[FOTO] Verzameltopic voor fotografen part 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [FOTO] Verzameltopic voor fotografen part 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:08

Ik vind ze juist prachtig! Juist het surrealistische studiolicht. Foto één vind ik echt briljant, de tweede lijkt de scherpte iets meer op de neus te liggen dan de ogen, dat zou niet mijn voorkeur hebben.

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:25

@sjemira, mooie hond mooie foto :D
@nobbie, mooi dat bos :) Alleen hier zijn de bomen wel heel donker :P
@bellatrix, wauw! mooi gedaan :)
@leo, bij de eerste foto mis ik eigelijk heel veel scherpte en zie ik veel ruis, maar van concertfotografie weet ik niet veel _/-\o_
@saskia, leuke foto van diertje in de sneeuw ;)
@elinevandijk, leuke poes, mooi kleuren heeft die :) , dat ratje (ik weet niet wat) is ook goed gelukt, mooi dat die oogjes zo blinken <3
@titanic, lijkt alsof het riet alleen scherp is, wel mooi :)
@natas, moooi! ik wil ook eens beginnen met mensen-modelen, maar niemand wilt voor de lens :(
@kgambler, wauw! positie van dat eerste paardje vind ik echt heel mooi! :) mist er scherpte of ligt dat aan uplauden?

ik wilde nog wat fotos delen van de sneeuw :)

Nee geen snoep of zweep oid, :') paard zag een vogel ofzo _/-\o_
1 Afbeelding

2 Afbeelding

3 Knappe micky
Afbeelding

4 erop :)
https://lh6.googleusercontent.com/-hi4o ... C_0633.JPG

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 16:36

sjemira, mooie hond ! Echt en die foto ook zeker !
@nobbie, mooi dat bos !
@bellatrix, wauw! Echt heel mooi !
@leo, Eerste foto . Net zoals hier boven word gezegd , veel ruis. Verder mooi !
@saskia, Haha leuke sneeuw foto !
@elinevandijk, Wauw mooie kat ! En die rat/muis ? Die oogjes blinken mooi !
@titanic, Vind wel mooi ! , maar niet echt scherp
@natas, moooi! Echt mooie model ook !!
@kgambler, <3 !!! Echt mooi !
@iloveanoukje Mooie foto's ! Eerste foto hebben ze allebij leuke vrolijke pose !

Afbeelding
Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 12:59

Het ligt een beetje stil hier....

Doxlover, wat een donkere foto's en vanwaar die afgebladderde nagellak op de 1e foto?

Vanmorgen de roze tulpen in huis op de foto gezet:
Afbeelding Afbeelding

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 13:05

Ivonka schreef:
lifaya schreef:
maar Muurp, er is al eerder door een mod verteld dat het juist NIET verplicht is omdat dit een verzameltopic is. Als ik het me goed herinner. Dat het leuk is dat mensen op elkaar reageren is logisch, maar een verplichting kan het niet zijn in een verzameltopic?

Inderdaad! Beetje verwarrend zo.

Zal heel eerlijk zijn dat ik degene was die Muur gevraagd heeft om die modopmerking. :) Het is ook geen verplichting, zo is het ook niet bedoeld. Echter, niemand vindt het leuk wanneer iedereen gewoon lomp er telkens een foto in knalt, om reacties vraagt en vervolgens niet bereid is om even kort te reageren op foto's die daarboven zijn geplaatst. Ik zie hier mensen onwijs veel moeite doen om anderen tips e.d. te geven, terwijl anderen gewoon puur en alleen een foto posten. Zo zijn er zat mooie foto's die gewoon totaal geen aandacht krijgen en dat vind ik zonde.
Maar ja, that's me. :)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 13:06

Hele mooie foto Goof, prachtige scherpte!
Doxlover: mij viel de nagellak ook al op, wel een beetje jammer, daar ga je dan juist op letten.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:43

Juul, waarom ben je niet groen meer?? :oo

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:35

sorry daarvoor :o

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 18:16

IloveAnoukje, mooie foto's! fijne zachte kleuren. Vooral de eerste vind ik erg geslaagd.

