Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aniekkk schreef:heej hee
wil je voormij een colage maken
ik heb weer psp dus ik neem voorlopig 2 mensen aan voor een collage
1,aniekkk fotoows op pagina 27
2, Boyke_candy foto's in onderschrift van Boyke
0ojannekeo0 schreef:ik neem er nog 5 aan....MITS er een duidelijke grote foto bijzit van het paard (of hond ofzo) in z´n geheel...
1.lailapri;
Ik wil wel, timo of rambo uit me onderschrift, zijn de foto's te klein, dan moet je me even toeveogen op msn en stuur ik grotere: lailapri@hotmail.com
2.
3.
4.
5.
kom maar op!!!
lailapri schreef:0ojannekeo0 schreef:ik neem er nog 5 aan....MITS er een duidelijke grote foto bijzit van het paard (of hond ofzo) in z´n geheel...
1.lailapri;
Ik wil wel, timo of rambo uit me onderschrift, zijn de foto's te klein, dan moet je me even toeveogen op msn en stuur ik grotere: lailapri@hotmail.com
2.Boyke_candy foto's in onderschrift van alle 3!
3.
4.
5.
kom maar op!!!
djerada schreef:voor mij, timo uit mijn onderschrift of ramboHay hay mensen!
Ik kan sinds kort ook collages maken!
Om het gelijk wat meer te begrijpen, wil ik ook wel collages voor mensen maken...![]()
Ik had er al eentje gemaakt.
Deze is voor IvysToeter. Sterkte meis!! Ik heb er dus eentje voor je gemaakt.... Maar de site van de foto uploaden doet het niet...![]()
Dus dat word even afwachten!!!
Trouwnes het is een van mijn eerste collages dus verwacht niet iets PRACHTIGS!!!
Enne.. voor wie kan ik verder een collage maken??
GreetZz YerrY
0ojannekeo0 schreef:ik neem er nog 5 aan....MITS er een duidelijke grote foto bijzit van het paard (of hond ofzo) in z´n geheel...
1.lailapri;
3. Scotlover ( foto's in onderschrift )
4.
5.
kom maar op!!!
Scotlover schreef:0ojannekeo0 schreef:ik neem er nog 5 aan....MITS er een duidelijke grote foto bijzit van het paard (of hond ofzo) in z´n geheel...
1.lailapri;
4. Bi0n_tiffiej http://www.mijnalbum.nl/Album=DEYL4YVG Maak niet uit welke foto's
5.
kom maar op!!!
Bi0n_Tiffiej schreef:ik neem er nog 5 aan....MITS er een duidelijke grote foto bijzit van het paard (of hond ofzo) in z´n geheel...
1.lailapri;
4. Bi0n_tiffiej http://www.mijnalbum.nl/Album=DEYL4YVG Maak niet uit welke foto's
5.Mandyy Als ik aan de beurt ben stuur me dan maar een pb, dan krijg je fotos
kom maar op!!!
Scotlover schreef:xantoslover je mag voor mij maken ,, foto's in onderschrift
suppiej schreef:Ik wil ook nog wat collages maken voor mensen!!
1 lailapri timo uit onderschrift.
2
3
4
5
6
vul je naam maar in!