Meteen maar week 14, kwam vanmorgen een egeltje tegen in de tuin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thats_Me schreef:Vanmiddag even tijd gevonden voor een overzicht met feedback. Leuk dat er weer meer mensen mee doen!
Athelas
Mooie kleuren en leuk die weerspiegeling van de bomen in het water.
Bellatrix
Ik vind dit gewoon een prachtige foto. Heeft wat weg van een schilderij.
Caitlin_K
Het wazige van de voorgrond vind ik minder geslaagd. Dat terwijl ik de compositie en de pony onder de bloesem juist mooi vind.
Calice
Gewoon een leuke foto. Wat een mooie manen!
DrawnHorse
Heerlijk dat ze zo kunnen spelen in de bak. Heb er niets op aan te mekren.
evaval
Prachtig gebruik van kleuren. Mooi model ook.
Fem verzamelt hier
Haha, leuk die blik die je hebt weten vast te leggen. Echt zo van mag ik nou wel of mag ik nou niet?
Fris
Mooi dat je het voorjaar zo hebt weten vast te leggen. Vind het een mooie foto en heb er niets op aan te merken.
Gerdjee verzamelt hier
Snap goed dat je deze hond zo kent. Als ik zelf naar de foto kijk dan vind ik het jammer dat je voor deze compositie hebt gekozen en dat je de hond niet helemaal ziet. In deze vind ik het rode tuigje ook wat storend.
germie
Ook een mooie voorjaarsfoto. Fijn dat het leven in de natuur gewoon doorgaat. Je ziet toch steeds minder van deze beestjes. Prima foto, verder niets op aan te merken.
Isa
Heerlijke foto, mooi gebruik van licht. Heb hier niets op aan te merken.
JewEmm verzamelt hier
Wat een leuk moment heb je weten vast te leggen. Leuke foto, niets op aan te merken.
joeluna
Wat een schatje. De foto vindt ik zelf ook mooi, als de rode hindernis niet zo aanwezig zou zijn in de achtergrond had ik het een top plaat gevonden.
Joysieee
Wat heb je dat oog prachtig weten vast te leggen. Dat is toch iets wat niet altijd zo makkelijk is. Top gedaan en het is zo een mooie foto geworden.
lifaya
Toch heeft deze foto ook wel wat. Het laat inderdaad zien hoe rustig het op dit moment is. Ik vind het lijnenspel wel mooi waardoor je toch blijft kijken.
LoveUggs verzamelt hier
Mooi detail van de lente. Je ziet inderdaad steeds meer insecten. Wat meer aandacht voor deze beestjes is altijd goed. Het gaat er toch erg slecht mee. Ik vind de foto ook zeer geslaagd. Heb er niets op aan te merken.
magda_90 verzamelt hier
Wat zit je kat toch heerlijk te genieten in het zonnetje. Deze foto vind ik gewoon mooi. Heb er niets op aan te merken.
maj0
Gewoon een leuke foto. Het lijkt alleen alsof de horizon een beetje scheef staat.
MarijeR
Prachtig, echt mooi gespeeld met beweging en licht. Top foto.
Nayomie
Wat een mooi dier. Je hebt ook goed gebruik gemaakt van kleur. Mooie foto.
NESCAFE
Mooi dat je op deze manier de bloesem hebt weten vast te leggen. Op mijn tablet komt het licht wel wat hard binnen.
Nicje87
Leuk gespeeld met deze reflextie. Ik lijk wel wat scherpte te missen (of nou ja, ik weet niet precies waar die ligt). Ik zou zeggen speel hier nog eens vaker mee dan kun je hier vast nog betere beelden uit halen.
Niobe
Landschappen zijn ook lastig om op de foto te zetten. Je hebt goed gebruik gemaakt van een verdeling in de foto. Doordat je niet één echt onderwerp hebt komt de plaat al snel wat simpel en saai over. Dat terwijl je wel een mooi beeld hebt weten te leggen van hoe de natuur op dit moment is. Oftewel een prima foto, niet bijzonder maar zeker niet verkeerd.
quatta
Wat een schatje. Gewoon een mooie foto, heb hier niets op aan te merken.
quintenvo
Wat een leuke foto. Heerlijk zo verstoppertje spelen in het gras. Heb hier niets op aan te merken.
rosslover
Mooie foto, ik vind de uitsnede zelf iets minder. In deze had ik toch liever het hele paard gezien. Dat komt ook door de blik die je hebt weten te vangen. Gewoon erg mooi en als het paard er nou helemaal op zou staan zou dat voor mij de foto echt afmaken.
Sharani
Leuk dat je het voorjaar hebt weten vast te leggen. De foto zelf is erg blauw, wellicht komt dit door de bewerking of heb je lopen spelen met je witbalans?
Suuszels
Wat een leuke foto. Heerlijk zo samen op de foto. Heb hier niets op aan te merken.
Thats_Me
-
xMayo
Wat een schattige foto. Ik vind het alleen jammer dat je de scherpte zo hebt ingezet. Nu trekt mijn aandacht meer richting de rode schouder dan naar kindjes.
XxLiEsJuHhxX
Wat heb je leuk lopen spelen. Zo'n silhouetten blijft toch erg spannend en mysterieus. Leuk gedaan.