[Verhaal] Ontvoerd in Griekenland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

x_noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 18:50

nujaro schreef:
Mariekjee schreef:
Oeh, *wacht geduldig af...

ik denk niet dat het vanavond af kom hoort

Ow jammer...Dan kijken lezen we t morgen

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 18:54

NORALY_TJE schreef:
nujaro schreef:
ik denk niet dat het vanavond af kom hoort

Ow jammer...Dan kijken lezen we t morgen

whaha ik zal mijn best doen , maar ik denk ik zeg het wel ff, anders zit je hier misschien om middernacht nog

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 19:40

Haast je niet Wij wachten geduldig af hoor

Vesper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 19:45

Nou maar ik ga zo *kijkt zielig

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:06

whaha sorry ik kan niet harder dan hard

Vesper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 12:39

Nouhou nog niet klaar

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 16:26

Mariekjee schreef:
Nouhou nog niet klaar

sorry hoor, ik heb oooook school

Vesper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 17:42

Hahah geeft niks hoor. Doe rustig aan.

Fenrir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 19:13

We want more, we want more!!!
(maar doe wel rustig aan)

Lisanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 19:45

Heb je het al bijna af ?

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 19:49

ik ben bezig, maar ik heb ff weinig inspiratie

Vesper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 19:51

*geeft inspi aan jou*

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 19:52

Mariekjee schreef:
*geeft inspi aan jou*

whaha, ik voel het

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:37

ik vind het neit zo'n heel goed stukje, maar toch veel lees plezier gewenst

Mark kijkt me een beetje geschrokken aan en ik kan het niet laten om hem even een beetje te pesten. Dus ik druk me op aan de kant, klim het water uit en pak gauw een handdoel en loop naar binnen. Ik voel iedereen zijn ogen in mijn rug prikken en ik kan mijn lach amper inhouden, maar ik wil hun reactie weten. Achter mij hoor ik Mark nog zeggen: “Wat deed ik verkeerd?” Om een hoekje blijf ik gauw even staan luisteren. Dan hoor ik een van de andere jongens zeggen en ik gok dat het Chester is: “Misschien kan ze er niet tegen dat je haar het water mee in nam.” “Ja, dat snap ik ook nog wel,” zegt Mark nu wat geïrriteerd. Dan hoor ik Claudia zeggen: “Misschien kan je beter even naar binnen lopen en even met haar gaan praten.” “Is wel een idee, maar zij duwde mij toch het water in.” Ik zucht een beetje, hij heeft wel gelijk, wat kan ik doen om het goed te maken. Dan hoor ik hem zeggen: “Oké, oké ik ga al.” Gauw ren ik naar boven en pak een emmer met water, gelukkig is die gevuld. Gauw ren ik mijn kamer in, met de emmer. Precies wanneer Mark voor de deur is en onder mijn raam, gooi ik het water over zijn hoofd heen. Gauw ren ik naar beneden toe, want anders is straks het hele huis nog nat. Wanneer ik met een grote sprong van de trap af spring, stapt hij ineens naar voren en pakt me vast. Ik schrik me helemaal te pletter, maar ben te laat om me nog om te keren. Hij tilt me zonder proberen op en ik probeer me spartelend los te krijgen. “Tijd voor een frisse duik,” zegt hij dan. “Nee,” ik begin keihard te gillen en nog harder te spartelen, maar hij heeft me goed vast. En met een grote plons word ik het zwembad in gegooid. Iedereen ligt dubbel van het lachen en ik spetter ze helemaal nat.

Uiteindelijk springen ze allemaal het water in. Alleen ik voel een steek van jaloezie als Berber bij Mark op zijn rug springt. Ik dacht al dat ik gezien had dat ze Mark aan het versieren was, ineens heb ik geen zin meer in zwemmen. Langzaam zwem ik naar het trappetje toe en ga langzaam het water uit. “Wat ga je doen?” vraagt Claudia, die Chester duidelijk leuk vind. “Ik ga even naar binnen voel me niet zo lekker,” zeg ik zonder ze aan te kijken, want ik ben bang dat ik in tranen zou uitbarsten als ik Berber en Mark zou zien.

