Dit was een dubbelpost maar ik als oudere uit de vorige generatie hahahaha weet niet eens hoe ik dat een bericht verwijder dus maak ik er dit maar van sorry!
Laatst bijgewerkt door binky op 14-10-14 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bedankt voor de feedback! Ondanks hij niet echt positief is ben ik hier zeker wat mee, krijg ik nog meer motivatie van om nog meer te oefenen Ik heb enkel een kleine lens van 18-55 mm dus daarom dat ie ook niet zo mooi is + het was slecht weer, ah ja. Hopelijk kan ik over enkele maanden een grotere lens kopen!
vandaag eropuit getrokken om fotos te maken, alleen er zijn er echt maar een paar scherp mn hond lijkt wel beledigd ofzo als ie daar moet zitten of liggen terwijl ik fotos maak, hij wil altijd bij mij staan
Ja, ik denk het wel. Ik vind namelijk iets dat daarop lijkt terug in haar profiel. Ik heb het inmiddels in de lijst aangepast.
Jessica_1998
Geplaatst: 17-10-14 20:44
heeft er hier misschien iemand tips om aandacht te trekken van een hond? mijn hond reageert niet op snoepjes buiten/piepjes vind ie eng, speeltjes boeien m niks.. gekke geluidjes probeer ik ook weleens maar heeft zin voor 1 seconde en daarin kan ik geen plaatjes schieten haha
Ik krijg met mijn hond altijd wel de aandacht als ik haar bal vasthoudt. Maar daar is ze ook wel heel gefocust op. Heeft jouw hond een lievelingsspeeltje? Of anders een heeeeeeel lekker snoepje, stukjes leverworst ofzo. Daar zijn de meeste honden wel heel gek op.
Natte steentjes in het donker. Foto is gemaakt met hele slechte camera op een hele oude telefoon, ik weet dat hij onscherp is. Toch vond ik hem zelf wel wat hebben.