wie zouden deze willen bewerken... Ik geef het dan zatderdag met pakjes avond .. dat meisje is ziek ( heeft een afwijking) en moet het eten door dienen door de navel.. en de oma.. had deze fotos maar die waren slecht uit de printer gekomen... Alvast super bedankt... Het meisje heet LIsa et zou wel leuk zijn dat de foto's inelkaar komen zg maar.. En waar ze Beiden op staan,, Vrienden voor het leven ofzo Alvast bedankt dat iemand het wil doen.. !
Zou iemand Alsjeblieft vanavond nog een bewerking voor me willen maken ? Mn vriendin gaat morgen verhuizen namelijk .. Graag met een lieve tekst erbij ! Ze heet esmee, en we hebben veel lol enzo..( als je tekst nodig hebt kan ik die ook maken hoor )
wil iemand deze voor mij bewerken? de bovenste,(link) het plukje haar normaal doen, en bij de laatste iets dichterbij en iets leuks ofzo? alvast bedankt?
Ik wil deze foto voor een advertentie gebruiken en ik vind de achtergrond wat overheersend, dus geen teksten en zo maar de pony moet zo goed mogelijk uitkomen.