[FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 19:47

En weer geen camera vastgehad deze week :x Foei, weer een oude foto
Week 4
Afbeelding

Fearn

Re: [FOTO] Picture of the Week deel IV - 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 19:50

Nog 1 keer een honden foto. Volgende week weer een nieuwe proberen te maken!

Week 4
Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 20:05

Julia schreef:
Wat een leuk topic. :D Leuk om te zien dat iedereen elkaar ook feedback geeft!

Ik begin maar op deze pagina, want alles teruglezen en daarop reageren duurt een beetje lang. :=

MarijeR: Mooie foto! Mooi belicht ook! :) Zelf had ik wel een wat kleiner diafragma gekozen voor een wat mindere scherptediepte.
FristiLover: Leuk konijn en aandoenlijk plaatje. Wat betreft belichting ook prima.
Nayomie: Wat een klein formaat fotootje. :D Verder vind ik de schaduw van de flits wat storen op de voorgrond en is het niet heel egaal belicht. Je kan dit vrij makkelijk anders doen door zelf een soort van softbox te bouwen. :)
Appelstroop: Wat een boel prijzen. :D Op zich keurige foto, maar had hier persoonlijk liever niet geflitst ivm de schaduwen op de muur.
Asselruiter: Keurige foto wat betreft belichting en compositie. Vind het paaltje en de draad wel wat storen. Wel een hele leuke pony!
_Balou: Mooi moment vastgelegd! Denk dat je er met iets meer bewerking nog wel meer uit zou kunnen halen. :)
GerdjeHoran: Keurige foto, mooi belicht. Wel jammer dat het hoofdstel niet mooi past en de neusriem daardoor te laag zit.
Niobe: Leuk zelfportret! Mooi effect zo met je haren! Denk dat je met wat meer nabewerking wel meer uit deze foto kunt halen en wat meer sfeer nog kunt creëren.
Ingvild: Jammer dat het zo'n klein plaatje is. Ziet er wel uit als een toffe locatie! Qua compositie vind ik de foto niet heel erg spannend. Licht is wel heel mooi. :)

Van mij eentje nog van vorig jaar:

[ Afbeelding ]

Ja goed punt! Dat had ik zelf ook door. Wilde dit via lightroom oplossen maar dat is volgens mij niet mogelijk. Had dit even netjes moeten doen via gimp. Helemaal mee eens hoor :j

Zal eens zo'n box bekijken of dat makkelijk te maken is.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 20:13

Je kan dat juist wel mooi met Lightroom oplossen, vind ik! Welke versie van Lightroom heb je? :)

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 20:32

Ik heb besloten me toch af te melden voor dit jaar, ik heb het momenteel gewoon te druk om elke week een foto te maken. Veel plezier iedereen! :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 20:43

Julia schreef:
Je kan dat juist wel mooi met Lightroom oplossen, vind ik! Welke versie van Lightroom heb je? :)

Oh werkelijk? Oef ehm uit mijn hoofd 5.1

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 20:51

Week 4, ik weet niet of hij goed geupload is, want heb geen computer hier. ;)
Afbeelding

jesicaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 21:29

Hier bij mijn week 4

Afbeelding

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 21:31

Afbeelding

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 21:33

Mijn POTW:
Afbeelding

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 21:46

Week 4
Afbeelding

cathyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:09

Week 4, weerspiegeling van het licht en bomen op ijs :)
Afbeelding

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:22

Wauw, bedankt voor alle feedback! Grappig hoe meningen en smaken kunnen verschillen! Hierbij week 4 maar, dit was een enorm schoolproject waar ik niet zo tevreden over ben maar ik deel hem toch maar even! De foto is gemaakt en uitgebeeld in opdracht van oude Friese volksverhalen. Dit verhaal ging over een schipper.

Afbeelding

(flickr verscherpt enorm..)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:30

Helaas deze week de camera niet vast gehad, erg druk geweest.
Volgende week beter.

