Net op de juiste moment genomen en dan nog wat gespeeld met Zwart-Wit
Week 27
Dandy200
Geplaatst: 30-06-15 09:10
Wat een onwijs gave foto's komen er weer voorbij. Ik ga ook echt weer even feedback geven.
Mijn foto voor week 27:
Geüpload met Picasa.
binky
Geplaatst: 30-06-15 10:09
Week 27.Op facebook ontving deze foto vele likes ben benieuwd wat jullie er van vinden. {helaas kwaliteitsverlies door uploaden}
Joysieee
Geplaatst: 30-06-15 10:41
Week 27! Voor de projectweek op school moesten wij van afval gebruiksvoorwerpen maken. Wij hebben dus een tas van een spijkerbroek met accessoires gemaakt (hoofdband, ring die niet te zien is) en ik mocht de foto's maken
GerdjeHoran: Mooi moment! Jammer dat de sprong er niet helemaal op staat LoveUggs: Fijne sfeer, gaaf! Roslover: Ik mis persoonlijk de sfeer een beetje.. Doordat hij zo krap is uitgesneden vind ik hem persoonlijk net niet.. CrazeyIris: Heel tof! Dandy200: Hij lijkt scherp op het gras ervoor ipv op het paard, is dat de bedoeling? Binky: Wauw! Echt heel mooi Joysieee: Mooi sfeer plaatje Iejoor: Mooi gedaan, jammer dat de blaadjes iets overbelicht zijn
Ha blij dat je het niet meteen ziet.. Ik laat er eerst nog wat gokjes over gaan denk ik, ben best benieuwd of mensen het er uit kunnen halen
Even over jou foto: super mooi met het licht gespeeld! Van mij mogen de kleuren misschien net wat zachter, maar dat is eerder een kwestie van smaak, want te fel is hij in principe niet!