[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:17

Laatst bijgewerkt door LoveUggs op 06-07-15 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

LOVESUSHI

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:19

Oooh Melis hij blijft echt enig <3

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:20

Zo snel week 28 al :') de mijne zal waarschijnlijk na woensdag komen :p heb morgen een leuke shoot gepland staan en woensdag ook nog :p en amai de lijst blijft echt lang!!!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 23:23

Ja he <3 ben er ook echt wel trots op!

HeavensLove, mijn foto is van afgelopen donderdag dus die was al klaar haha

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 00:00

En hierbij ook al weer mijn week 28. Gitarist van Go Back To The Zoo.
Ik heb van m'n mooiste foto's vast een selectie gemaakt en een topic aangemaakt. Zie hier [FK] [FOTO] Sommeltjespop
Met de rest van de foto's ben ik zeker nog wel 3 avonden bezig :P

Afbeelding

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 00:04

Ivm met mijn vakantie in overleg met Agossie hierbij :

week 26
Afbeelding[/img]

vakantie foto van mijn vriend die ik eindelijk op een paard kreeg (zelfs in draf :P )
op het strand in Tunesië

week 27
Afbeelding[/img]
een foto van mijn zusje die aan klimmen en boulderen doet op haar nk wedstrijd

week 28
Afbeelding[/img]
nog een vakantie plaatje
hier heb ik nog niks aan gedaan door de vele fotos die ik daar gemaakt heb ( 1210 in 7 dagen tijd.. oeps)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 07:13

Ik zie niets hierboven... :7

Sophie_Elsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 08:33

Oh zo te zien is er iets mis gegaan.. Zal zo nog een keer kijken :Y)

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:08

Mijn week 28 :)

Afbeelding

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:17

Mijn week 28, weer een zelfportret!
Afbeelding

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 09:59

Vorige week ben ik foto's op een kamp gaan nemen. Dat was enorm leuk! Het enige minpuntje was dat ik achteraf vol met dazenbeten stond :')
In het begin had ik heel wat moeite om scherp te stellen, ook achteraf vond ik de meeste foto's te groen van kleur. Maar uiteindelijk ik ben ik toch tevreden met de foto's!

Week 28
Afbeelding

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 13:57

Feedback week 20
(Aan de hand van de lijst van Agossie, dus ik lees niet het commentaar van de fotograaf bij de foto).

Agossie: Mooi, heel sprekend het oog. Wel valt de hals wat weg door de schaduw.
Ash_: Mooie foto, al had de hond van mij iets meer ‘aanwezig’ mogen zijn. Doordat de kleuren van het bos zo mooi aanwezig zijn, is de hond wat minder het onderwerp.
Asselruiter: Mooie compositie, al vind ik dat het model net wat meer belicht had mogen worden. Volgens mij is het avondlicht, of niet? Nu is het gezicht net wat te weinig belicht naar mijn smaak.
Astor:Heel mooi sfeertje, leuk gewerkt met roze stof (?). Gezicht van het model mooi scherp.

Bellatrix: Mooi hoe al die aderen en spieren in de hals zichtbaar zijn door de inspanning. Jammer dat het oog wat donker is.
Billionache: Er lijkt wat ruis op de foto te zitten, maar misschien is dat gewoon ook de structuur van het zand (?).
Binky: Leuke foto. Hij lijkt alleen wat scherpte te missen op het kindje en juist te veel scherpte op de rest.
Brechtjee: Ik doe het je niet na hoor, ik ben tot nu toe erg slecht in macro fotografie. Maar er mist helaas wel wat scherpte.
Bumblehorse: Ik denk dat ik persoonlijk de foto wat mooier had gevonden als ie net een tikkeltje van de zijkant was gemaakt, zodat ook de mond van de zanger zichtbaar zou zijn.

Caaramel: Mooie foto van de haan, niets op aan te merken verder.
Calice: Heel mooi, het roodborstje springt echt uit de foto. Mooie scherpte-diepte ook!
Cathyenbe: Mooie compositie, net een klein stukje donker op de kop van de zwaan, dat had van mij iets opgelicht mogen worden.
Cioccolato: Mooie scherpte-diepte. Ik had persoonlijk het paard net wat opgelicht/helderder gemaakt. Nu oogt hij wat grauw.
Crazy_horses: Het paard springt niet echt uit de foto. Ik zou het paard wat oplichten en de achtergrond ook net wat lichter maken. Wel een mooi moment en juiste compositie.

