Viel mij ook al op, ben benieuwd wie uiteindelijk allemaal de 52 weken volhouden. Wel respect voor agossie door toch altijd weer die lijst te plaatsen. Helaas lukt feedback mij niet deze week, misschien over 2 weken als de drukte van school voorbij is
oliebol NEE! Ik was al op de helft van mijn lijst en toen drukte ik op F5 en toen was alles weg. Sorry mensen, even geen zin om dat allemaal opnieuw te doen. Had het zo uitgebreid gedaan.
Deetjeeuh, het handigst is even in Word alles te doen. Dan maakt het niet uit. Krijg je het niet terug met pijltje terug? Bij mij wil het dan wel weer eens tevoorschijn komen...
Bben benieuwd agossie! Ik zal vandaag of morgen ook eens feedback geven
ik hoop ook volgend jaar echt een jaar vol te maken! Gister heeft wen vriendin van mij fotos gemaakt met mijn camera! Zij weet nu hie t werkt met de instellingen dus had gelijk gevraagd of ze t uit wilde leggen haha
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 21-10-14 11:34
Agossie schreef:
Zo'n leuk berichtje gehad net!!! Ik houd jullie nog even in spanning...
Omdat ik veel moeite heb mijn eigen paard te fotograferen, omdat ze steeds achter me aan loopt, heeft iemand mij een shoot met mijn paard aangeboden!! En daar ben ik heel blij mee!!
Lief hè? Vond ik ook. Ik ben zelf natuurlijk fotograaf en kan best leuke foto's maken van paarden, alleen heb ik altijd moeite met mijn eigen paard, omdat die dus steeds bij me blijft. Moet ze blijven staan zodat ik een foto kan maken, kijkt ze heel geiterig naar me van "Mag ik nou niet bij je staan????? " Tja, dat werkt dan ook niet helemaal!