Vandaag eindelijk weer even tijd gehad om te fotograferen! In overleg ook mijn week 24 en 25, aangezien ik hier geen tijd voor gehad heb door een toetsweek.
week 24
week 25
week 26
horserider22
Geplaatst: 28-06-15 18:14
week 26 (gemaakt bij de workshop fotografie op de paard en levendag)
Jespri Bedankt. Ja klopt, het was even wat gepuzzel om ze zo voor elkaar te krijgen, dus had echt het idee van "nu nu nu". Maar had eigenlijk een stapje naar links gemoeten inderdaad. Qua kleur, ontzettend bewolkt die dag, moet ik nog voor gaan zitten ja (dit is nog een voorproefje).
Cioccolato Mooi portret, wellicht nog het touwtje wegwerken? En imo toch nog iets meer front erbij.
Deetjeeuh Wat een prachtig en liefdevolle foto.
MarijeR Alsof ik daar nog iets anders kan zeggen dan Hoe is het nu met je?
k_m Als je een oude stijl nabootst, wat doet dat kunstmatige zonnetje er dan rechtsboven in? Technisch klopt het ook niet qua lichtinval. Imo stoort hij nu namelijk. Verder een prachtige foto, goed uitgewerkt.
TeSzZz Prachtige geconcentreerde actiefoto.
JewEmm Zowel week 24 als 25 vind ik ontzettend sfeervol en fijn van kleur.
Dandy200 Mooie bloesem, vol in bloei. Jammer dat het licht niet gunstig erop valt, juist een mooie inval van licht zorgt voor de softe bloesemfoto's. Wellicht kun je qua compositie ook wat meer spelen?
calice Nog even je horizon rechttrekken en je hebt er weer een mooie foto bij van je mannetje.
SternPhoto Qua uitsnede had ik nog ietsje van links weggehaald, imo iets mooier. Verder mooi omgezet naar zwart/wit.
Revanches Prachtig! Niets op aan te merken!
Suuszels Beetje donker en wat flets, wellicht nog iets meer puzzelen? Qua compositie en onderwerp iig erg aansprekend.
Lori De achtergrond doet wat pijn aan mijn ogen helaas, daardoor wil ik eigenlijk weg kijken. Waarom de keuze voor deze felle kleur?
Iejoorr Mooi dreigend vast gelegd.
manonfleur Mooie detailfoto, beetje flets, maar ik blijf er naar kijken.
hilly200 Prachtig, niets op aan te merken!
MZorro Heel mooi gedetailleerd, sfeervol, prachtig van kleur en compositie. Als ik iets moet zeggen, dan wellicht dat haartje nog even wegpoetsen boven het oog.
XxLiEsJuHhxX Heel leuk vrolijk portret, mooi gedaan. Wellicht de volgende keer nog iets meer ruimte aan de onderkant?
Ylvy Prachtig actie moment, mooi helder en goed scherp.
Mariett Wellicht het vangrail nog wegpoetsen? Iig een prachtige sfeerfoto, heel mooi in compositie en kleuren. Mooi gebruik van voor- en achtergrond. En gaaf dat je die lens mag overnemen!
*gaat van de week verder, gebleven bij pagina 268*
Ik ben niet echt tevreden. Ik kreeg het niet voor elkaar om de juiste instellingen te vinden. Wanneer ik mijn ISO laag had werden de foto's ontzettend donker, bij iets hoger kreeg ik erg veel ruis. Het diafragma kreeg ik ook niet helemaal goed. Ik geloof dat er van de ruim 300 foto's maar 5 of 6 gelukt zijn
Maar genieten was het wel tussen de veulentjes
Ash_
Geplaatst: 28-06-15 22:12
Week 26
Anoniem
Geplaatst: 28-06-15 22:16
In overleg met Agossie ivm mijn vakantie mijn week 25 en week 26 .
Wauw. Thanks guys lastig shot was het, doordat ik met tegenlicht werkte zag ik niks Scherpstellen was echt op hoop van zegen hahaha maar de zonsondergang was zo prachtig, echt perfect.
ismy
Geplaatst: 29-06-15 10:08
GerdjeHoran schreef:
@ismy ik vind de stijl van deze foto echt ontzettend gaaf!
Dankjewel! Dit heb ik met behulp van VSCO op lightroom gedaan, echt een aanrader als je een beetje van de analoge sfeertjes houdt!
Helaas ga ik morgen pas weer foto's maken ... dus alweer een oude
LOVESUSHI
Geplaatst: 29-06-15 10:41
Week 26!
Helaas was mijn camera stuk (zand tussen isoknopje, dus ik kon niets meer instellen ), dus ik heb niet terug kunnen kijken waardoor ik er thuis pas achter kwam dat de haarband scheef zat. Ik heb ook het idee dat flickr hem heeft verscherpt..