DoxLover, sorry ik vind je foto's niet echt bijzonder. Ik zie bij die eerste niet echt wat je wilt uitbeelden, en beide foto's zijn slechte kwaliteit. De eerste had ik met meer contrast denk ik wat beter gevonden.

Goof, mooie foto's met fijne kleuren om naar te kijken, ze lijken me alleen niet helemaal scherp.

Afbeelding

Afbeelding

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:14

P28
Leo: Ja concertfotografie is echt lastig.. Eerste vind ik te onscherp, tweede vind ik beter en voegt de ruis imo ook wel iets toe aan de sfeer.
Agossie: Nette foto alleen ik vind em te blauw.
Saskiaa_: Haha wat een haar! Mooie foto!
elinevandijk: Niet bij mijnalbum uploaden dat verslechterd te kwaliteit. Foto's zijn wel netjes, maar ik vind ze nog niet echt denderend.
xTitanic: Het standpunt waaruit de foto is genomen zou ik anders hebben gedaan, nu is de foto wat saaitjes.
NatassJa: Prachtig licht!
kgambler: Wauw zeer mooi :)

P29
IloveAnoukje: Paard is wel mooi oplettend! Kzou wat contrast toevoegen, nu zijn de fotos wat vlak.
DoxLover: Vind de foto's niet zo goed gelukt, ze zijn niet scherp, niet mooi van kleur en ook de onderwerpen zijn niet leuk.. volgende keer beter!
Goof: Eerste voor mij. Jammer van de hoge ruis.
nobbie91: Die tweede, geweldig! :D

Twee foto's van mijn kant:
Afbeelding

Afbeelding

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:37

Wauw, heel gaaf Loontje!! Zag die 2e al op je FB, heel mooi!!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:44

Pagina 25
Astor: Wat een geweldige blik! erg mooie heldere foto.
Leonyr: Ik had hem graag van dichterbij gezien.
Sjemira: Ik vind de 1e 2 foto's te donker, 3e vind ik al beter, jammer dat er niet zoveel licht in het gezicht valt.
dancer_: Nette foto, alleen jammer dat de maan zo mini is. en de vlekjes.

Pagina 26
Saskiaa_: Gave foto zo met de sneeuw, en een mooie geconcentreerde blik. Ik zie alleen altijd graag een 2e oog erbij.
Ivonka: Gave foto weer, jammer dat de manen net over de neus gaan.
Ivonka: Wow gaaf! Wat heb jij toch altijd mooie paarden voor de lens.
Marit: Mooi!
Sjemira: Mooie kop! Ik had de foto wel mooier gevonden met z'n bek dicht.
MarianneV: haha THNX! nice .. de laatste met die voetjes vind ik erg leuk.
Leuke sneeuwfoto's! Vind ze wel mooi van kleur hoor.
Astor: Super lief! Net dat ene sneeuwvlokje op z'n neus doet het hem gewoon haha
Whisperke: Ik vind het paard grijzig ogen, een beetje flets.

Pagina 27
Whisperke: Deze foto vind ik wat te blauw geworden en aan de donkere kant.
Sjemira: Mooie hond! Nette foto…
nobbie91: Mooie sfeerfoto's!
Bellatrix: Ik vind de foto zo een hele gave sfeer gekregen. Als die kreukels had enz had het een foto uit de oude doos kunnen zijn.

Pagina 28
Leo: Ik vind de foto's wat tedonker, had van mij meer contrast licht/donker werking mogen zijn.
Agossie: Nette foto, leuk om iets anders scherp te zien dan de muzikant.
Saskiaa_: haha top! dat die zo in de lens kijkt zeg.
elinevandijk: Van mij hadden ze wat spannender gemogen. Ook het stokstaartje niet zo centraal.
xTitanic: Prachtige foto!
Natassja: Mooie zachte kleuren en vrolijk blik van het model.
kgambler: Wel leuk, alleen vind ik ze erg nep ogen. Bij de 2e foto is het jammer dat de mond niet meer belicht is.