Dandy200: Leuke foto, geen bijzonderheden.
Deetjeeuh: Mooi in dat gele bloemetjesveld. Het paard is net wat te donker naar mijn smaak, zou ik iets oplichten.
Verder houd ik persoonlijk niet van zoveel teugels, dus die zou ik ook wegwerken, maar dat is persoonlijke smaak uiteraard.

Eline91: Volgens mij heb je de foto bewerkt, het heeft een erg groot contrast en helderheid, het maakt het een beetje onnatuurlijk.
_Elke: Gewaagde/spannende compositie. Veel benen op de foto, dat is wat mij een beetje stoort. Verder maakt de foto mij opeens heel nieuwsgierig naar de ogen van het paard, dus het spreekt wel tot de verbeelding.
EskeGirl: Hele bijzondere foto, je hebt echt goed weten vast te leggen dat (vader)aap zijn kroost/familie beschermd.

GerdjeHoran: Mooi! Maar er mist wat scherpte op de hond. Van mij had de hond loepscherp mogen zijn, zodat je goed het onderscheid ziet tussen scherp object en vage achtergrond.
Glenstorm: Prima black-foto. Al vallen de oren een beetje weg en lijkt de bovenkant van het paard niet helemaal scherp. Je lijkt scherp te hebben gesteld op de neus.
Goriginal: Mooie zwart-wit omzetting. Verder niets op aan te merken.
Gub: De foto heeft wel iets. Maar er is geen duidelijk scherpstelpunt te ontdekken.

Hanna_94: Mooie foto, verder niets op aan te merken.
HeavensLove: Wat een dotje! Hele mooie foto, prachtig hoe de kleur van de oogjes ook goed uitkomt.
Hilly200: Heel gaaf. Ik houd van foto’s die je terug laten gaan in de tijd.

Iejoorr: Mooie dreigende lucht heb je weten vast te leggen.
Ingvild: Prima foto, verder niets op aan te merken.
IsaCalixa: Hele mooie foto!
It_is_me: Leuke foto, verder niets op aan te merken!
Ismy: Leuke foto, mooie sfeer. Maar persoonlijk had ik de bovenkant dan wat donkerder willen zien, nu is het een beetje een afleiding.

Jespri: Mooie foto, zeker die dreigende wolken zijn erg gaaf!
Jessica_1998: De achtergrond is erg druk op de foto. En de hond lijkt ook niet helemaal scherp te zijn.
JewEmm: Een mooie bepaalde sfeer, maar er mist scherpte in de foto. Er lijkt nergens echt scherpte te zitten.
Jilinda: Een beetje een vreemde positie van de vogel, maar wel een mooie scherpe foto.
Joeluna: Ik vind de foto persoonlijk erg krap gecropt.
Joysieee: Mooie foto! Verder niets op aan te merken.

Killyenn: Mooie serie, verder niets op aan te merken.
K_m: Ook een mooie serie, verder niets op aan te merken.

Leonie_M: Leuke foto. Voor de volgende keer, als je het model verder van de achtergrond (in dit geval de bosjes) afzet, dan krijg je een mooie(re) vagere achtergrond. Verder zou ik het meisje aan de andere kant van het paard hebben gezet, zodat het touw niet voor haar gezicht zit.
LinSa: Leuk idee. Maar de foto mist scherpte.
Lipydo: Hele gave foto. Niets op aan te merken.
Louiissa: Mooie foto. Zijn de twee mensen op de foto bewust daar, of waren ze daar ‘toevallig’? Ik vind ze namelijk wat storend, maar als ze bewust op de foto staan, dan is het iets anders.
LOVESUSHI: Hele gave foto, vooral ook die schaduw op de muur is erg gaaf!
LoveUggs: Mooie foto, verder niets op aan te merken.

