Bedankt, kleuren zijn ietsje feller gemaakt omdat ik dat mooi vind. Kwestie van smaak idd.
MyHu
Geplaatst: 01-07-15 08:30
Week 27 Week 27 by equestrianmy, on Flickr Ik twijfelde vooral heel erg of ik de bloem "recht" moest zetten maar hij stond zo en ik vond het opzich ook wel weer iets anders.
Wat is dit voor prachtig huis!? En een hele mooie foto!
Dankjewel! Dit is een prachtige oude boerderij in Groningen die ik vast mocht leggen. Ze hebben ook een bed & breakfast http://www.landgoedlogiespabema.nl
Valerie98
Geplaatst: 01-07-15 12:03
Week 27
Fearn
Geplaatst: 01-07-15 13:04
Hier alvast mijn foto voor week 27
Dit is geen studiofoto of een wit-gemaakte achtergrond, maar de kat zat op een schutting en heb 'm zo bijgesneden dat je de schutting niet meer ziet Twijfel zelf nog of die zo goed is. Wel jammer natuurlijk dat je zijn mooie staart niet ziet. (Deze stond ook niet op de foto)
Mijn week 27 Twee paardjes van stal die gingen spelen en ik had toevallig mijn camera mee
ismy
Geplaatst: 02-07-15 16:27
Mariett schreef:
Mijn week 27 [ Afbeelding ] Twee paardjes van stal die gingen spelen en ik had toevallig mijn camera mee
Wauw, prachtig shot!
Rosannee_
Geplaatst: 02-07-15 17:33
Wat een superleuk topic! Ik ben een beginnend fotograaf en lijkt me erg leuk om mee te doen hieraan. Zal gelijk mijn eerste foto sturen, gemaakt voor een schoolopdracht met het thema 'ruig'.
Mijn foto voor week 27. Agossie, ik heb je een mailtje gedaan met dat ik vanaf zondag 5 juli t/m maandag 20 juli op vakantie ben, dus hopelijk kan ik die weken daarna inhalen! Fotootjes zal ik daar maken natuurlijk!
Haha dat is nog het ergste, ik sprong 2 sprongen op een trampoline, en toen scheurde de doek. Ik ging met een been erdoor en het andere verdraaide waarbij het dus gebroken is..