Stal_Fiore schreef:Heeft iemand hier ook ervaring met de canon 600d?
Ik overweg die te kopen.
Ik heb nu een 300d die echt op is
Ik heb zelf een 600D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Waarom wil je eigenlijk f/2.8 non-IS en geen f/4.0 IS? Maar mooie set hoor!Zeker als het lukt met inruilen!
HLPhoto schreef:@ Nadine: Ik zou die 70-200 f/2.8 L USM mijden als ik jou was. Nog steeds een mooi objectief, maar zeker niet meer opgewassen tegen de 18mp van nu. Een goed exemplaar is qua glaswerk nog wel opgewassen tegen die hoge resoluties, maar de AF is dat zeker niet meer.
Degenen die daar nu "geluk" mee hebben hebben - als het niet voortkomt uit onkunde - idd geluk.
Bagheera_206 schreef:Als je de f/2.8 niet nodig hebt zou ik voor die f/4.0 IS gaan. Ongeveer dezelfde prijsklasse. Met die f/2.8 loop je je ook het ongeluk te zeulen...Tja tenzij je echt perse die f/2.8 nodig hebt dan wordt het een ander verhaal.
vroli1 schreef:"het verschilt f/1.2" kan je eigenlijk niet zeggen, omdat f/1.2 verschil afhankelijk van het diafragma meer of minder is.dus het diafragma maakt er verschil niet tussen deze 2? tenminste..vershilt wel f/1.2 natuurlijk..maar tis niet zo dat het 2 totaal verschillende lenzen zijn.. oid..
vroli1 schreef:@mandy: wazige achtergronden hebben te maken met je diafragma waarde ook wel 'f' genoemd dus je hebt f/1.4 tot f/22 om maar een voorbeeld te gevenhierboven heeft kevin (HLPhoto) uitgelegd hoe het in zijn werk gaat.. en ja alleen spiegelreflexen hebben deze functie (naar mijn weten)
Bagheera_206 schreef:Als je de f/2.8 niet nodig hebt zou ik voor die f/4.0 IS gaan. Ongeveer dezelfde prijsklasse. Met die f/2.8 loop je je ook het ongeluk te zeulen...Tja tenzij je echt perse die f/2.8 nodig hebt dan wordt het een ander verhaal.
vroli1 schreef:@mandy: wazige achtergronden hebben te maken met je diafragma waarde ook wel 'f' genoemd dus je hebt f/1.4 tot f/22 om maar een voorbeeld te gevenhierboven heeft kevin (HLPhoto) uitgelegd hoe het in zijn werk gaat.. en ja alleen spiegelreflexen hebben deze functie (naar mijn weten)