Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:ik geloof een accu, boekjes, usb kabel en dat soort dingetjes
xDramaQueen schreef:hmm, heb nog geen mail ontvangen van de mediamarkt..
Evelli schreef:iemand hier nog tips over het bevestigen van een omnibounce op een speedlite 430EX?
wordt er even geen wijs uit
lieniminnie schreef:deze opleiding ga ik doen, als deze me bevalt wil ik doorstromen naar de Vakopleiding. (die staat bij opleidingen>MBO)
Ik denk dat ik digitaal wil, budget.. tja niet al te duur, de opleiding is ook niet goedkoopdat moet ik nog even met mijn ouders bespreken.
Kokomo schreef:lieniminnie schreef:deze opleiding ga ik doen, als deze me bevalt wil ik doorstromen naar de Vakopleiding. (die staat bij opleidingen>MBO)
Ik denk dat ik digitaal wil, budget.. tja niet al te duur, de opleiding is ook niet goedkoopdat moet ik nog even met mijn ouders bespreken.
Er wordt wel van je verwacht dat je een spiegelreflex hebt, zeker voor de vakopleiding.
En voor de Vakopleiding wordt het certifiaat basisopleiding verlangt of je moet kunnen aantonen in een gesprek dat je voldoende basiskennis hebt. Heb je dat niet dan kan veel van wat er geleerd wordt abracadabra voor je zijn.
lieniminnie schreef:hoi
Ik ga binnenkort een basisopleiding vakfotograaf doen, ik moet dan een spiegelreflex camera hebben met instelbare sluitertijd en diafragma.
Wat raden jullie aan?
Evelli schreef:opschuiven? dat ding is een bouwpakket?
is gewoon een plat ding, met aan vier zijden een langer stuk en klitteband