Maaaarije: Mooie foto, heel gaaf die ogen van de kat!
Magda_90: Hele mooie foto, mooi scherp!
Manonfleur: Leuke foto, verder niets op aan te merken.
Mariett: Leuke foto, verder niets op aan te merken.
MarijeR: Hele gave foto, geweldig die twinkeling in de ogen!
Marit: Mooie foto! Verder niets op aan te merken.
Marjoow: Leuke foto, persoonlijk had ik graag net wat meer ruimte willen zien aan de rechterkant.
Monbyou: Er mist wat scherpte, maar wel een leuke foto verder.
Murthul: Mooie foto, verder niets op aan te merken.
MyHu: Hele leuke detailfoto!
MZorro: Leuke foto, al vind ik de belichting niet zo ideaal. Er zijn veel harde schaduwen. Was het fel zonlicht?

Nefertarie: Onwijs lieve foto, misschien had ik net wat meer ruimte willen zien aan zij en onderkant.
NESCAFE: Heel mooi! Mysterieus! Verder niets op aan te merken.
Niece: Leuke compositie! Verder niets op aan te merken.

_Patriciaa: Leuke foto, mooie kleuren!
Ponyaddicted: Mooie alerte foto! Maar wat jammer van de drukke achtergrond. Verder zou ik ‘m ook wat ruimer hebben genomen aan de rechterkant.
PrimaDonna_:Mooie foto, verder niets op aan te merken.

Quartel: Mooie zachte foto. Leuk met al die bloemetjes!

Racheel: Hele gave detail foto. Verder niets op aan te merken.
Revanches: Mooie foto, mooie zachte kleuren. Ik houd van uitgebloeide paardenbloemen :+:
Robin_Rikkie: Schattige geitjes! Mooie foto, jammer van het hekwerk, die geeft wat afleiding.
Rosslover: Mooie foto! Ook gaaf dat schuim zo op het strand. Mooie oranje kleur ook!

Sanne_com: Mooie kleuren, mooie scherpte. Maar ik snap die hele hype niet zo goed rondom die danbo.
SharonPlugge: Leuke foto, al had dat bloempje in het midden er van mij net wat meer uit mogen springen. Nu zie je wel scherpte verschil, maar hij gaat toch wat op in de massa.
Showteam: Hele mooie landschapsfoto. Verder niets op aan te merken.
S_imonee: Mooie foto, verder niets op aan te merken.
Sodeletuut: Leuke foto, verder niets op aan te merken.
SternPhoto: Ieeeh.. hij is bijna mooi van lelijkheid! Maar wel een mooie foto. Ik had graag iets meer ruimte gezien aan de linker en bovenkant.
Suuszels: Het oog is erg mooi, maar het is jammer dat de andere kant van het hoofd van het paard wegvalt.

Taarss: Mooie foto. Lijkt wat ruis op de foto, maar verder niets op aan te merken.
Tesseke: Mooie foto, mooie warme kleuren. Heel leuk!
TeSzZz: Leuke foto, verder niets op aan te merken.
Tigress: Leuke, lekker zomerse foto! Verder niets op aan te merken.
Tivara: Heel erg mooi, super gaaf met die belichting/weerspiegeling in het water!

Valerie98: Lekker vrolijke veulenfoto! Verder niets op aan te merken.
Verosjaak: Mooie foto. Prachtig de scherpte op het oog van de insect!

Wendy1987: Leuk probeersel, maar persoonlijk vind ik het geen mooie foto.
De kleuren zijn flets, hierdoor lijken zelfs de blaadjes niet helemaal scherp.
WiancaR: Mooie, spontane, liefdevolle foto. Er lijkt wat scherpte te missen op de gezichten van het koppel.

XiiaaooNaa: Hele mooie macro foto! Verder niets op aan te merken.

Ylvy: Superleuke sfeerfoto! Verder niets op aan te merken.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 14:07

Dankjewel fem! En super mooi zelfportret Mariett!

Mijn week 28:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 14:51

Fem, dankjewel voor de feedback! Ik ben het met je eens, maar in dit geval vond ik het een te lastige plek.

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 14:58

Mijn week 28:
Afbeelding

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 15:01

Dankjewel Fem en showteam!

Je hebt je week 28 al gedaan Anoushka ;)

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 15:30

Mariett schreef:
Dankjewel Fem en showteam!

Je hebt je week 28 al gedaan Anoushka ;)

Klopt! Maar ik was te vroeg. Ik dacht dat ik gelijk na tien uur mocht posten maar moest ff wachten op de lijst :) in overleg met Agossie nog een keer geplaatst om het overzichtelijk te maken!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-15 19:04

Overzichtelijk voor mij... :=

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 19:15

Bedankt voor de feedback!

