Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
YentlShots schreef:Stille meelezer hier, maar heb al een aantal supermooie kerstfoto's voorbij zien komen, met een kerstkrans om 't paard heen. Wie kan mij vertellen waar ik een krans kan vinden die groot genoeg is om over de hoofdjes heen te krijgen? Liefste zonder versiering, die wil ik er wel zelf op maken.
Je kan me pb doen dan gaan we niet off topic!!
maj0 schreef:Ja daar moet ik denk ik nog even zoeken hoe ik dat anders kan doen. Nu zo'n youtube filmpje gevolgd en die deed het zo, maar goed voor de eerste keer vind ik het niet slecht.
YentlShots schreef:Stille meelezer hier, maar heb al een aantal supermooie kerstfoto's voorbij zien komen, met een kerstkrans om 't paard heen. Wie kan mij vertellen waar ik een krans kan vinden die groot genoeg is om over de hoofdjes heen te krijgen? Liefste zonder versiering, die wil ik er wel zelf op maken.
Je kan me pb doen dan gaan we niet off topic!!
Janinevv schreef:Dustinlover mooie positie van de hond, alleen vindt ik de foto nog een beetje hard denk ik?
Heb je die boom extra vervaagd met brush ? Wel heel tof voor rest
Dustinlover schreef:Saams ik vind hem al stukken beter!
Maj0 sneeuw op het gras enzo vind ik mooi gedaan, maar de vlokjes zijn inderdaad wat nep. Denk zoals hierboven beschreven dat het veel mooier wordt.
Tenno mooi filmpje! Toch leuk om te zien dat er nog zoveel meer dingen zijn om te doen. Heb je dit zelf aangeleerd of ook workshops gevolgd?
Hier gisteren ook weer even geoefend met de nieuwe lens zo net voor de avond:
voor
[ [url=m/JS1TJZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
na
[ [url=m/NsU6na.jpg]Afbeelding[/url] ]
Loiz schreef:Ik lees af en toe mee, ga eens kijken naar het HK topic!
Maar even een tip voor de speededits, je kunt de afspeelsnelheid omlaag zetten he, dan is het al een stuk beter te volgen!
Ik vind ze ook heel interessant dus ook dank aan Tenno voor het maken!