Binnen ga ik op de bank zitten en probeer ik mijn tranen weg te slikken. Wat stel ik me weer aan, ik ken Mark amper. Het is waarschijnlijk gewoon een player, zulke knappe jongens kunnen alleen maar players zijn, want ze kunnen alles krijgen. Ik snap Berber niet, ze had toch kunnen zien dat ik hem leuk vond. Zo blind is ze toch niet, ik voel de tranen weer achter me prikken en Mark heeft denk ik al gekozen. Berber is nou eenmaal knapper dan mij en ik ga hem in het zwembad gooien en doe of ik boos ben dat ik mee ga. Oh wat ben ik ook dom af en toe. Hoe kon ik nou denken dat ik een kans bij hem zou maken. Langzaam ga ik liggen op de bank en sluit even mijn ogen en probeer alles op een rijtje te zetten en Mark uit mijn hoofd te praten.

Dan ineens hoor ik iemand en ik schiet overeind. “Je hoeft niet te schrikken hoor,” het is Mark. Ik kijk hem een beetje geschrokken aan en hij vraagt: “Is er iets?” Ik schut mijn hoofd. “Waarom had je ineens geen zin meer in zwemmen?” “Wat kan jou dat schelen?” Als ik zijn geschrokken gezicht zie, zeg ik: “Sorry, ik zit gewoon niet helemaal lekker in mijn vel,” en voordat ik ze kan tegen houden beginnen mijn tranen te lopen. Gauw kijk de andere kant op. Ik hoor dat hij op me afloopt en dat hij naast me komt zitten. Dan voel ik een hand op me schouder en zachtjes draait hij mij om. Snel ontwijk ik zijn ogen, maar dan slaat hij zijn armen om mij heen. “Je hebt het ook vast niet makkelijk op het moment.” En ik denk bij mezelf, je moest eens weten. Ik druk mijn gezicht tegen hem aan en neem zijn geur op en hij ruikt heerlijk.

Zo zitten we een tijdje, maar ineens komt Berber binnen. Haar gezicht verstrakte enorm toen ze ons zag en zegt dan: “Komen jullie buiten nog wat drinken?” Dan draait ze zich met een ruk om en loopt weg. Snel sta ik op en voel dat Mark mijn hand vastpakt en ik zeg: “Sorry, ze is mijn vriendin.” En trek mijn hand zachtjes los en loop achter Berber aan die naar boven is gelopen.

Langzaam loop ik de trap achter haar aan, eigenlijk heb ik er geen zin in, ik liep toch ook niet huilend weg op die manier. Wat moet ik tegen haar zeggen, sorry ik zag hem eerder en hij is van mij en hij vind mij leuk dat is duidelijk. Ik word uit mijn gepieker gehaald door Berber, die met tranen in haar ogen, mij heel kwaad aankijkt: “Ga weg, ik wil je nooit meer zien. Bitch die je bent, je bent gewoon een vuile slet. Donder op, ik wil nooit meer zien, je wist dat ik hem zag zitten.” “Maar…” probeer ik, maar ze komt er tussen: “Donder op, ik dacht dat je me vriendin was!” Met tranen in mijn ogen ren ik weg. Ik moet weg, maar waarheen, het kan me even niets schelen en ik ren hard de trap af. De deur uit, de straat op. Ik blijf heel lang rennen, niet bewust van de mensen die me een beetje vreemd aankijken.

