Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bagheera_206 schreef:Zo groot is dat verschil nu ook weer niet (geloof zo'n 350,-, dus net geen 70-300IS USM), maar de 550D is idd stukken beter geprijsd en ik zie geen goede reden om een 60D aan te schaffen tenzij je een robuuste camera wil voor meer dan regelmatig gebruik. De 550D is zelfs voor mijn kolenschoppen groot genoeg als ik wat wil hobbyen, alleen voor professioneel gebruik zou ik al snel naar een 60D (of eigenlijk 7D) grijpen.Voor het verschil tussen 60D en 550D kun je je misschien wel een 70-300mm IS USM of nog beter een 70-200mm f/4.0L USM veroorloven.
vroli1 schreef:hey
ik ben opzoek naar een canon maar kom er niet echt uit welke.. :p
hoop dat jullie mij kunnen helpen..
wat ik fotografeer..
eigenlijk van alles..![]()
filmen doe ik niet dus hoeft ook niet op de camera te zitten..
ik neig naar de 600D of de 60D maar kom er dus niet erg uit..
ik heb nu een sony a350, dit was een goede leercamera voor mij maar wil dan toch de overstap doen naar canon..mede omdat er een breder en goedkoper assortiment beschikbaar is bij canon..
mijn portemonee zal hier ook wel tevreden mee zijn
HELP?
vroli1 schreef:nou ik ben eigenlijk een sony eigenaar en wil de overstap doen naar canon maar van canon heb ik niet zoveel verstandben er pas achter gekomen dat IS image stabelisator is en dat zat op mijn camera in de body.. dus ja.. er gaat een wereld voor me open
ga vanmiddag naar cameranu en dan kiek ik ff..
thnx!!