Afbeelding
Foto van December 2015 - Zwitserland

Canon EOS 550D - Canon EF 70-200mm f/4L USM
ƒ/4.0
122.0 mm
1/125 sec
100 ISO

Its_Juliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:37

Even een foto uit de oude doos (Vakantie Malta 2015). Deze week mijn camera verkocht en een nieuwe body gekocht :) (alleen nog geen lens, dus fotograferen met camera ging wat lastig haha)

Mijn week 4
Afbeelding

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 22:48

Ik ga later in de week nog even feedback proberen te geven,

Week 4

Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-16 22:51

Mijn week 4. Eén van eerder, ik ben de hele week ziek geweest.
Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 00:02

De samenvatting van week 4 - 2016:

Agossie
Appelstroop verzamelt hier
Argai
Asselruiter
_Balou verzamelt hier
Bellatrix verzamelt hier
Biebz verzamelt hier
caaramel
calice
CastaMickey
cathyenbeau
CrazyIris verzamelt hier
Deetjeeuh
Eefsel2109
EskeGirl
Fading
Fem verzamelt hier
FristiLover
GerdjeHoran verzamelt hier
Gracezellaa
Gub
hamsterfan
horserider22
horsesm verzamelt hier
Ingvild
IsaCalixa verzamelt hier
ismy
Its_Juliaa
jesicaaaa verzamelt hier
Jespri verzamelt hier
JewEmm verzamelt hier
joeluna verzamelt hier
Joysieee
Julia
kirsten4 verzamelt hier
Laura_Stella
Lolleke verzamelt hier
Luckyy80
Lynn85 verzamelt hier
Maaaarije
magda_90 verzamelt hier
Mariett verzamelt hier
MarijeR verzamelt hier
Marjoow verzamelt hier
Murosh verzamelt hier
Nayomie
NESCAFE verzamelt hier
Niobe verzamelt hier
Paard_Aap verzamelt hier
peca
pradadaan
Revanches
rosslover
Sanne_com
Shiloh verzamelt hier
Sicayes verzamelt hier
S_imonee
Tigress hier
xkathy_love
xMaxxiee verzamelt hier
xmichxrocky verzamelt hier
xniieeenke

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 18:20

Ben ik nu serieus in week 4 de mist al in gegaan :')

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 18:58

Gaan we weer, week 4 :o
Ik vind het toch wel fijn om de verhalen bij de foto's te lezen, dus toch maar even teruggelezen.

Bellatrix Mooie foto, prachtige scherpte en kleuren. En wat heb je de ogen er mooi op. Ik vind kattenogen altijd zo fascinerend! Mooie grote kijkers <3
Biebz Lijkt een beetje ruis te hebben, en niet helemaal scherp op het oogje (wel op het oortje..) maar wel een leuke foto!
CastaMickey Mooi, maar vind de achtergrond nog wat te afleidend. Ik denk dat als je je diafragma groter had gezet dat je dan een rustigere achtergrond had.
Caaramel Wat een aparte foto! Ik vind het erg mooi!
Fading Erg fijne kleuren en een prachtig moment gevonden!
Horserider22 Kleuren zijn inderdaad wat treurig, zou je met photoshop nog wat kunnen manipuleren. Verder een erg mooie compositie en scherpte!
Lucky80 Wauw, erg mooi sfeerplaatje! Zou hem zo op een poster willen hebben <3
Maaaarije Aaaah wat een leuke foto! Erg mooi scherp en de kleuren vind ik ook erg mooi eruit springen! Alleen rechts iets te krap naar mijn smaak.
Magda_90 Mooie compositie, vind alleen dat de foto wat groen uitgeslagen is (of het was zo groen, maar het lijkt groener dan hoort)
Mariet Erg mooi!
Murosch Ik mis een beetje een scherpstel/intresse punt. Kan niet goed vinden waar ik me op moet focussen.
Peca Leuk zo met dat tegenlicht! Probeer alleen de volgende keer de afzet in de galopsprong te pakken ipv het zweefmoment.
Pradadaan Erg gave foto! Het zwart wit contrast vind ik erg mooi!

