[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 21:50

Bij verzadigd zijn de kleuren te sterk :D

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 21:52

Irene96 schreef:
Bij verzadigd zijn de kleuren te sterk :D

Op die manier, ik heb niks aan kleuren bewerkt, wel iets minder belichting en 3 contrast.. Goe kan je dit voorkomen tijdens het fotograferen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 21:54

Als je het contrast verhoogt verzadigen de kleuren automatisch meer. Als je het verkeerde witbalans hebt ingesteld kan het ook leiden tot te verzagdigde kleuren. Wellicht daar wat mee varieren?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 21:55

Irene96: Gave plaat. Bewerking past er ook erg goed bij. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 21:58

Dankjewel Marlies!

Overigens ook maar even een pagina aangemaakt voor m'n 52-weken project. Ik doe ook mee aan het zelfportret project waar ik soms dezelfde foto als hier en soms een andere zal plaatsen. Ik kies dus wel eens een ander.

http://www.irenevanderspoel.com/52-week-challenge.html

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 21:59

Irene96 schreef:
Als je het contrast verhoogt verzadigen de kleuren automatisch meer. Als je het verkeerde witbalans hebt ingesteld kan het ook leiden tot te verzagdigde kleuren. Wellicht daar wat mee varieren?

Slechts 3 meer bij contrast, zal de tip mee nemen in ieder geval!!
Mag ik anders een foto van vorige week inzenden voor deze week? Wegens drukte is het echt niet mogelijk een nieuwe foto te maken? Gemaakt op dezelfde dag als foto van week 1.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:04

anneeex, jammer dat het riet/gras zo voor de pony ziet, de pony valt hierdoor weg. De witte rand voegt niet veel toe en maakt de foto iets te krap. Wel een leuk idee!

SachemLover, vind hem te krap. Wel een leuke detail foto maar jammer dat hij zo klein is.

laurajoy15, leuke foto! Jammer van het haar idd, ik had hem liever wat meer naar boven gezien en minder ruimte aan de onderkant.

DmNqUe, gave plaat _O_

jilinda, wat een schattig moment, die oogjes, oortjes <3 jammer idd van het hek, de klip stoort me niet zo. Maar vind hem wel héél schattig!

ismy, fijne sfeer en fijne kleuren! De donkere ballon leidt een beetje af en de touwtje ook een beetje maar ik vind hem geslaagd!

HeavensLove, het is niet mijn smaak maar hij is wel leuk, het meisje staat er leuk op en die onscherpe voorwerpen op de voorgrond laten het net een fotolijstje lijken :)

monbyou, leuk moment! Jammer van het felle licht waardoor de hele foto wat flets wordt.

Fenneeee, leuk moment, lekkere scherpte en kleuren. Had hem iets meer van de zijkant willen zien maar ik vind hem tof!

showteam, gave plaat! Je hebt er meteen een ‘vervolg’ beeld bij en ik vind hem een super fijne sfeer hebben!

Fellow, fijne foto! Het zwart wit past er goed bij en het is een lekker spontaan moment!

Irene96, leuk concept, lekker scherp alleen het is niet mijn stijl, het groene wat eroverheen zit.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:27

Racheel schreef:
Respect voor al het commentaar van iedereen _/-\o_
Ik heb dat nog geprobeerd, maar dan werd de rechterkant weer te licht..

Je kan toch alleen de linkerkant oplichten en de rechterkant zo laten? :)

Overigens heb ik 20 min gedaan over feedback dus het valt mee hoor haha.[/quote]
Geen idee hoe dat moet :')[/quote]

Hier nog iemand dat probleem heb ik vaker hoe los je dat op dan ?

Plaats morgen mijn week 2.

Thema bij mij is hond en paard

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:34

Irene, wauw! Ik vind het echt een onwijs gave plaat. Je website ga ik ook zeker een keertje bekijken. :D

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 22:39

Gub, ik verwacht van jou een foto met het thema "Textures"... :D

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 22:41

OK, ik ben echt niet weg van mijn eigen gezicht, maar vind zelfportretten altijd zo leuk.
Maarrr hoe doen jullie dat met goede belichting enzo?

