Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
myxlea schreef:Ik krijg de Olympus SP-510 UZ voor mijn verjaardag!
Maysie schreef:---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat vinden jullie trouwens van de: Nikon D40
Nikon D40X
Noraly_ schreef:Gefeliciteerd! Je zult er vast veel plezier mee hebben!
MissToseland schreef:maar ik zou als ik jou was ook zeker kijken naar de Panasonic Lumix- FX50 en de Fujifilm Finepix etc
daandriaan schreef:Ik ga sparen voor een SRF. Zouden jullie me misschien kunnen helpen?
Ik dachr zelf aan de Olympus E 300 Of iets dergelijks! Hij moet geen 1000 den euros gaan kosten om dat ik nog jong ben
Shiloh schreef:jah ik zag het al toen ik mijn berichtje nalas en gelijk veranderd, dat bedoel ik nu dus met door de bomen het bos niet meer zienhaal alle merken door elkaar
... mijn excuses
daar ben ik ook niet zo handig in, 18-55 mm lens ed. Hoe moet ik me dat voorstellen, valt dat te vertalen naar "optische zoom", ben daar niet zo handig in.MissToseland schreef:maar ik zou als ik jou was ook zeker kijken naar de Panasonic Lumix- FX50 en de Fujifilm Finepix etc
bedoel je FX50 of FZ50? want FX50 lijkt me niet zo veel
_Marjolein schreef:Misschien een beetje een rare vraag, maar klopt het dat je bij de Finifix S5600 niet door de kijker kunt kijken? Ikkan dr namelijk niet doorheen kijken, dat is zwart.
Is dat bij allemaal zo, of klopt die van mij niet helemaal?
yvonnepuntnl schreef:ginouque schreef:weet iemand waar je deze camera kan kopen?
Fujifilm FinePix S8000fd
Google kan je in zo'n geval ook helpen hoor:
http://www.ciao-shopping.nl/Fujifilm_Fi ... FD__834363
hier staan heel veel winkels die m verkopen