Dit is even tot en met pagina 24, ik moet nu weg. Vervolg komt eraan :+

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 19:14

In overleg met Agossie (dankjewel!)

Week #04

Afbeelding

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 19:16

Week 5.
Ik zet zelden mensen op de foto, dus hoop op een paar goede tips van jullie kant!
Had zelf achteraf graag iets meer ruimte bij haar hand gehad en bij het hoedje.
Al is het in mijn ogen niet ontzettend storend maar dat kan ook komen omdat ik geen idee heb hoe anderen het doen.

Afbeelding

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:56

v
Eefsel2109 schreef:
Week 4:

[ Afbeelding ]POTW week 4 by Evelien Kruis, on Flickr1
Een oude foto, deze week helemaal geen tijd gehad om te fotograferen en hoopte dat ik nog wat foto's van de pup kon maken, maar gezien het weer gaat dat niet goed lukken :P

Scherpe foto. Hond staat er goed op. Wel is de foto wat donker en kleurloos.

Argai schreef:
POTW 4
[ Afbeelding ]
Geen idee hoe ik dat blauwe/witte lichtje op de tak weg krijg. Ik snap nog niet zoveel van PS / LR :=

Mooie macro. Goede scherptediepte en ook leuk het verloop van het andere onscherpe takje. Het lichtje is wat storend, ik zou even niet weten hoe je dat op kan lossen. Verder mis ik een beetje sfeer in de foto, hij is vrij hard.

horsesm schreef:
Mijn week 4 :)

[ Afbeelding ]

Feedback pagina 27:

Argai: super mooie foto ! mooi scherpgesteld en prachtige kleuren !
Rosslover: Mooie positie ! Maar naar mijn idee is hij niet helemaal scherp ? Kan ook aan mij liggen hoor ;)
Eefsel2109: Leuke hond zeg ! Mooi scherp gesteld ! Alleen vind ik hem een beetje grauw..

Leuk konijn. Het rechteroog vind ik een beetje eng eruit zien haha! Foto is wat flets, waarschijnlijk heb je hem ingeflitst? Lekker scherp wel.

joeluna schreef:
Week 4
[ Afbeelding ]

:') Ik vind hem geweldig :')
Technisch is ie wat flets en hard in het gezicht van het katje.

Sanne_com schreef:

Mooie kleuren, fijn scherp en goed licht. Wel wat krap geschoten. Verder mooie plaat :D

Laura_Stella schreef:
Bij deze mijn week 4, weer uit de oude doos helaas

[ [url=m/PBAmJR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prima plaat. Kleuren zijn een beetje monotoon en het is jammer dat de staart er niet helemaal op staat. Ook mis ik wat scherpte. Wel mooi licht en je compositie is erg leuk.

xniieeenke schreef:
Mijn week #4 :)
Vind het een van de mooiste luchtfoto's van mij, ondanks dat hij vanuit een zacht rijdende auto is gemaakt haha
[ [url=m/ADNT7P.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind de foto erg donker en niet erg aanspreken. Pas je op met tegen de zon in fotograferen?? Door je lens heen kun je blijvende schade aan je ogen oplopen.

Tigress schreef:
Plat door griep, dus even foto's vanuit het raam moeten nemen :P
Week #4
[ Afbeelding ]

Wauw! Prachtig. Heerlijke zachte kleuren, mooi licht, goed scherp en een hele fijne sfeer! Toppertje!

MarijeR schreef:
Mijn week #4
Deze week geen camera vast gehad dus eentje van vorig jaar.
[ Afbeelding ]
Southern Tree Agama, vrouwtje, in Zuid Afrika.
Canon 1DIV, 600mm, 1/500 (uit de hand), f5.6, iso 3200, +1/3

Heel mooi! Je foto lijkt wel heel erg verscherpt te zijn. Goed licht en mooie kleuren. Mooie compositie ook!

FristiLover schreef:
Week 4

[ Afbeelding ]

Je foto is erg druk, voornamelijk door de achtergrond en de stenen op de voorgrond. Dit leid nogal af, zeker als je onderwerp nog een extra onderwerp meeneemt (het grasje). Je scherpte zit goed maar je compositie kan beter, het konijn is heel netjes in het midden gefotografeerd maar probeer dit wat spannender te maken. Fijne kleuren en genoeg licht.