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 23:20

Nou, heeft me bijna 2 uur gekost. Maar hier dan toch de commentaar op week 1.
Het spijt me als ik soms hard overkom. Ik merk dat ik vooral de negatieve dingen heb opgeschreven, vat dit alsjeblieft niet persoonlijk op. Het is niet omdat ik niets positief bij je foto heb gezegd, dat ik hem daarom ook rotslecht vind.
Dit noemen ze studie-ontwijkend gedrag

Agossie = Mooie detailfoto, maar net zoals eerder al gezegd stoort het elastiekje. Verder is hij scherp waar hij scherp moet zijn.
Ann_Pam = Ik vind het zeker geen slechte foto, maar wat mij opvalt en een beetje stoort zijn de vingertoppen die je nog ziet. Verder lijkt hij niet 100% scherp, maar ik het gevoel in de foto zit wel goed!
Ash_ = Vind ik een heel geslaagde foto. Je ziet geen storende elementen meer op de achtergrond, goed gedaan!
Asselruiter = Dit is een foto die mij niet meteen aanspreekt, ik kan er mijn blik niet op houden. Maar dat is individueel natuurlijk, verder is hij wel lekker scherp en vind ik de kleuren ook heel goed.
Babel = Dit vind ik een heel mooi beeld, ondanks de auto op de achtergrond vind ik het echt een warme sfeer geven. Het petje bij de man maakt het beeld ook echt af.
Balou_k = Nette foto, maar het lijkt alsof het hoofd niet geheel scherp is? Compositie is eerder neutraal, maar in mijn ogen kan je daar ook niks fout mee doen :)
Bellatrix = Wauw! Veel meer kan ik er niet van zeggen, vind ik echt een heel erg mooie foto. Enorm leuk sfeertje ook!
binky = Deze foto doet mij meteen denken aan zo een foto’s die heel facebook rond gedeeld worden. Ik vind hem zeker niet slecht, maar het is gewoon niet mijn stijl van foto’s. Fototechnisch kan ik niet meteen iets opmerken.
Bumblehorse = Deze foto vind ik erg leuk, ik vind de balk ervoor dan weer niet storen. Voornamelijk omdat dit ook een roestige balk is, en het de ouderdom van de zee weerspiegeld.
calice = Ik ben altijd al fan geweest van jouw foto’s. Ze zijn altijd zo schattig, zo ook deze. Ik vind de zwart-wit omzetting hier heel geslaagd.
C_estmoi = Dit vind ik een moeilijke. Hij blijft mijn aandacht trekken, ondanks ik in eerste instantie iets had van “oei, dat is misschien wat saai. Gewoon een lamp”. Ik zie constant nieuwe dingen, de stofjes tegen de lamp. De fabriekswaarden er bovenop. De achtergrond is volledig zwart, ik vind hem goed gedaan.
chip = Ik vind het hier heel goed dat er is omgezet naar zwart-wit. Nu heb je een bepaalde sfeer gecreëerd die mij wel erg aanspreekt.
Deetjeeuh = Was het aan het regenen toen je die foto nam? De kleuren vind ik goed, maar het is een beetje spijtig dat niet alles even scherp is.
DmNqUe = Het tuigje toont niet zo mooi op de foto (ik snap dat je het ook niet zomaar wil afhalen voor de foto), en ik vind hem onderaan iets te krap gekaderd. Het had misschien leuk geweest als je de golven meer naar de voorgrond had gehaald, dit had een leuk effect kunnen geven. De kleuren vind ik wel top!
eclair98 = Wat een schattig beestje! Spijtig dat de neus niet scherp is, verder vind ik hem links ook wat te krap gekaderd.
EngeltjeS = Top foto! Niets op aan te merken, je ziet de band tussen het meisje en het paard van de foto afspatten!
faatxhorse = Mooie foto van vuurwerk. Hij lijkt goed scherp, en de kleuren zitten goed. Prima!
Fellow = Spijtig van de achtergrond, de bak en de pony daarachter. De pony zelf heb je er wel mooi scherp op staan, volgende keer proberen een betere achtergrond uit te kiezen :)
Fennee = De foto lijkt helemaal niet scherp, dat doet serieus afbreuk op de foto. Wel schattige pony’s
Fenneeee = Mooie foto. Oogt volledig scherp, bij de oren misschien wat krap gekaderd maar ik vind het niet storen bij dit plaatje.
Gub = Hele goede foto! Ik kan hier geen commentaar op geven
HeavensLove = Mooie foto, ik zou heel blij zijn als eigenaar met zulk een portret.
Iejoorr = Ik vraag mij af wat het juist is? Waarschijnlijk hier al wel gezegd, maar als ik alles moet gaan afspeuren :) Wat mij wel meteen opvalt, is dat hij niet scherp is wat wel spijtig is.
Irene96 = Mooie foto! Ook hier kan ik weinig commentaar op geven, vind de kleuren heel speciaal maar knap!
ismy = Superknappe foto, wat een leuke sfeer!
Jessica_1998 = Het is spijtig dat je eigen schaduw erop staat, verder lijkt het me wel een leuke foto
JewEmm = Op zich een leuke foto, maar hij lijkt toch niet helemaal scherp te zijn, de scherpte lijkt meer op de boom te liggen terwijl die toch op het model zou moeten liggen.
jilinda = Ach, wat een leuke foto! Ik vind hem erg rustgevend, en ook scherp waar hij dat moet zijn.
JNSW = Ik denk dat ik hier al op gereageerd heb in het fototopic zelf, maar ach, wat een schatjes! Ik vind het een héél erg geslaagde foto!
Joey = Een leuke foto, maar er lijkt veel ruis op te zitten? Verder is het wat spijtig dat de linkerkant van de kat niet mee scherp is, maar het totaalbeeld vind ik zeker wel in orde!
