Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissie schreef:ben net bij de mediamarkt geweest, je hebt daar voor 639,- de eos 400d met 18-55 mm lens wil je de 18-200 mm erbij betaal je bijna 900,-
ik kon me al niet voortstellen dat je 2 lenzen hebt voor het bedrag van eigenlijk alleen de kit die canon standaard levert bij de eos 400d.
xDramaQueen schreef:kan zijn dat dat dan per regio geld, hier in utrecht is de 400D kit 555,- en dubbelkit 639.ik heb er namelijk gewerkt dus weet dat nog goed hoor
de 350D is 470.
cissie schreef:xDramaQueen schreef:kan zijn dat dat dan per regio geld, hier in utrecht is de 400D kit 555,- en dubbelkit 639.ik heb er namelijk gewerkt dus weet dat nog goed hoor
de 350D is 470.
Dan ga ik van het weekend naar Utrecht, dat scheeld me nogal wat zeg![]()
Maare.......... je laat me toch niet voor jan met de korte achternaam daarheen tjokke he
QuickSilver schreef:geen idee [***] hoe kan ik dat zien? Ik ben het boekje kwijt dus kan daar niet in kijken.. :S
cissie schreef:xDramaQueen schreef:kan zijn dat dat dan per regio geld, hier in utrecht is de 400D kit 555,- en dubbelkit 639.ik heb er namelijk gewerkt dus weet dat nog goed hoor
de 350D is 470.
Dan ga ik van het weekend naar Utrecht, dat scheeld me nogal wat zeg![]()
Maare.......... je laat me toch niet voor jan met de korte achternaam daarheen tjokke he
xDramaQueen schreef:cissie schreef:Dan ga ik van het weekend naar Utrecht, dat scheeld me nogal wat zeg![]()
mail mediamarkt utrecht anders even met de vraag hoe duur de dubbelkit 400D is en de 400D kit,de 400D kit was 2 weekjes geleden nog 555,- eurie en de dubbel 639.
xDramaQueen schreef:bedenkt zich iets* er staat wel sterretje achter! betekend dus de prijs ná de cashback van canon.
xDramaQueen schreef:bol.com heeft soms ook knalaanbiedingenbijvoorbeeld de canon 350D voor 399-, maar die was nartuurlijk razendsnel uitverkocht
cissie schreef:xDramaQueen schreef:bedenkt zich iets* er staat wel sterretje achter! betekend dus de prijs ná de cashback van canon.
639,- voor de eos met dubbelkit waar de cashback dan al af, vind ik nog niet echt duur, welke extra lens zit er dan bij? (behalve de standaard lens 18-55 mm)
ps; ik bel ze van de week even wbt de aanbieding!
Paoline schreef:xDramaQueen schreef:bol.com heeft soms ook knalaanbiedingenbijvoorbeeld de canon 350D voor 399-, maar die was nartuurlijk razendsnel uitverkocht
Gelukkig was ik net op tijd.