Nayomie schreef:
Week 4:
Ik had even wat geprobeerd met mijn heuze 'fotostudio' (mooi A3 papier _O- ).

[ Afbeelding ]

De foto is flets. Ook zitten er harde schaduwen in. Het onderwerp is scherp en de kleuren zijn goed. Jammer van de compositie, dit kijkt nogal ongemakkelijk.

Appelstroop schreef:
Week 4
De prijzen zijn niet van mij hoor :o
Beetje jammer van de schaduw aan de rechterkant en dat ik de flitser moest gebruiken, wordt het een beetje scherp van. Maar het heeft in ieder geval kleur! :D
[ Afbeelding ]

Ja het heeft kleur, maar ze springen er niet uit. De kleuren zijn grauwig. De scherptediepte kan wat spannender en de schaduw is ook erg storend. Je kan met gebrek aan licht ook een statief gebruiken en kunstlampen erop zetten (wel van 2 kanten). Probeer ook een beetje te spelen met de setting van je onderwerp. De rozetten zijn leuk om daarop je scherptediepte te baseren, maar met je bekers had je nog andere composities kunnen bedenken :)

Asselruiter schreef:
Veel sterkte Maxxieee!

Week #4: nog eentje uit de reeks van vorige week, omdat ik deze week bezig was met afstuderen. Vanaf nu ga ik hopelijk meer tijd hebben (en ja ik ben afgestudeerd). Fototechnische weer een zwakke foto, maar heb nu even niets anders...

[ Afbeelding ]

Gefeliciteerd met je afstuderen *\o/* !

De foto vind ik niet zo bijzonder. Je geeft het zelf ook al aan. Het is jammer dat het paardje links is afgesneden. Helemaal slecht is ie niet, de kleuren en het licht is wel erg fijn.

_Balou schreef:
Kom er nu pas achter dat ik week 3 vergeten ben.. :+

Week 4 dan maar, deze week geen foto's gemaakt dus even een iets oudere foto :)

[ Afbeelding ]

Lief moment heb je vastgelegd. Door het zwart/witte heb je er ook een sfeer in weten te creëren. Mooi! Niets op aan te merken :)

GerdjeHoran schreef:
Vrijdag een leuke fotoshoot gedaan met paardjeroos hier van bokt!

week 4

[ Afbeelding ]Fotoshoot Marjon by Winniephotographie, on Flickr

Mooi! Lekker scherp, fijne kleuren en fijn licht. Mooie sfeer! Wel erger ik me kapot aan de veel te lage neusriem. Die moet minstens 4 gaten hoger hangen namelijk :)

Niobe schreef:
Bedankt voor de feedback allemaal!!! Grappig dat zoveel mensen de pop eng vonden := Ben zelf ook geen fan van zulke poppen :') mijn broer z'n schoonmoeder kan hele mooie maken, maar ze blijven toch een beetje creepy :=

Week 4 Zelfportretje. Ben nog een beetje duizelig :')

[ Afbeelding ]

Leuk! Al vind ik de foto die op je Facebook voorbij kwam leuker :D
Mooi scherp, zwart wit voegt wat toe en hij is lekker scherp.

Ingvild schreef:
Iedereen bedankt voor de feedback.

Deze week helaas weer een iets oudere foto (dec 2015).
Week 4:
[ Afbeelding ]

Mooie urbex. Tikje donker, niet storend. Goed geschoten!

Julia schreef:
Van mij eentje nog van vorig jaar:

[ Afbeelding ]

Mooie, sfeervolle plaat. Heel goed geschoten, niets op aan te merken!

magda_90 schreef:
Bedankt voor de feedback dames. :)
Dat de foto grauw is, is logisch, dat was het die dag ook. :j
Marjolijn, de onderkant van de hond is maar een boomstronk, niet zo interessant en imo te afleidend voor de foto.