joey_lover = Ik vind de kleuren in deze foto een beetje raar, blauwig lijkt het wel. De scherpte ligt ook eerder op de jeansbroek, de volgende keer kun je proberen je scherpstelpunt ergens anders te leggen :)
Kelszz_ = Persoonlijk vind ik deze foto te “leeg”, hierdoor kan ik mijn aandacht er ook niet bij houden. Je zou de volgende keer kunnen proberen het beeld meer in beslag te nemen.
_Kiki_ = Mooie foto die een warme sfeer uitstraalt
kimberley23 = Leuke foto, maar de kooi op de achtergrond heeft zeker geen meerwaarde aan de foto. Spijtig, want de papegaai (denk ik?) staat er wel leuk en scherp op.
laurajoy15 = Ik ben zelf niet echt fan van dergelijke uitsneden, maar behalve dan mijn eigen voorkeur is hij wel mooi scherp. Ik zou misschien de foto van net een stapje meer naar links hebben genomen, zodat je meer te zien kreeg van het oog.
Leonyr = Knappe foto! Kleuren zijn heel goed, als ik de foto bekijk heb ik meteen het gevoel dat ik in het subtropisch regenwoud sta :) Enige “min”puntje is misschien dat de neus niet mee scherp is.
Lipydo = Het totaal beeld vind ik in orde, maar persoonlijk ben ik geen fan van zulke fotobewerkingen. Het model is scherp, kleuren zitten goed :)
Lizaa01 = Knappe vuurwerkfoto. Hij oogt heel scherp, en het is ook een leuk moment.
lovepaard123 = Ik houdt niet zo van foto’s die scheef zijn, verder is hij overbelicht en is het spijtig dat beide paarden er niet volledig opstaan. Ik zou al zeker de volgende keer proberen de foto recht te nemen.
love_western = Knappe foto, spijtig dat de scherpte niet op zijn hoofd ligt maar eerder op zijn benen.
manonnevot = Mooie foto, ik zou alleen proberen hem de volgende keer iets minder krap te kaderen en er mag nog wat meer scherpte in komen.
marit = Net zoals bij Lipydo, ik ben niet zo een fan van extremere bewerkingen. De sfeer en de kleuren vind ik wel leuk.
Marjoow = Dit is een hele leuke foto, het vuurwerk lijkt de vorm van een vlinder, maar tegelijk ook een duivel aan te nemen. Heel interessant beeld.
MichieldeM = Mooie foto! Kan ik weinig over zeggen, ik vind hem zeer geslaagd.
monbyou = Hij lijkt niet helemaal scherp te zijn, en dat is wel spijtig. Verder is het wel een leuk moment.
MyHu = Leuke foto, maar spijtig genoeg lijkt de scherpte op het takje voor de hond te zitten en niet op de hond zelf. De compositie vind ik wel erg leuk.
naomi_g1998 = Interessante foto, maar wat zijn die plekjes in de lucht? Die storen mij wel, verder vind ik de foto wel geslaagd.
NatassJa = Wauw, knappe foto!
Nefertarie = Knappe foto, hij straalt een fijne sfeer uit.
Nynke_Mandy = Dit is een gsm-foto vermoed ik? Behalve de kwaliteit die niet optimaal is, vind ik het wel een leuke foto. Pony staat er leuk op, oortjes mooi naar voren.
Racheel = Mooie foto
Revanches = Enorm leuke foto! Daar kan ik alleen maar jaloers op zijn!
RianneH = De foto is goed scherp, erg leuk. Maar enige minpuntje is dat je jezelf ziet in de weerkaatsting in zijn oog. Dit zou je kunnen proberen te vermijden
Robin_Rikkie = Mooie foto, weinig op aan te merken.
Rozenveld = Knappe foto! Heel erg scherp, en leuke zwart-wit omzetting!
SachemLover = Een leuke foto, maar positie van het paard is niet zo leuk. Ze staat helemaal scheef, het toont mooier als ze recht zou gestaan hebben.
Sanne_com = Erg knappe foto, ik krijg meteen het gevoel alsof ik zelf ergens in zo een land zit.
showteam = Wat een leuke foto! Zoals hiervoor al gezegd misschien wat spijtig dat de salami en de kaas niet scherp zijn, maar de blik van de poes heb je echt super weten vast te leggen!
Sodeletuut = Wat een leuke foto! Hier kan ik weinig commentaar op geven, vind hem erg leuk!
Sokje_6 = Knappe foto
Suuszels = Persoonlijk vind ik dit een minder goede foto, ik had graag wat meer van het hoofd gezien. Nu vind ik het te krap gekaderd bij zijn oog, de scherpte ligt dan weer wel goed bij het hoofd.
TammyVN = Super foto! Deze zou ik zo kunnen inkaderen en boven mijn bed hangen, ik droom zo weg denk ik. Superleuke sfeer!
tesseke = Je hebt de maan heel mooi te pakken gekregen! Doordat de rest van de foto zo donker is, wordt je oog er ook meteen naartoe getrokken. Iets meer inzoom had een meerwaarde kunnen zien, maar die mogelijkheid heb je natuurlijk ook niet altijd.
Tinky12 = Ik vind het zelf niet zo mooi als een foto van onderen naar boven is genomen, althans niet om een dier op de foto te zetten. Qua kleuren vind ik hem dan weer wel echt goed gelukt.
XiiaaooNaa = Dit vind ik ook een hele leuke foto, het beeld wordt erg mooi gevormd. Nu vraag ik me alleen af, zijn dat allemaal sterretjes?
xLoki = Heel erg knappe portretfoto!
xxanoukxx1 = De foto is best klein, en daardoor moeilijk te beoordelen. Ik zie een gekke vlek in het midden, ik vermoed dat dit door de zon komt? Je zou ook best wat meer ruimte mogen laten bij de oren.
Ymor = Ik vind dit een leuke foto, je ziet wel wat ruis maar niet op storende mate. De kleuren zijn goed gelukt, en komen heel mooi tot uiting.

