Mijn Week 28

DSC07117 by melissa aarsen, on Flickr
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

de mijne zal waarschijnlijk na woensdag komen :p heb morgen een leuke shoot gepland staan en woensdag ook nog :p en amai de lijst blijft echt lang!!!
ben er ook echt wel trots op!
[/img]
)
[/img]
[/img]

Jammer van de voorste hoefjes, maar ik snap het ook wel, want zo een moment gaat zo snel voorbij dat je geen tijd hebt om je camera 100% in te stellen denk ik, haha
Goed gedaan met het witte, mooi belicht.
Wat mij opvalt is dat hij scherper op de hals lijkt dan op het hoofd, dat is wel een beetje jammer.
Idd jammer dat het middelste paard niet goed in beeld is, en misschien kun je voor de mooi het draadje wegwerken? 

Voor een telefoonfoto is hij iig redelijk goede kwaliteit!
Het enige wat je misschien had kunnen proberen, was om de hele hindernis erop te zetten, maar het stoort niet heel erg hoor. 

Lief moment, hij lijkt alleen een beetje scherpte te missen.

Wat mij betreft had hij er wat meer uit kunnen springen door het contrast en de helderheid te verhogen, maar dat is natuurlijk mijn stijl.
Het zijn ook hele gave kleuren!
Het enige wat je misschien nog zou kunnen doen, is het iets oplichten van de linkerkant van het hoofd, maar zo is ‘ie ook mooi hoor.

Gek genoeg vind ik de toch redelijk drukke achtergrond goed bij de foto passen.
Verder vrij weinig op aan te merken.

@Joysieee
Wel fijn dat je afleiding hebt van een nieuwe. Mooie foto. Vind de lucht wat te wit, verder niets aan toe te voegen.