Sterkte Maxi. :(:)

Vraagje, ik heb vanwege zeer slecht nieuws deze week geen camera in mijn handen gehad. Wel heb ik nu sinds kort eindelijk een negatieven scanner. Ik ben nu begonnen met de foto's van vorig jaar opnieuw in te scannen, mag ik daar ook eentje van plaatsen? Anders pak ik wel eentje van die Belg x Tinker die ik 2 weken terug ook had geplaatst. :j

Hmm ik denk toch dat ik liever de boomstronk wel gezien had, omdat het nu een beetje abrupt is afgesneden snap je? En je blijft je afvragen wat er zit haha :P

En je mag helemaal zelf weten welke foto je plaatst. Het is natuurlijk de bedoeling van dit topic om elke week een nieuwe foto te maken en te posten, maar je bepaalt zelf wat je post :)

JewEmm schreef:
Mijn week 4. M'n lieve oude dame lag vanmiddag lekker te slapen. Geen top foto, maar ik wilde niet een foto van vorige week inleveren. Ook al zijn die beter.

Bokt-upload omdat Flickr in de trein niet meewerkt...

[ [url=m/drOvOs.png]Afbeelding[/url] ]

Mooie foto! Scherptepunt ligt wel verkeerd, op de rechterkant in plaats van het hoofd. Ik vind het een hele fijne, rustgevende foto :)

Deetjeeuh schreef:
Mijn week 4:
[ Afbeelding ]

Moooooie kleuren! Heel mooi, lekker scherp. Zó maak je een oogfoto weer interessant!

CastaMickey schreef:
En weer geen camera vastgehad deze week :x Foei, weer een oude foto
Week 4
[ [url=m/q1QCCN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een beetje standaard foto. Niet heel interessant, foto is wat vlak. Geen spannende kleuren ofzo. Ook niet echt een duidelijk punt waar je op scherp gesteld hebt. Denk ook aan je scherptediepte :)

IsaCalixa schreef:
Nog 1 keer een honden foto. Volgende week weer een nieuwe proberen te maken!

Week 4
[ [url=m/ewJbka.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie setting. Foto is wel erg blauw en licht. Check even je witbalans, door de sneeuw worden je kleuren heel gauw blauwig. Verder lijkt er scherpte te missen en de foto is erg overbelicht.

Joysieee schreef:
Week 4, ik weet niet of hij goed geupload is, want heb geen computer hier. ;)
[ Afbeelding ]

De foto vind ik niet heel interessant maar hij heeft wel iets. Het licht en de kleuren zijn in ieder geval erg mooi en je scherpte zit ook goed :)

jesicaaaa schreef:
Hier bij mijn week 4

[ Afbeelding ]

Mooie kleuren! Foto lijkt niet helemaal scherp en je onderwerp spreekt niet heel erg aan.

Fem schreef:
[ Afbeelding ]

Wauw! Prachtige foto, zwart wit voegt zeker wat toe. Hele mooie foto!! Niks op aan te merken +:)+

Revanches schreef:
Mijn POTW:
[ Afbeelding ]

Leuk! Lekker scherp, lekker helder. Fijne kleuren, fijn licht. Niets op aan te merken.

Gub schreef:
Week 4
[ Afbeelding ]

Heerlijke foto. Hond staat er heerlijk op, al die spetters ook! Goed vastgelegd :D

cathyenbeau schreef:
Week 4, weerspiegeling van het licht en bomen op ijs :)
[ Afbeelding ]

Het idee is erg leuk, ik mis alleen een scherptediepte en ik vind de foto te krap geschoten. Je foto is ook erg donker, maar de kleuren kijken wel fijn.

ismy schreef:
Wauw, bedankt voor alle feedback! Grappig hoe meningen en smaken kunnen verschillen! Hierbij week 4 maar, dit was een enorm schoolproject waar ik niet zo tevreden over ben maar ik deel hem toch maar even! De foto is gemaakt en uitgebeeld in opdracht van oude Friese volksverhalen. Dit verhaal ging over een schipper.

