Week 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Julia schreef:Wat een leuk topic.Leuk om te zien dat iedereen elkaar ook feedback geeft!
Ik begin maar op deze pagina, want alles teruglezen en daarop reageren duurt een beetje lang.
MarijeR: Mooie foto! Mooi belicht ook!Zelf had ik wel een wat kleiner diafragma gekozen voor een wat mindere scherptediepte.
FristiLover: Leuk konijn en aandoenlijk plaatje. Wat betreft belichting ook prima.
Nayomie: Wat een klein formaat fotootje.Verder vind ik de schaduw van de flits wat storen op de voorgrond en is het niet heel egaal belicht. Je kan dit vrij makkelijk anders doen door zelf een soort van softbox te bouwen.
Appelstroop: Wat een boel prijzen.Op zich keurige foto, maar had hier persoonlijk liever niet geflitst ivm de schaduwen op de muur.
Asselruiter: Keurige foto wat betreft belichting en compositie. Vind het paaltje en de draad wel wat storen. Wel een hele leuke pony!
_Balou: Mooi moment vastgelegd! Denk dat je er met iets meer bewerking nog wel meer uit zou kunnen halen.![]()
GerdjeHoran: Keurige foto, mooi belicht. Wel jammer dat het hoofdstel niet mooi past en de neusriem daardoor te laag zit.
Niobe: Leuk zelfportret! Mooi effect zo met je haren! Denk dat je met wat meer nabewerking wel meer uit deze foto kunt halen en wat meer sfeer nog kunt creëren.
Ingvild: Jammer dat het zo'n klein plaatje is. Ziet er wel uit als een toffe locatie! Qua compositie vind ik de foto niet heel erg spannend. Licht is wel heel mooi.
Van mij eentje nog van vorig jaar:
[ Afbeelding ]
Eefsel2109 schreef:Week 4:
[ Afbeelding ]POTW week 4 by Evelien Kruis, on Flickr1
Een oude foto, deze week helemaal geen tijd gehad om te fotograferen en hoopte dat ik nog wat foto's van de pup kon maken, maar gezien het weer gaat dat niet goed lukken
Argai schreef:POTW 4
[ Afbeelding ]
Geen idee hoe ik dat blauwe/witte lichtje op de tak weg krijg. Ik snap nog niet zoveel van PS / LR
horsesm schreef:Mijn week 4
[ Afbeelding ]
Feedback pagina 27:
Argai: super mooie foto ! mooi scherpgesteld en prachtige kleuren !
Rosslover: Mooie positie ! Maar naar mijn idee is hij niet helemaal scherp ? Kan ook aan mij liggen hoor
Eefsel2109: Leuke hond zeg ! Mooi scherp gesteld ! Alleen vind ik hem een beetje grauw..
joeluna schreef:
Sanne_com schreef:
Laura_Stella schreef:Bij deze mijn week 4, weer uit de oude doos helaas
[ [url=m/PBAmJR.jpg]Afbeelding[/url] ]
xniieeenke schreef:Mijn week #4
Vind het een van de mooiste luchtfoto's van mij, ondanks dat hij vanuit een zacht rijdende auto is gemaakt haha
[ [url=m/ADNT7P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tigress schreef:
MarijeR schreef:Mijn week #4
Deze week geen camera vast gehad dus eentje van vorig jaar.
[ Afbeelding ]
Southern Tree Agama, vrouwtje, in Zuid Afrika.
Canon 1DIV, 600mm, 1/500 (uit de hand), f5.6, iso 3200, +1/3
FristiLover schreef:
Nayomie schreef:
Appelstroop schreef:Week 4
De prijzen zijn niet van mij hoor![]()
Beetje jammer van de schaduw aan de rechterkant en dat ik de flitser moest gebruiken, wordt het een beetje scherp van. Maar het heeft in ieder geval kleur!![]()
[ Afbeelding ]
Asselruiter schreef:Veel sterkte Maxxieee!
Week #4: nog eentje uit de reeks van vorige week, omdat ik deze week bezig was met afstuderen. Vanaf nu ga ik hopelijk meer tijd hebben (en ja ik ben afgestudeerd). Fototechnische weer een zwakke foto, maar heb nu even niets anders...
