaxx weet niet of het zo goed is hoor, ik hoop het
wie wil er voor mij een avatar maken van joéndy.hier die fotos[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RQAZA3wTAZFAo8kaWYfkZ2IpWvPD3ertsH1tJyLKXmwwv0*aktEF9X58FsbW0Ghg6yon6l7wAwXQm83DwcxyWvfo700N*z9ZWSDy5VpSQ!o/Joendy%20(2).JPG?dc=4675466140389938505[/img]en dan met de naam JOËNDY er in.(als dat gaat tenminste)alvast bedankt groetjes annelies