Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:de nikon D40 staat heel slecht bekend, vandaar dat ie zo goedkoop is, maar toch hoor ik mensen die positief zijn
_Marjon_ schreef:Totdat je een andere Nikon heb leren kennen dan vind je de D40 super onhandig.
Maar fijn dat jij er blij mee bent.
Si_monee, zelf zou ik niet snel voor een 2e hands gaan en al helemaal niet via bv marktplaats ofzo. Je weet nooit precies wat er al allemaal met zo'n camera is gebeurd.
Nerootjeh schreef:Onzin
Dadelijk ben je uitgekeken op die compact en kun je alsnog een DLSR gaan kopen.
Ik ben van een kleine vierkantje digitale camera naar een DSLR gegaan, bevalt me prima, gewoon lekker op je gemak de camera beter leren kennen
__Esther__ schreef:Oohw als ik mijn laarzen verkocht krijg en ik met de kerstvakantie veel ga werken komt ook hier een leuk cameraatje. Foto's schieten is heel erg leuk. Helaas is onze eigen camera op het moment kapot. Deze heeft maar 2,3 mega pixels en is verder niet echt in te stellen. Hier heb ik dus absoluut geen ervaring mee. Maar bijna alles is te leren toch.
Ik zoek een camera met een prijs beneden de 200 euro.
- Moet goede beweging foto's maken
- Moet foto's maken met goede kleuren
- Voor een beginnend amateurtje geschikt zijn
- Gaat veel gebruikt worden, dus moet slijtvast etc zijn
- Het liefst ook in de wat donkere ruimtes goede foto's maken
- Goede close-ups maken
Uhm ja,.... dus gewoon een leuke camera om mee te spelen maar toch met een kleine moeilijkheidsgraad zodat ik er na het spelen ook nog wat aan heb
_Marjon_ schreef:Ik heb het over een andere Nikon maar die heb je niet in je lijstje staan. *sorry beetje bijdehand misschien.
Maar ik vind de D40 zelf het meest onhandigst van alle Nikon's die ik geprobeerd heb omdat je dat extra schermpje niet heb.
RobinCera schreef:_Marjon_ schreef:Ik heb het over een andere Nikon maar die heb je niet in je lijstje staan. *sorry beetje bijdehand misschien.
Maar ik vind de D40 zelf het meest onhandigst van alle Nikon's die ik geprobeerd heb omdat je dat extra schermpje niet heb.
Nee idd geen andere nikon
Welk extra schermpje bedoel je ?
x_Marr schreef:''onder verschillende omstandigheden kunnen opnemen''
Bedoel je daarmee filmen? Of lees ik het verkeerd?
Want filmen kun je niet met een SLR