Pagina 29
ILoveAnoukje: Nette foto's
DoxLover: De foto's doen me niet echt iets, wat was bijvoorbeeld het doel van de 1e foto?
Goof: Super nette foto's! Zou er ook nog wel 1 willen zien met zo min mogelijk groen.
Nobbie91: Jammer dat de cap op foto 1 scheef zit, de 2e is echt hilarisch
Loontje_: WOWWWWWWWWWWWWWWWW… (*+Galm hahaha)… Wat een mooie foto's die 2e spreekt me erg aan.

Zo ik ben weer bijgelegen, even geen foto van mijn kant, maar die volgen binnenkort.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 13:47

Loontje_
Ik vind jouw stijl geweldig. De zachte sfeer, de uitstraling, het gevoel wat ze geven. De onderste heel tof. Oog voor detail en oog voor het geheel. :)

Nobbie91
Ik vind het beide enigszins kiekjes. De eerste vind ik leuk. Scherpte ok, maar bij de tweede is het zo zonde dat de ruiter onscherp is. had een stuk beter gemaakt.

Goof
Mooie scherpte, mooie details, Wat mij betreft had het groene van de onderzijde van de steel en bladeren er niet bij gehoeven. De kleuren zijn schitterend. :)

Doxlover
Ik vind het kiekjes. De foto's zijn erg donker, het onderwerp 'springt' er niet uit. Probeer te spelen met de compositie, het licht en de kijkhoek. Ga veel oefenen. :)

ILoveAnoukje
Ik vind de foto's niet prettig ogen. Ze lijken me net iets te donker, paard kijkt wel schitterend en je hebt een goede compositie op de foto's.

Mijn foto. :)
Afbeelding

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 17:50

Dank jullie voor de tips :D ! Ik doe dit niet om mn goede ( wat ze niet zijn ) foto's te laten zien maar alleen om te leren . Ik ben echt aan het oefenen oefenen oefenen !

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:45

Sani schreef:
Goof
Mooie scherpte, mooie details, Wat mij betreft had het groene van de onderzijde van de steel en bladeren er niet bij gehoeven. De kleuren zijn schitterend. :)

Grappig dat jullie dat zeggen. Ik heb bewust gekozen om het er wel bij te pakken. Ik heb al zat foto's met echt enkel de bloem en dan wordt het wel wat saaier.

Gave hond Sani, ik had de foto dnek ik iets anders uitgesneden.
Loontje..... <3

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-13 16:58

- IloveAnoukje: Leuke spontane foto's! Wat mij betreft had je er nog wel wat meer uit kunnen halen door er iets meer aan te doen dmv nabewerking. Verder qua licht en scherpte erg netjes! :)
- DoxLover: Jammer van de nagellak inderdaad. Verder vind ik het onderwerp niet bijzonder interessant. De nabewerking zou ook iets spannender kunnen door bijvoorbeeld wat meer contrast toe te voegen. De tweede lijkt hier niet erg scherp, jammer!
- Nobbie91: Haha, lekker spontane portretten. :D Persoonlijk zou ik ze iets lichter maken, vind de donkere stukken nu vrij donker. Maar nou moet ik zeggen dat ik zelf ook wel van lichte foto's houd. :D Verder leuke vrolijke plaatjes!
- Loontje: Kan je ook een photoshop cursus bij jou volgen? :D Ik heb zelf geen photoshop, maar moet zeggen dat jouw bewerkingen het wel erg verleidelijk maken om het toch eens te overwegen.. Echt waanzinnige beelden weer. Prachtig sfeervol uitgewerkt. Moet zeggen dat jij echt een voorbeeld voor mij bent geworden! :)
- Sandra: Jammer van het standpunt. Had het mooier gevonden als je zelf een stuk lager was geweest. Dan was de compositie ook een stuk beter tot zijn recht gekomen. Hij had van mij ook wel iets closer gemogen. Verder qua licht en alles hartstikke mooi voor mekaar. :D