Na een tijd rennen ga ik tegen een muurtje zitten, ik druk mijn hoofd tegen mijn knieën en begin zachtjes te snikken. Alle emoties van de afgelopen tijd gooi ik eruit, het voelt goed, het lijkt wel of een last van mijn schouders word genomen. Ik blijf daar een hele tijd zitten en het begint een klein beetje te schemeren, ik merk dat pas wanneer het al haast helemaal donker is. Langzaam kom ik overeind, ik voel me helemaal stijf en me spieren doen pijn. Hoelang zou ik hier gezeten hebben en nog een goede vraag, waar ben ik? Ik kijk om me heen, maar ik kan me niet eens herinneren waar ik vandaan kom. Ik besluit maar gewoon een kant te kiezen, maar als ik een tijdje heb gelopen, voel ik de paniek bij mij omhoog komen. Straks kom ik David tegen, die gedachten druk ik gauw weg. Hem zal ik niet tegen komen, dan voel ik ineens een sterke hand op mijn schouder. Met een ruk draai ik me om en kijk recht in het gezicht van David: “Jij bent wel dom. Dacht je dat ik meteen de stad zou verlaten nadat ik jou had gezien. Ik had je allang zien zitten en ik heb gewoon mijn kans kunnen afwachten. Kom mee mijn schoonheid, wij gaan een fijn ritje maken.” “Ik ben je schoonheid niet en laat me los,” de tranen springen in mijn ogen, nu is het met me gedaan, waarom ben ik ook zo stom. Wie gaat er nou de straat weer op en waarom kom ik hem dan precies tegen. Uit alle macht spartel ik tegen terwijl hij mij mee trekt. “Doe niet zo vervelend schoonheid. Je wilt toch niet dat ik je pijn moet doen.” Dan begin ik ook keihard te gillen en hij drukt zijn hand voor mijn mond. “Nou gedraag je je netjes, of er zwaait wat. Kom mee mijn auto staat daar om de hoek. Zie het maar als een date, met dat lekkere ding van het begin van de vakantie.” En hij lacht zich helemaal kapot om zijn eigen grapje. Gauw geef ik een trap tegen zijn schenen en probeer weg te rennen, maar dit keer is hij mij te snel af. Hij versterkt zijn greep en ik kan geen kant op en sist: “Doe is rustig en normaal.” “Als jij mij laat gaan, doe ik rustig en normaal,” zeg ik sacherijnig tegen hem. Dat had ik duidelijk niet moeten doen, want ik krijgen een enorme mep in mijn gezicht en omdat ik een gil geef, krijg ik ook nog een stomp in mijn maag. De tranen staan in mijn ogen en wil weer gaan gillen maar hij heeft zijn hand weer op mijn mond gelegd. Met al alle kracht die ik heb probeer ik me te verzetten, tot we bij de auto zijn. Hij doet het portier op en pakt er een doek uit, die bind hij voor me ogen en bind mijn handen aan elkaar, dan gooit hij mij op de achterbank en zegt: “Geen geintjes, hij staat op kinderslot.” Dan gooit hij het portier met een smak dicht. Ik wacht geduldig tot de auto zich in beweging zet, maar dat gebeurd. Kon ik nou maar zien wat er was, zou hij me achter gelaten hebben of zou er iets gebeurt zijn?

Kus Nujaro
Laatst bijgewerkt door nujaro op 24-05-06 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:44

hey
ik vind het weer een goed stuk en het is echt spannend !!

GRoetjes Lisanne

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:44

Lisanne_ schreef:
hey
ik vind het weer een goed stuk en het is echt spannend !!

GRoetjes Lisanne

dankje

jij hebt het gauw gelezen trouwens

Lisanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:46

Je gaat er zo door heen

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:47

Lisanne_ schreef:
Je gaat er zo door heen

dat is mooi ik heb zelf het verhaal uitgeprint en ben het ff aan het lezen voor spelfouten enz. en omdat ik niets meer te lezen had

Anne_Baukje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:49

Mooi stuk weer! Alleen in de derde alinea verwissel je claudia met berber.

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:51

babe schreef:
Mooi stuk weer! Alleen in de derde alinea verwissel je claudia met berber.

bedankt ik heb het ff verbeterd dat kon nog

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:11

super stuk! ik wacht alweer op het volgende!

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:47

paOlien schreef:
super stuk! ik wacht alweer op het volgende!

pff je moet wel ff geduld hebben hoor

Mactime

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:54

Ja weer super.. wel weer spannender dan de vorige en ook geen standaardverhaal. Meestal is het die vindt hem leuk en de vriendin helpt haar met haar liefde. Dus erg leuke draai!!

Vesper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 08:16

Oeh spannend weer!!
Echt super

Op naar het volgende stuk

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:25

Mactime schreef:
Ja weer super.. wel weer spannender dan de vorige en ook geen standaardverhaal. Meestal is het die vindt hem leuk en de vriendin helpt haar met haar liefde. Dus erg leuke draai!!

whaha ik hou niet van voorspelbaar en saai