Wat een lijst Ö

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 09:51

Agossie schreef:
Gub, ik verwacht van jou een foto met het thema "Textures"... :D

:o Ik had de onderwerpen beter moeten lezen voordat ik bedacht dat het wel wat zou zijn, hahaha
Ben er wel mee bezig, maar t is niet echt een makkelijk onderwerp, of ik stel te hoge eisen aan mezelf :P

Heb al wel een reserve foto voor als het niet lukt, maar.... ik heb nog een paar dagen! :)

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 10:27

Ik maakte maar een grapje! Het is een heel leuk streven, maar voor zoiets als die thema's heb je soms gewoon meer tijd nodig. In het Centraal Thema topic hebben we 2 weken om een foto in te zenden met een door iemand anders opgegeven thema.

Textures kan heel moeilijk zijn, maar dat hoeft niet. Het zit hem vooral in de belichting.

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 10:46

Agossie schreef:
Ik maakte maar een grapje! Het is een heel leuk streven, maar voor zoiets als die thema's heb je soms gewoon meer tijd nodig. In het Centraal Thema topic hebben we 2 weken om een foto in te zenden met een door iemand anders opgegeven thema.

Textures kan heel moeilijk zijn, maar dat hoeft niet. Het zit hem vooral in de belichting.

Had het ook niet serieus opgevat hoor.
Is er nog een foto topic? Leuk, zal eens zoeken.