Afbeelding

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 17:01

Ik ben altijd jaloers op jouw foto's Juul.
Ook deze. De kleuren, de diepte en de zachtheid. Heel mooi. :)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 17:42

Wat een prachtige dromerige foto, schitterend.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 18:39

Er zit een hele warme zomerse sfeer in je foto Juul. :+:

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:06

Aangezien ik momenteel meer met fotografie aan de slag ben gegaan lijkt het mij erg leuk om hier mee te posten :D .
Afbeelding

Afbeelding

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:33

Saskiaa_ schreef:
Dancer_; Leuk idee! Jammer van die boom links onder, maar die is wel weg te werken denk ik. En die vlekjes zien eruit alsof ze op je sensor zitten, niet op je lens..
Sjemira; Je mag maar twee foto's per dag plaatsen. :) Vind ze wel leuk, lekker vrolijk! Op de bovenste twee vind ik de hond wat donker, maar op de onderste de sneeuw weer te ligt. Denk dat een combinatie van de twee het goed zal doen.
Leonyr; Ik vind hem niet zo. De hond is ver weg, overbelicht (de sneeuw ook, vind ik jammer ook al heb je het expres gedaan) en hij loopt van de berg af. Ook vind ik de achtergrond wat storen.
Astor; Mooi! Lekker scherp, mooie compositie, mooie kleuren en een heerlijk sneeuwneusje. Heb je meteen even geliked op Facebook, zag daar nog meer mooie plaatjes van (oa) dit paard!

[ Afbeelding ]

Wat een mooie ogen heeft ie..
Mooie plaat :j

Ivonka schreef:
Na al die leuke en prachtige sneeuwfoto's van jullie te hebben bewonderd eindelijk voor mij ook een zonnige sneeuwdag :D

[ Afbeelding ]

Nette foto hoor!

Marit schreef:
Vandaag met bloed, zweet en tranen lensje keren voor het eerst geprobeerd. Ik ben toch nog blij met wat eruit is gekomen!

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

dat moet ik ook nog steeds een keer doen. Vind het leuke fotos :)

Sjemira schreef:
En nog even een foto van (gister)vanmiddag:

[ Afbeelding ]

Persoonlijk vind ik het jammer dat het linkste oog wat weg valt.. Maar wel mooi scherp.

MarianneV schreef:
Nu nog een Foto :P
Marianne heb wat moeite om de boel goed op kleur te krijgen

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wauw, dat zijn mooie platen!

Astor schreef:

Wat een dotje :+:

Mooi wit op wit, gave foto :j

Whisperke schreef:
Ik meld me hier ook als jullie het goed vinden..
Ik ben een hobby fotograaf.. Ik heb onlangs wel een cursus fotografie gevolgd, waarvoor ik ben geslaagd..

Bij deze een foto wat ik deze week heb gemaakt:
[ Afbeelding ]
Geplaatst zonder lijstje erom heen..

Vind hem iets hebben, maar ook kijkt hij niet fijn. Vind de kleuren wat mat, maar vind 't wel weer mooi met de oranje gloed in de lucht :)

Sjemira schreef:
Hier De Weimeraner, foto uit de oude doos, gefotografeerd voor "Onze Hond"

[ Afbeelding ]

Scherpe foto, geen tips..

nobbie91 schreef:
Mijne:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wauw, hoe doe je dit? Met wat voor lenzen en welke intstellingen? ben hier wel benieuwd naar. Ik ga in mei naar Ierland op vakantie. en dít zijn de effecten die ik graag in mijn foto's wil krijgen..