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 19:26

Dank je wel voor de feedback Fem :)

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 19:26

Ah vandaar ;)

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 21:20

Feedback week 27!
Ik ben zelf fototechnisch nog lang niet geweldig, maar ik doe wel mijn best voor de feedback. Ik hoop dat jullie er iets aan hebben!
Agossie ; zoals je zelf al had opgemerkt lijkt ‘ie net niet scherp, dat is wel jammer. Het moment is net wat te laat maar het is verder een mooie foto!

Anouska15; wat mij betreft had er wat meer contrast in gemogen en zou ik die paal uit beeld hebben gelaten, hij voegt niet erg veel toe aan de foto. :)

Ash_ ; leuk moment en mooi scherp! :D Jammer van de voorste hoefjes, maar ik snap het ook wel, want zo een moment gaat zo snel voorbij dat je geen tijd hebt om je camera 100% in te stellen denk ik, haha

Asselruiter; wat lief! <3 Goed gedaan met het witte, mooi belicht.

Astor ; prachtig, niks over te zeggen!

Bellatrix; interessante foto. Waar is hij op scherpgesteld? Dat kan ik niet zo goed vinden, maar verder vind ik hem wel mooi.

billionache; gaaf! Het enige wat iets minder is, is dat de ogen nu ‘zwarte gaten’ lijken, :)
binky; mooi moment. :) Wat mij opvalt is dat hij scherper op de hals lijkt dan op het hoofd, dat is wel een beetje jammer.

Brechtjee; hij lijkt wat onscherp, maar ik weet niet of dat door de upload komt. Misschien kun je de horizon een tikje schuiner zetten zodat het veulen wat minder naar voren lijkt te vallen, als je snapt wat ik bedoel!

Bumblehorse; leuke spontane foto! Wat mij betreft had het model iets lichter/contrastrijker gemogen, maar ik denk dat de achtergrond dan al snel overbelicht wordt.

calice; mooie foto! Ik heb niet zo veel verstand van macrofotografie, dus kan er niet zo goed op beoordelen , haha

Cioccolato; lief moment en wat een leuke vosjes! <3 Idd jammer dat het middelste paard niet goed in beeld is, en misschien kun je voor de mooi het draadje wegwerken? :)

CrazyIris; gave foto! Niks op aan te merken :)

Dandy200; leuke compositie. Hij had iets lichter/contrastrijker gemogen, maar dat is mijn stijl, haha. Had je gefocust op de bloemen aan de voorkant? Daar lijkt hij scherper te zijn dan het paard met het meisje.

Deetjeeuh; gave foto!

_Elke; ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, heb er niet echt een mening over :P Voor een telefoonfoto is hij iig redelijk goede kwaliteit!

EskeGirl; leuke foto! De kas op de achtergrond stoort mij een beetje, en ik zou hem denk ik interessanter gevonden hebben als de kont van het paard er maar voor de helft op staat zegmaar, nu staat hij er net niet helemaal op.

Fem; gaaf portret! Supermooie kleuren!

GerdjeHoran; mooi moment, aansprekende kleuren en goede scherpte! :D Het enige wat je misschien had kunnen proberen, was om de hele hindernis erop te zetten, maar het stoort niet heel erg hoor. :)

glenstorm; mooi! Alleen uhm, wat doet die staander daar ineens in het midden van de hindernis? :’)
gossa4ever; gave lucht. Ik denk, dat als je voor de paddocks was gaan staan, het een nog mooier beeld had gegeven.

goriginal; heel mooi, niks op aan te merken!

Gracezellaa; voor rechtstreeks uit de camera vind ik hem niet slecht! Met de nabewerking kun je de bloemen er misschien nog wat uit laten springen, ik denk dat dat wel mooi is.

Gub; wauw! Superkleuren en mooie scherpte, prachtig.

HeavensLove; gave foto, het geeft een soort van mysterieus effect. :)

hilly200; hele mooie foto, je hebt de maan mooi in beeld gebracht en door de wolken en sterren er omheen is hij ook nog eens erg interessant.

horserider22; wat een schatjes <3 Lief moment, hij lijkt alleen een beetje scherpte te missen.