[ Afbeelding ]

(flickr verscherpt enorm..)

Technisch is de foto helemaal goed. Daar heb ik niks op aan te merken.
Ik vind het jammer dat je het verhaal er niet bij hebt gezet. Ik vind de foto namelijk nu heel moeilijk. Ik weet niet wat ik zie, is het bijvoorbeeld een duiveltje en een engeltje? Wat gebeurd er met de vrouw die ligt? Ik weet zo niet of het uitbeeld wat je wilt uitbeelden :)

Jespri schreef:
Helaas deze week de camera niet vast gehad, erg druk geweest.
Volgende week beter.

[ Afbeelding ]
Foto van December 2015 - Zwitserland

Canon EOS 550D - Canon EF 70-200mm f/4L USM
ƒ/4.0
122.0 mm
1/125 sec
100 ISO

Mooie foto, mooie diepte en fijne kleuren! Niets op aan te merken :)

Its_Juliaa schreef:
Even een foto uit de oude doos (Vakantie Malta 2015). Deze week mijn camera verkocht en een nieuwe body gekocht :) (alleen nog geen lens, dus fotograferen met camera ging wat lastig haha)

Mijn week 4
[ [url=m/SNuwNx.png]Afbeelding[/url] ]

Ik vind de foto niet zo. Sowieso vind ik de rechterfoto storend er zo krap naast. Daarbij vind ik de foto erg donker en is het niet heel duidelijk wat je zegt met deze foto. Een duif die voorbij loopt, ik vind hem niet heel interessant.

Shiloh schreef:
Ik ga later in de week nog even feedback proberen te geven,

Week 4

[ Afbeelding ]

Ja mooi! Compositie is leuk, misschien nog wat minder ruimte boven. Lekker licht, fijne kleuren. Lijkt wel wat scherpte te missen.

Agossie schreef:
Mijn week 4. Eén van eerder, ik ben de hele week ziek geweest.
[ Afbeelding ]

Mooi!! Lensflare voegt een mooie sfeer toe, mooi silhouette. Goed gelukt, niets op aan te merken!

Tivara schreef:
In overleg met Agossie (dankjewel!)

Week #04

[ Afbeelding ]

Ik vind de foto saai. Sowieso mis ik scherpte en ik vind het jammer dat de foto zo flets is van het zonlicht. De boom is nogal krap afgesneden en ik mis kleur.

Maaaarije schreef:
Week 5.
Ik zet zelden mensen op de foto, dus hoop op een paar goede tips van jullie kant!
Had zelf achteraf graag iets meer ruimte bij haar hand gehad en bij het hoedje.
Al is het in mijn ogen niet ontzettend storend maar dat kan ook komen omdat ik geen idee heb hoe anderen het doen.

[ Afbeelding ]

Leuk portret! Lekker scherp en goed licht. Ik ben het met je eens dat er meer ruimte mag bij haar hand. Maarre, niet teveel kijken naar wat anderen doen, doen wat jij mooi vind en wat bij jou stijl past :)

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 23:01

Vanaf blz. 25

Sicayes Mooie foto. Straalt goed het beroep uit.
Nescafe Mooie foto. Jij hebt een hele fijne eigen sfeer in jouw foto's die mij heel erg aanspreekt, ga zo door. :D
S_imonee Leuk idee, maar de foto pakt mij niet helemaal. De vaas op de achtergrond leid mij af van de bloem.
xMaxxiee Sterkte met het verlies. :(:)
Lolleke Mooie foto.
Calice Leuke foto, hij lijkt alleen wat te opgelicht. Kan dit kloppen?
Kirsten4 Mooie foto, interessant om naar te kijken.
Hamsterfan Mooie foto, leuk gedaan.
Lynn85 Mooie foto.
Eskegirl Mooie foto. Leuke compositie, anders dan anders. Wel vind ik hem net iets te krap bij het oog.
Paard_aap Leuke foto. Persoonlijk vind ik hem wel iets te groen en had het schaap misschien wat minder centraal gemogen voor een interessanter beeld.
Marjoow Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Crazyiris Mooie foto, fijne kleuren.
Gracezellaa Sterkte met het verlies. :(:)