Bellatrix schreef:
Nobbie, ik vind die eerste erg mooi!! Super dromerige kleuren! <3

Experimentje van vandaag:

[ Afbeelding ]

Bewerking is geheel mijn smaak, hoef je dus niet mooi te vinden. :D

Ik vind de bewerking juist leuk. Mooie foto :)

Agossie schreef:
Ik vind hem wel iets mooier zo. De gitaar is niet overbelicht, in mijn ogen, maar het was gewoon te weinig licht om het echt mooi te krijgen. Erg jammer, want een mooi concertplaatje is voor een band en zaal mooie reclame!

Ik heb een foto gevonden. Heeft het niet gered voor mijn website, maar geeft wel aan hoe scherpstellen op iets anders dan de gitarist/bassist. Het is niet mijn beste foto, hoor!

[ Afbeelding ]

Dug Pinnick van King's X.

Leuke foto, vind dat blaauwe wel iets hebben :)

Saskiaa_ schreef:
Whisperke; Hij is érg donker en blauw. Het oog is een beetje een zwarte vlek. De compositie vind ik ook niet zo.
Sjemira; Fijne foto om naar te kijken. Had onderaan wel iets meer ruimte mogen hebben, maar vind ik in dit geval niet heel erg storend.
Nobbie91; Vind de eerste een beetje wazig. Mag wat meer contrast in van mij. Denk dat ie het met een andere uitsnede (veel smaller, beetje alsof het een panorama is) heel goed zal doen. Dan valt dat donkere vlak bomen vooraan weg, want die lucht is werkelijk fantastisch! De tweede vind ik wat rommelig.
Bellatrix; Fijne sfeer zit er in je foto. Nabewerking vind ik er erg goed bij passen. :)
Leo; Ik vind ze wel érg donker en ruizig. Snap dat je daar weinig aan kunt doen, het is zo donker daar.. Qua compositie zijn ze prima.
Agossie; Mooi, wel een beetje blauw. Wel knap gedaan met zulk slecht licht!

[ Afbeelding ]

Hele mooie foto. mooi scherp ook!

elinevandijk schreef:
ik kom ook weer even binnenvallen :')

zal hierna even wat van jullie foto's beoordelen :P

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Ik zou ze niet met mijn album uploaden. Verder vind ik de foto's niet echt scherp. het stokstaartje zou je beter verticaal kunnen fotograferen in de lengte :)

xTitanic schreef:
Wat een prachtige foto's komen er bij zeg :oo wordt je weer helemaal gedemotiveerd _O-
Maargoed ik kom die van mij toch plaatsen :))

Gisteren ben ik er nog even op uitgetrokken bij de avondzon, de laatste beetjes sneeuw en ijs!
[ Afbeelding ]
Maar zit nu eigenlijk wel met een probleempje, ik bewerk mijn foto's op photoshop CS3 maar als ik die op photobucket of DA upload verzwakt de foto van contrast, behalve op facebook en ziet het er zo uit:
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 7858_n.jpg

Dus weet iemand dit probleem op te lossen? :+ ligt dit aan photoshop..? dan kan ik altijd even een printscreen maken ofzo..

Wauw, mooie natuurfoto. Erg mooi :)

NatassJa schreef:
Leo: De eerste is bij mij ook vrij donker, lastig te zien waar de scherpte op gericht is. 2e vind ik wel beter, maar daar had ik ook iets meer qua bewerking aan gedaan.
Agossie: Gave foto hoor! Dat hele blauwe komt van de lichten zeker?
Saskia: Mooie foto, fijne kleuren!
Elinevandijk: Dit vind ik een beetje kiekjes jammer genoeg. Misschien kun je ook een andere site nemen om foto's te uploaden? Mijnalbum pikt nogal kwaliteit weg.
Titanic: Wel mooie kleuren, maar vind de compositie niet echt denderend. Had er iets meer mee gespeeld, misschien wat meer door de knieën?