Vind het voor mezelf wel een leuke uitdaging om eens andere onderwerpen te fotograferen en dingen van een andere kant te bekijken, daar helpt zo'n lijstje wel aan mee. Maar 1 week is soms wel wat kort denk ik nu. Ik kan natuurlijk ook gewoon wat zoutkorrels oid op de foto zetten ;) maar wil ook graag een mooie foto maken.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 10:51

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-14 10:55

Ik had het net aan haar gepb't, Marjoow... :=

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 11:03

Leuk! Had 'm gevonden, ga eens even neuzen :)

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 13:41

Bedankt voor de tips en complimenten etc, kan ik zeker wat mee!
Ik heb volgende week tentamens dus ben nu daar vooral mee bezig, maar als ik even tijd heb ga ik ook even mensen tips en natuurlijk complimenten geven :D

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:27

Bedankt voor alle tips en complimenten! Ik ga binnenkort ook even aan de slag met beoordelen. :D

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 15:59

Week 2

Afbeelding

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:00

Heel mooi !

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:18

Week 2
Lens EF-S18-55mm f/3.5-5.6 III, Canon EOS1100D
Afbeelding
Ik wil iets anders dan een oogfoto. Iets waar je je iets bij afvraagt. En dus heb ik een oogfoto gemaakt, met iemand die op het paard zit. Zo is het tóch nog iets anders dan andere oogfoto's.
Alleen geeft bokt verkleinen scherpteverlies.

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 18:46

Foto van week #2
Afbeelding

Helaas een foto uit de oude doos, heb het deze week heel druk met dingen afronden voor school en komende toetsweek dat ik geen gaatje kan vinden om te fotograferen :(

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 18:54

Alvast een paar feedbacks week twee. Ik zie nu trouwens dat ik op elke foto wel iets heb aan te merken maar ik moet nog leren goed commentaar te geven en ik kan het zelf echt niet beter dus don't worry. :Y)

Ann_pam, mooie foto, zit een fijne sfeer aan! Lekker rustig en kalm. Ik vind de onscherpe takken wel heel erg storen. Niet omdat ze onscherp zijn maar ik zie overal cirkels waardoor ik bijna duizelig word. De ogen zijn wel mooi scherp.

XiiaaooNaa, hele mooie foto! Lekker sprekend hoofdje die een beetje schuin staat, lijkt een beetje op een puppy! Ook leuk dat de zon vanaf maar een kant komt. Dat witte puntje op zijn neusje stoort wel een heel klein beetje.

Marjoow, wauw! Hele gave foto zeg! Het is een potje toch? Ik vind de kleuren heel mooi overkomen en ook leuk dat de pot in een hoek staat. De rest van de achtergrond stoort niet omdat die effen is en het lijkt een beetje alsof de kleuren aan de rechterkant van de pot weg willen, erg leuk!

Bellatrix, die foto heb ik op de achtergrond van mijn mobiel dus ik denk dat ik niet hoef te vermelden hoe geweldig ik die vind? :D Prachtige kleuren en precies genoeg takken en boom in de foto.

Kellszz_, ik vind het zonde van het formaat. Ik had liever minder paarden gezien en dan wat meer van de omgeving er bij. Het lichtere zand onderin vind ik een beetje afleiden en ik vind het ook geen geweldig moment om een foto te maken. Het witte paard loopt tien meter voor de anderen en sommige zijn net aan het krabben/sturen. Denk dat een foto waarop ze allemaal stilstonden in een rijtje leuker was geweest. :j

TrendyLover, Ik vind het leuk op welke paddenstoelen je hebt scherpgesteld maar sommige erom heen zijn iets scherper dan de andere. Had het leuker gevonden als alle paddenstoelen er om heen even onscherp waren. De achtergrond is té onscherp vind ik persoonlijk.

Marit, hele gave foto! Mooie sprookjesachtige foto. Ik vind het paard in verhouding wat klein lijken maar dat is dan ook het enige puntje van commentaar dat ik heb. Ik vind die bolletjes en de omgeving er echt mooi bijhoren!

binky, wat een schattig vogeltje! Ik had het vogeltje wel wat scherper willen zien en daarbij ook alleen de tak waar het vogeltje op zit. Nu zijn sommige andere takken ook wat scherper en dat vind ik persoonlijk wat afleidend.

xLoki, ooh die is gaaf zeg! <3 Prachtig hoe je die zo dichtbij hebt kunnen vastleggen en alles is precies goed scherp en wat onscherp hoort te zijn ook. Echt heel erg mooi! Als ik ooit zo zou kunnen fotograferen… <3