xmichxrocky Leuke foto. Ik lijk alleen wel scherpte te missen in het gezicht en vind hem op sommige plaatsen iets te donker.
xkathy_love Mooi wintersplaatje. Persoonlijk vind ik het wel wat jammer dat de gehele schouder van het paard in de schaduw valt.
Eefsel2109 Mooie foto.
Argai Hele gave plaat. Interessant om naar te kijken.
horsesm Leuke foto. Zonde van de muur links achter en rechts van het konijn. Ook stoor ik mij iets aan de scheefheid van de foto en de ruis.
joeluna Lekker voorjaarsplaatje. Wel vind ik hem te erg verscherpt. Kan misschien komen door Flickr maar vind het wel storend, kleuren komen nu ook niet mooi over.
Sanne_com Fijne sfeer en mooie kleuren. Mooie foto.
Laura_Stella Mooie foto. Vind de diepte mooi. Wel lijkt de muis niet helemaal scherp en vind ik het zonde van de afgehakte staart.
xniieeenke Mooie foto. Ik zie wel iets van bewegingsonscherpte volgens mij, maar het stoort niet heel erg.
Tigress Mooie foto, fijne kleuren.
MarijeR Mooie foto. Scherp en fijne kleuren.
FristiLover Mooie foto, fijne diepte. Wel vind ik de achtergrond iets te rommelig.
Nayomie Vind het idee leuk, maar niet helemaal gelukt. De zwarte schaduw aan de onderkant stoort iets en de flitser/kunstlicht stond volgens mij net te fel/te direct. Het licht had namelijk mooie verdeeld kunnen worden volgens mij.
Appelstroop Leuk idee. Schaduw stoort inderdaad, misschien kan je dat volgende keer opvangen door een lamp extra neer te zetten?
Asselruiter Leuke foto, jammer van het stroomdraad op de achtergrond.

_Balou Mooie foto.
GerdjeHoran Mooie foto, fijne kleuren. Stoor mij wel wat aan de neusriem deze zit volgens mij niet helemaal goed?
Niobe Mooie foto, fijne sfeer. Die op fb vond ik alleen nog beter gelukt!
Ingvild Mooie plaat. Denk dat je met een lichte bewerking nog meer uit de foto kan halen.
Julia Mooie plaat, toffe sfeer. Had onderin misschien iets meer ruimte mogen hebben.
JewEmm Lieve foto.
Deetjeeuh Mooie foto. Goed scherp en hele fijne kleuren.
CastaMickey Volgens mij had je al een week 4 ingezonden? Verder wel een leuke foto, had van mij alleen iets meer diepte in mogen zitten.
IsaCalixa Mooie winterseplaat.
Joysieee Mooie plaat.
Jessicaaaa Mooie foto, vind de kleuren wel te hard.
Fem Mooie foto. Interessant om naar te kijken, vind hem alleen wel wat druk.
Revanches Mooie foto, leuk hondje. Mooi scherp ook. Vind hem wel iets te krap.
Gub Heerlijke vrolijke plaat, vrolijkheid spat ervan af.
cathyenbeau Mooie foto, had van mij nog iets spannender gemogen.

Ismy Leuk idee. Ben nu wel nieuwsgierig naar het verhaal. :P
Its_Juliaa Leuke plaat. Fijne sfeer en leuke stijl.
Shiloh Mooie foto, vind de kleuren alleen te hard.
Agossie Mooie foto, fijne sfeer.
Tivara Mooie foto, vind de kleuren wel wat hard.
Maaaarije Mooie foto. Inderdaad wel wat krap zoals je zelf ook al aangeeft.

Feedback aan mij:
Bedankt CastaMickey, Sicayes en Marjoow voor jullie feedback.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 23:09

Bedankt Jessica en Marjo! Ben het met jullie eens, heb stiekem "spijt" dat ik deze in alle haast heb gekozen := Daarna zag ik die andere pas, selecteren is nog steeds niet mijn sterkste kant _O-