Iejoorr; ik denk dat je er met wat effecten een veel gavere foto van kunt maken, de kleuren zijn nu wat grauwig. Een mooie omgeving lijkt het me wel!

Ingvild; het voorplukje die er net niet op staat en de dichtgeknepen oogjes van de jongen (ik denk omdat hij in de zon kijkt) leiden wel een beetje af. Het is wel een heel lief moment :)

IsaCalixa; prachtig! Niks over te zeggen.

ismy; mega gaaf sfeertje en goede scherpte, heel mooi :D

it_is_me; mooi vastgelegd, niks over te zeggen.

Jespri ; gave foto, dat wil ik ook ooit wel op mijn bruiloft (over een jaar of 20 :’) ) en dat mannetje daar achter doet ’t hem, haha

JewEmm; mooie foto, ik heb niet veel verstand van concertfotografie dus kan er weinig over zeggen.

jilinda; de blauwe gloed op het gezicht stoort een beetje, maar verder is het idee heel gaaf!

joeluna; hij is een beetje groenig, en voor het mooie had je het draadje weg kunnen werken. Die lange grassprieten maken het leuk om naar te kijken. :)

Jolandaa_; leuk idee, maar wel een beetje donker, hij had van mij wat lichter gemogen.

k_m; dit vind ik een gave foto! Het is niet goed te zien wat het is, waardoor het interessant is om naar te kijken.

Leonie_M; goed moment, maar de kleuren zijn wat grauw, je had ze wat op kunnen lichten en dan evt nog wat contrast kunnen toevoegen!

LinSa; je foto doet het niet in de lijst, helaas..

Lipydo; weer een hele mooie foto! Super kleuren en het model lijkt er ontspannen bij te lopen. Fijn om naar te kijken :)

louiisaa; de kleuren en scherpte zijn goed, alleen het moment is niet geweldig, je had beter kunnen wachten tot het paard zijn hoofd helemaal omhoog had, en als je een stapje opzij had gedaan stond het hele paard er op, wat het wat mooier zou maken.

LOVESUSHI; heel mooi zo met dat zonlicht! :D

LoveUggs; lief moment, niet zo veel op aan te merken, alleen dat je misschien het contrast wat had kunnen verhogen, maar ik denk dat de witte stukjes dan overbelicht zullen worden.

magda_90; gaaf zeg! Niks over te zeggen. :)

manonfleur; het moment is mooi, alleen lijkt hij wat scherpte te missen en zijn de kleuren wat grauw. Die zou je kunnen oplichten en er dan nog wat contrast bij doen. :)

Mariett; een hele mooie spontane foto is het. Wat heeft de bonte pony mooie aftekeningen trouwens :o

MarijeR; mooi en mysterieus zo met dat donkere op het gezicht. Goed gedaan!

Marit; ik ben zo een fan van jouw foto’s! Ze zijn echt prachtig, ook deze weer, wauw <3

Marjoow; het lijkt wel een schilderij, haha. Waar lag je focus op? Ik kan niet zo duidelijk een focuspunt vinden.

monbyou; lief! Het is wel een beetje jammer dat de voorpluk overbelicht is en dat het halster vies is, maar verder is ‘ie heel leuk!

MyHu; mooi, het paarse springt er lekker uit. :)

MZorro; mooie foto en gaaf paard. Had je je ISO hoog staan? Het lijkt of ik wat ruis zie.

Nefertarie; het lege stuk boven zijn hoofd vind ik iets te groot, maar verder heb je je opdracht denk ik goed voldaan. :)

NESCAFE; gaaf gedaan zeg! Heel mooi.

Paard_Aap; het is jammer dat hij niet op de ogen is gefocust, maar de kleuren zijn wel mooi.

_Patriciaa; wat een leukerds! :D Wat mij betreft had hij er wat meer uit kunnen springen door het contrast en de helderheid te verhogen, maar dat is natuurlijk mijn stijl.

PrimaDonna_; mooi vastgelegd. Niet zo veel over te zeggen. :)

quartel; niet zo veel op aan te merken.

Revanches; ik vind de bloem voor het oog juist wel wat hebben, anders dan anders. :) Het zijn ook hele gave kleuren!

Robin_Rikkie; heel mooi scherp, een goed moment en mooie kleuren, goed gedaan!

