Wat een superdepuperfluffy foto zou ik zo op m'n kamer willen hangen
Aawh thanks Was heel moeilijk ze allebei tegelijk goed op de foto te krijgen haha, ze waren heel kalmpjes en helemaal niet zo enthousiast Dus was super blij met dit als resultaat!
Nu ga ik waarschijnlijk 2 weken geen foto kunnen plaatsen, ik vertrek vrijdag naar Gambia ( africa ) en de week erop zit ik een weekje in frankrijk. Gaat er een beetje aan liggen hoe de wifi daar zit ivm actief zijn hier
mb_foto, omdat je het van te voren aangeeft, kun je ze achteraf plaatsen, of door iemand eerder opgestuurde foto's laten plaatsen. Bijvoorbeeld, als je mij 2 foto's stuurt, kan ik ze volgende week en de week daarop voor je plaatsen. Zo hoef je geen week te missen.
We verwachten natuurlijk wel foto's van Gambia als je terug bent, hè...
Yugh... pc start niet op... stommmm!! Ik houd jullie op de hoogte, want ik moet even bedenken hoe of wat. Liefst nieuwe pc (zit er al een tijdje aan te komen), maar ik ben ws wel wat foto's kwijt als hij niet meer opstart. Gelukkig heel veel op externe harddrives...
Mijn laptop met Windows 8 is de 2 maanden na de installatie in de kast blijven staan omdat ik er niet mee kon werken. Toen ik moest voor school, en je er even mee bezig bent, ben je er ook zo mee weg
Agossie: Zeer nette plaat, heel mooi en zacht belicht. Aangename plaat! De blik van de hond heeft ook wel iets, zo wat dromerig Asselruiter: Super leuke foto, doet mij echt aan piratenschepen denken Astor : Ogen komen er fantastisch uit!!! Alleen weet ik niet of al die ruimte nodig is boven haar Bellatrix : Hele mooie sfeer, leuke vignettering, heb je zelf wat blauw toegevoegd mss bovenaan de wolken? binky: niet slecht, alleen haar rechterbeen net onder de knie is haar kuit een beetje raar doordat ze tegen de ladder leunt met haar been, alleen zou ik met scherptediepte spelen, minder scherpte op de achtergrond en ja je flitslicht geeft wel zeer harde schaduwen Bumblehorse:echt een leuke foto met die lichtstrepen en toch zie je nog net die sterren in de foto, heel leuk gedaan, ik zou misschien wel 1 van die lichtstrepen in een hoek laten vertrekken ... Carolaaxxxx: wat minder ruimte boven de hond en dan is die top :p leuke scherptediepte calice: ik hou van zulke sfeerfoto’s, zo rustgevend en mooi van kleur! C_estmoi: het goede moment genomen, alleen opletten met elementen op de achtergrond die wit zijn, dat leidt de aandacht af Deetjeeuh: Super leuke scherptediepte, veel zeggend en goed dat het diagonaal ligt! Evelien1000: mooi moment, maar zit er niet wat groen in het paard? Voor de rest super leuke scherptediepte en netjes gefotografeerd Fenneeee: haha die is echt zo aan het lachen op de foto ^^ ik zou wat minder ruimte nemen boven het hertje (of wat het ook precies is :p) Gub : Nette foto, mooi scherp op de ogen en leuke houding van het hondje, leuke plushen staart Hanna_94: de hond staat er geniaal op! Het meisje kijkt nogal raar jammer, maar een heel leuke foto kwa moment en gevoel Irene96 : vind ik heel gaaf, al vind ik het jammer dat haar gezicht net verdwijnt rechts in het witte vlak, had graag net die aflijning willen zien, persoonlijk vind ik zo een foto’s moeilijk te fotograferen, maar vindt de sfeer wel leuk! it_is_me: het heeft wel wat, al mis ik iets, jammer van het gras voor de laagste paddestoel ismy: super leuke foto, alleen jammer dat de oudere vrouw links net niet naar de camera kijkt, anders was i top, en mss juist dat meisje rechts haar hand uit haar broekzak ^^ Jessica_1998: leuke positie van de hond, waardoor je een voorgrond krijgt. Juist opletten met de achtergrond (dat dat rode