Dankjewel allemaal.. Het is echt zo een dom ongeluk ook!
Agossie ik ga proberen mee te doen met oude foto's en evt wat nieuwe.. Mijn broer trouwt binnen 2 weken en ik zou in principe de huwelijksfoto's doen, gelukkig samen met een andere fotografe van mijn klas dus. Het is een gips waar ik binnen een paar dagen wel op mag lopen, dus ik hoop eigenlijk wel uit de voeten te kunnen!
Mijn week 27; eerste keer voor mij mensen fotograferen, vond het erg moeilijk maar voor de eerste keer vind ik dit wel een leuke foto!
Sterkte k_m!
Valerie98
Geplaatst: 04-07-15 13:56
k_m schreef:
Haha dat is nog het ergste, ik sprong 2 sprongen op een trampoline, en toen scheurde de doek. Ik ging met een been erdoor en het andere verdraaide waarbij het dus gebroken is..
Auwww pijnlijk! beterschap.!
magda_90
Geplaatst: 04-07-15 14:24
k_m schreef:
Haha dat is nog het ergste, ik sprong 2 sprongen op een trampoline, en toen scheurde de doek. Ik ging met een been erdoor en het andere verdraaide waarbij het dus gebroken is..
Wat verschrikkelijk om te horen! Heel veel sterkte en beterschap, hopelijk knap je snel op.
magda_90
Geplaatst: 04-07-15 14:25
Week 27
Qua fototechniek moeilijk te plannen, maar wel deze week (donderdag op vrijdag) gemaakt.
Wauw Marit, die foto's zijn echt genieten! Volg ze ook op fb hihi Vind alleen deze té scherp. Het geeft mij een schilderij gevoel, terwijl ik het fotogevoel in dit geval mooier zou vinden. Maar goed. Das persoonlijk. Het lijken me super fijne modellen om mee te werken!
SalliBalli
Geplaatst: 05-07-15 15:26
Wat een leuk topic.. ik ga mijn best doen elke week een foto te laten zien!