Ash_, ik had het hele paard en inderdaad ook het oogje wat scherper willen zien. Hij is nu ook wel scherp maar ik vind hem wat pixelig (dat ook weer niet maar weet even geen ander woord). Wel goed dat de achtergrond niet stoort en je hebt precies de goede delen voor een portretfoto gefotografeerd.

anneeex, ik vind het geen wauw foto. Slechte kwaliteit en afmetingen en vind die witte hoeken en de rand ook niet mooi, ik neem aan dat je dat zelf hebt bewerkt? Je ziet door het riet het meisje en de pony amper dus dat vind ik ook teveel, met een paard was dat idee leuker geweest. Wel goed dat het meisje haar cap op heeft en dat de bomen in de verte goed onscherp zijn.

SachemLover, foto doet het niet voor mij. Heel klein zodat ik geen details zie zoals bijvoorbeeld de wimpers en ook geen goede kwaliteit. Kan hem dus ook niet echt beoordelen. Wel zie ik bij oogfoto’s graag nog een stukje wazige hals, maar dat is persoonlijk.

laurajoy15, erg mooie foto! Ik vind je haar aan de achterkant en die hoek boven een beetje raar. Is niet wazig maar donkerblauw met een figuur er in of zo? Dat vind ik jammer want verder is het een hele mooie foto.

DmNqUe, hele mooie sprekende foto! Heel gaaf dat het eigenlijk alleen silhouetten zijn maar toch zie je veel detail. Ook heel gaaf dat rookeffect, heel geslaagde foto! :j

jilinda, wat een schattige foto! Leuk die lipjes. Wel jammer van het halstertouw en ik vind het zonlicht (ik neem tenminste aan dat dat het is?) op zijn oortjes. Had het hek ook liever wat minder scherp gezien.

ismy, heel leuk gedaan! Vind het wel jammer dat het bolletje van je muts een beetje weg valt in de achtergrond. Het oranje bolletje op je kin vind ik wat storend maar verder echt een hele leuke en mooie foto. 

HeavensLove, leuke foto maar de compositie klopt voor mij niet echt. Ik snap niet of het meisje nu op haar zij ligt of dat jij de foto schuin hebt genomen. Vind de witte vlekjes ook wat storend maar wel een leuk idee.

monbyou, leuke foto! Lekker zomerachtig. Ik vind de rode lichtpuntjes op het kussen(?) storend maar die in de achtergrond vind ik er wel leuk bij. Ik vind het hondje wel iets te overbelicht of zo, die had ik wat duidelijker willen zien zeg maar.

Fenneeee, erg mooie portretfoto. Heeft die een maanoog of is dat wat anders? Leuk dat het hoofd niet precies in het midden zit maar iets naar links. Is dat trouwens niet Mellow? Want volgens mij zie ik een kleine Jesse daarachter? :P

showteam, grappige foto! Motor en de hond zitten samen precies op goede plek. Helmpje en de hond zijn duidelijk te zien en geen afleidende objecten. +:)+

Fellow, enige jammere vind ik dat de oortjes van de pony er niet helemaal op staan. Vind het namelijk wel een hele mooie foto die een soort band weergeeft. Ik vind de ‘onder’ achtergrond ook wat storen, volgens mij is dat een paard? Zwart wit vind ik bij deze foto denk ik wel een goede keuze! :j

Irene96, gave foto! Beetje Lord Of The Rings achtig. Vind dat donkere balkje aan de onderkant er niet echt bij passen maar verder heb ik er niks op aan te merken. Heel gaaf bewerkt!

tesseke, foto met een leuke sfeer. Één bloemetje midden in een stad? Ik vind de lampen erachter wel wat ‘hard’ dus ik had de foto wel van een iets andere positie genomen denk ik, verder heel interessante foto.

MyHu, het is inderdaad anders dan normale oogfoto’s dus ik moet er nog een beetje aan wennen. Jammer van de kwaliteit die achteruit is gegaan, misschien volgende keer verkleinen met een bewerkprogramma?

Racheel, een paar schoonheidsfoutjes qua bewerken bij het oor en de maantjes maar verder leuke foto. Ik had de foto wel vanuit een andere positie genomen denk ik. Buik lijkt namelijk een beetje hoekig doordat het paard zwarte aftekeningen heeft. :P