Rosannee_; ik vind ‘m best creepy :’), wel mooi vastgelegd.

rosslover; het was een stuk beter geweest als je op het hoofd had scherpgesteld en de oortjes er of helemaal op had gezet, of er helemaal niet op had gezet. Wie weet is een contrastrijke zwart-wit omzetting ook wel mooi trouwens.

SalliBalli; supermooi! Gaaf paard ook :D

Sanne_com; wat een knapperd <3 Het enige wat je misschien nog zou kunnen doen, is het iets oplichten van de linkerkant van het hoofd, maar zo is ‘ie ook mooi hoor.

SharonPlugge; leuk en spontaan moment!

Shiloh; gaaf! Niks op aan te merken. :)

showteam; wat heb jij toch altijd gave foto’s, de kleuren, de sfeer, de onderwerpen, het klopt allemaal… Heel mooi!

S_imonee; wat lief! Je had de auto evt weg kunnen shoppen, maar ik denk dat dit een evenementfoto is, en het is een beetje zonde om dat te doen als hij nog niet gekocht is. :P

Sicayes; fijn sfeertje en mooi scherp. :)

Sodeletuut; gaaf! Het draadje aan de bovenkant stoort wel een beetje, maarja, met zo een spontaan moment.. Je zou hem evt weg kunnen werken, maar ik weet niet of dat mooi uitpakt.

SternPhoto; heel schattig <3

Suuszels; wat een leuke punkmanen, haha :’) Je had er iets meer borst bij kunnen nemen voor het mooie, en hij lijkt wat grijs, maarja, het paard is ook grijs dus dan lijkt dat al vrij snel zo.

taarss; mooi gedaan, lekker sfeertje! Verder niks op aan te merken.

tesseke; wat een schatje <3 Gek genoeg vind ik de toch redelijk drukke achtergrond goed bij de foto passen.

Tigress; leuk moment en mooie kleuren. :) Verder vrij weinig op aan te merken.

Tivara; ik denk, dat als je heel eventjes had gewacht, op je camera op continu modus had gezet, er nog veel gavere beelden uit waren gekomen. Je hebt het wel mooi voor elkaar met de kleuren en belichting!

Valerie98; heel jammer dat hij zo onscherp is.. Het moment is wel goed namelijk :)

wendy1987; opzich een mooie foto, maar ik vind hem niet heel bijzonder en heb er niet zo veel over te zeggen.

WiancaR; wat GAAAAF! Supermooi gedaan! :D

XiiaaooNaa; mooie springende kleuren en een alert moment, mooi gedaan. :)

XxLiEsJuHhxX; mooi shot, niks op aan te merken!

Ylvy; gaaf! Niks over te zeggen. :)

ZeSteigert; probeer de volgende keer te focussen op het hondje ipv op de boomstam, nu is de boomstam namelijk scherp, en het hondje niet. Hij is ook wat grauw, maar voor je eerste keer niet slecht!

Zo, klaar, haha :')

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 21:51

Bedankt! :D @Joysieee

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 21:56

Als het hier weer een beetje rustig is met t verhuizen en het internet aangesloten is, zal ik mij ook eens wagen aan de feedback. Moet alleen wel ook mij laptop opsturen maar eerst de bon vinden daarvoor hahaha.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 22:02

Vervolg week 26:
Agossie Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Lori Mooie foto, mooie kleuren. De omgeving had nog iets meer mogen ''spreken''.
Jilinda Mooie foto's. Bij week 25 ligt het scherpte punt voor mijn gevoel niet helemaal op de ogen. Week 26 niets aan toe te voegen.
It_is_me Vervelend dat je afscheid hebt moeten nemen van je paard. :(:) Wel fijn dat je afleiding hebt van een nieuwe. Mooie foto. Vind de lucht wat te wit, verder niets aan toe te voegen.
Joeluna Schattige foto, jammer van de schaduw. Verder niets aan toe te voegen.
Lipydo Prachtige foto's. Op alle 3 de foto's niks aan te merken, prachtige platen.
Sternphoto Mooie foto. Had persoonlijk links wat meer ruimte gehouden, wat meer uitgezoomd. Verder niets aan toe te voegen.
Jolandaa_ Mooie foto had alleen wat lichter gemogen. Verder niets aan toe te voegen.
Hilly200 Mooie foto, niets aan toe te voegen.