[ Afbeelding ]
_Balou schreef:Kom er nu pas achter dat ik week 3 vergeten ben..
Week 4 dan maar, deze week geen foto's gemaakt dus even een iets oudere foto![]()
[ Afbeelding ]
GerdjeHoran schreef:Vrijdag een leuke fotoshoot gedaan met paardjeroos hier van bokt!
week 4
[ Afbeelding ]Fotoshoot Marjon by Winniephotographie, on Flickr
Niobe schreef:Bedankt voor de feedback allemaal!!! Grappig dat zoveel mensen de pop eng vondenBen zelf ook geen fan van zulke poppen
mijn broer z'n schoonmoeder kan hele mooie maken, maar ze blijven toch een beetje creepy
Week 4 Zelfportretje. Ben nog een beetje duizelig
[ Afbeelding ]
Ingvild schreef:Iedereen bedankt voor de feedback.
Deze week helaas weer een iets oudere foto (dec 2015).
Week 4:
[ Afbeelding ]
Julia schreef:
magda_90 schreef:Bedankt voor de feedback dames.
Dat de foto grauw is, is logisch, dat was het die dag ook.
Marjolijn, de onderkant van de hond is maar een boomstronk, niet zo interessant en imo te afleidend voor de foto.
Sterkte Maxi.
Vraagje, ik heb vanwege zeer slecht nieuws deze week geen camera in mijn handen gehad. Wel heb ik nu sinds kort eindelijk een negatieven scanner. Ik ben nu begonnen met de foto's van vorig jaar opnieuw in te scannen, mag ik daar ook eentje van plaatsen? Anders pak ik wel eentje van die Belg x Tinker die ik 2 weken terug ook had geplaatst.
JewEmm schreef:Mijn week 4. M'n lieve oude dame lag vanmiddag lekker te slapen. Geen top foto, maar ik wilde niet een foto van vorige week inleveren. Ook al zijn die beter.
Bokt-upload omdat Flickr in de trein niet meewerkt...
[ [url=m/drOvOs.png]Afbeelding[/url] ]
Deetjeeuh schreef:
CastaMickey schreef:En weer geen camera vastgehad deze weekFoei, weer een oude foto
Week 4
[ [url=m/q1QCCN.jpg]Afbeelding[/url] ]
IsaCalixa schreef:Nog 1 keer een honden foto. Volgende week weer een nieuwe proberen te maken!
Week 4
[ [url=m/ewJbka.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joysieee schreef:
jesicaaaa schreef:
Fem schreef:
Revanches schreef:
Gub schreef:
cathyenbeau schreef:
ismy schreef:Wauw, bedankt voor alle feedback! Grappig hoe meningen en smaken kunnen verschillen! Hierbij week 4 maar, dit was een enorm schoolproject waar ik niet zo tevreden over ben maar ik deel hem toch maar even! De foto is gemaakt en uitgebeeld in opdracht van oude Friese volksverhalen. Dit verhaal ging over een schipper.
[ Afbeelding ]
(flickr verscherpt enorm..)
Jespri schreef:Helaas deze week de camera niet vast gehad, erg druk geweest.
Volgende week beter.
[ Afbeelding ]
Foto van December 2015 - Zwitserland
Canon EOS 550D - Canon EF 70-200mm f/4L USM
ƒ/4.0
122.0 mm
1/125 sec
100 ISO
Its_Juliaa schreef:Even een foto uit de oude doos (Vakantie Malta 2015). Deze week mijn camera verkocht en een nieuwe body gekocht(alleen nog geen lens, dus fotograferen met camera ging wat lastig haha)
Mijn week 4
[ [url=m/SNuwNx.png]Afbeelding[/url] ]
Shiloh schreef:
Agossie schreef:
Tivara schreef:
Maaaarije schreef:Week 5.
Ik zet zelden mensen op de foto, dus hoop op een paar goede tips van jullie kant!
Had zelf achteraf graag iets meer ruimte bij haar hand gehad en bij het hoedje.
Al is het in mijn ogen niet ontzettend storend maar dat kan ook komen omdat ik geen idee heb hoe anderen het doen.
[ Afbeelding ]