dingske er niet meer opstaat, steek dat weg achter de hond) en mss de hond net dat ietsje meer naar voor laten kijken, niet te veel opzij laten kijken, zo diagonaal naast jou laten kijken JewEmm : Mooie kleuren, alleen vind ik het zo brut stoppen met die bomen, jilinda: jammer dat het linkeroog (voor de jongen) niet helemaal opgelicht is, het verdwijnt wat in de donker, voor de rest een nette foto op dat takje rechts onder na ... Jis_: leuke lichtinval,alleen een beetje jammer dat de lichte waas zo nog wat deels over de ogen loopt van het meisje Joey: nette plaat en leuk effectje op de foto, zeer zachte foto en bijna aaibaar :p k_m: heel leuk dat de vlaggen je naar dat gebouwen leiden, al twijfel ik zelf een beetje aan die bomen rechts of die er nu wel of niet hadden moeten bijstaan ... _Kiki_ : leuk, maar net iets te weinig leesbaar, de tomaat en de courgette dat herken je direct, maar op de achtergrond is dat een wrap of wat is het precies? Dat net ietsje te weinig aan info ... wat ik jammer vind is het gele op de foto kimberley23 : super mooi foto, zeer zeer leuk en knap, al mis ik net dat beetje ruimte onderin, de rimpel van het water komt net aan de rand van de foto laurajoy15: zeer zeer nette foto! prachtig Leonie_M: leuk dat je dat beetje voorgrond hebt meegenomen op de foto, al zou ik wat minder ruimte bovenaan nemen omdat die niet zoveel extra toevoegd aan je foto Lizaa01: zeer grappige foto vind ik, wel heel leuk, ook leuke positie van de kokerworm rechts onderin, is wel moeilijk om zo door glas te fotograferen hé ... MarijeR:vind ik wel wat hebben die foto, alleen jammer van dat sprietje hooi of stro dat net voor de kat zit Marit: Gewoon zooooo prachtig!!! Marjoow : Zeer leuke foto en zeer leuke zwart-wit omzetting! Mb_foto: best grappig met die bloemenkrans en dat die uitdrukking van die hond ^^ wel jammer dat hij met zijn ogen opzij kijkt, waardoor je dat witte van de ogen verkrijgt ... paarse achtergrond past er wel goed bij! monbyou: leuke foto, wel iets te veel ruimer naar mijn zin links MyHu: een goed moment, jammer dat de tonnen onderaan de sprong er niet volledig opstaan en jammer van het meisje op de achtergrond, maar wel een heel goed moment! Nefertarie: super mooie omzetting zwart wit, het enige rare is het linker oog (voor de vrouw links) een heel mooi moment! Racheel : mooie zonsondergang, jammer dat het paard zijn hoofd voor zich houdt in plaats van in de lucht ofzo, waardoor je meer contour krijgt (meer silhouet dat ook een betekenis heeft, meer in profiel trekken) Resistance: ik voel het nachtleven wel in de foto, jammer van de ruis op de foto, maar heeft wel iets Revanches : hahaha die is gewoon erg funny! Die hond doet het hem gewoon hé echt echt leuk! Robin_Rikkie : heel leuk kwa scherpstelling, zeer goede foto!!! Sanne_com: mo zo een cutie, die is om voor te smelten!! Zeer goede foto SharonPlugge: leuke foto, alleen jammer dat de ogen volledig zwart zijn, het lijken wel zwarte gaten in het diertje zijn hoofd nu ^^ showteam: een best grappige foto van die kip, zeer leuk en goede scherpstelling Sodeletuut: leuke positie, al licht ze niet helemaal recht denk ik, haar borsten hellen schuin af, raar zicht om naar te kijken, maar wel leuke belichting en leuke scherptediepte SternPhoto: super mooi momentje!! En nette belichting straalina: ik zou de hand schuiner in beeld brengen (zodat er een diagonaal lijn in je foto zit) en misschien met veel minder scherptediepte zodat de hand minder goed leesbaar wordt Suuszels: aaa dat geeft mij altijd zooo een relaxed en kalm gevoel als ik zo een foto zie! Heel erg leuk! Super scherptediepte