Citaat:
ik heb al een keer gezegd dat ik die copyright er niet DOOR DE TEKENING wil hebben! niet door maar er wel bij! dat is gewoon zonde. mag ik ook een mening,en die tekening laat dat maar zitten, maar hou a.u.b even op met herhalen wat een ander al heeft gezegd
Ik weet dat ik me er beter niet mee kan bemoeien. Maar ik vind dat de tekenaar alle recht heeft om de tekening mét copyright op het forum te zetten en al helemaal als je er niet voor wilt betalen. Jij stelt wel erg veel en hoge eisen aan een tekenaar. Je wilt dat de tekenaar inproviseerd omdat de foto niet goed is en dan ook nog eens geen copyright.
Een tekening maken is veel werk, en ik snap best (ookal teken ik nog niet zo goed) dat je niet wilt dat je werk "gestolen" wordt. En dit moet jij dan ook kunnen begrijpen want je wilt er niet voor betalen.. En zoals zo vaak vermeld is, je krijgt gerust een pm met de tekening zonder copyright. Ik weet niet of je het helemaal door hebt maar de copyright wordt er met de computer door heen gezet!! En dus niet door het orgineel..... "ow echt?" "Ja echt

Amen..