Was iets totaal anders van plan, maar had een model die alléén maar kon lachen. :')

[ Afbeelding ]

Wauw, mooie foto. Leuk haar heeft het model. Fijne kleuren om naar te kijken :)

kgambler schreef:
Quarter horse Pocos
[ Afbeelding ]

Bucky
[ Afbeelding ]

De eerste foto vind ik niet zo mooi ogen, de 2e daarentegen wel. Erg mooie foto. Mooie kleur :)

IloveAnoukje schreef:

Ik krijg tranen in mijn ogen. Paard lijkt precies op m'n vorige pony (overleden) zelfde hoofd en kol ;(

Maar verder fototechnisch vind ik de foto's niet echt scherp. Leuke composities, maar het oogt een beetje dof..

Goof schreef:
Het ligt een beetje stil hier....

Doxlover, wat een donkere foto's en vanwaar die afgebladderde nagellak op de 1e foto?

Vanmorgen de roze tulpen in huis op de foto gezet:
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

2e is mooi scherp gesteld op de stamper :)

nobbie91 schreef:
IloveAnoukje, mooie foto's! fijne zachte kleuren. Vooral de eerste vind ik erg geslaagd.

DoxLover, sorry ik vind je foto's niet echt bijzonder. Ik zie bij die eerste niet echt wat je wilt uitbeelden, en beide foto's zijn slechte kwaliteit. De eerste had ik met meer contrast denk ik wat beter gevonden.

Goof, mooie foto's met fijne kleuren om naar te kijken, ze lijken me alleen niet helemaal scherp.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Heb je de zandberg bewerkt, die oogt namelijk heel raar.. wat een leuke foto's zeg, plezier komt er van af :D

Julia schreef:
- IloveAnoukje: Leuke spontane foto's! Wat mij betreft had je er nog wel wat meer uit kunnen halen door er iets meer aan te doen dmv nabewerking. Verder qua licht en scherpte erg netjes! :)
- DoxLover: Jammer van de nagellak inderdaad. Verder vind ik het onderwerp niet bijzonder interessant. De nabewerking zou ook iets spannender kunnen door bijvoorbeeld wat meer contrast toe te voegen. De tweede lijkt hier niet erg scherp, jammer!
- Nobbie91: Haha, lekker spontane portretten. :D Persoonlijk zou ik ze iets lichter maken, vind de donkere stukken nu vrij donker. Maar nou moet ik zeggen dat ik zelf ook wel van lichte foto's houd. :D Verder leuke vrolijke plaatjes!
- Loontje: Kan je ook een photoshop cursus bij jou volgen? :D Ik heb zelf geen photoshop, maar moet zeggen dat jouw bewerkingen het wel erg verleidelijk maken om het toch eens te overwegen.. Echt waanzinnige beelden weer. Prachtig sfeervol uitgewerkt. Moet zeggen dat jij echt een voorbeeld voor mij bent geworden! :)
- Sandra: Jammer van het standpunt. Had het mooier gevonden als je zelf een stuk lager was geweest. Dan was de compositie ook een stuk beter tot zijn recht gekomen. Hij had van mij ook wel iets closer gemogen. Verder qua licht en alles hartstikke mooi voor mekaar. :D

_/-\o_

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:34

calice schreef:
Aangezien ik momenteel meer met fotografie aan de slag ben gegaan lijkt het mij erg leuk om hier mee te posten :D .
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wauw, wat een lekker ventje! mooie ogen!
ook 2e foto mag er zijn :)

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 16:26

Thanks iedereen :)

Sani: Mooie compositie! Jammer dat de kop van de hond zo donker is, de ogen vallen nu wel weg.
Julia: Volgens mij heb jij geen Photoshop cursus nodig, wat een práchtige kleuren <3
calice: Die ogen van dat jongetje, wauw wat een grote blauwe kijkers!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 18:26

Julia, hoe leg jij toch die zachtheid in je foto's? Verlaag je contrast en plaatselijk contrast/helderheid?

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 18:28

Julia, gewoon wauw :+: Wat een mooie dromerige foto!