Ik moest wel lachen om dat stukje van als checkmate haar in de sloot zou gooien... ghehhe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bonnie_Fan schreef:morgen denk ik weer wat, moet ff werkstukken...heb helaas geen Markus die me helpt.......en de leraren vertonen Rene-neigingen.....*slik*
0riantje0 schreef:Bonnie_Fan schreef:morgen denk ik weer wat, moet ff werkstukken...heb helaas geen Markus die me helpt.......en de leraren vertonen Rene-neigingen.....*slik*
Aaaah arme jij...
Bonnie_Fan schreef:Bonnie_Fan schreef:
Verzuipen, zou dat helpen?
moonie schreef:klinkt niet goed nee ik ben nu 2 weken vrij maar das eigenlijk om te leren voor me examens dus echt vrij kan ik het ook niet noemen
chaai schreef:moonie schreef:klinkt niet goed nee ik ben nu 2 weken vrij maar das eigenlijk om te leren voor me examens dus echt vrij kan ik het ook niet noemen
whaha, ik zie dat ik niet de enige ben die tussen het leren door af en toe "eventjes" moet bokken
ja bonnie_fan, in deze moeilijke tijden ben jij het enige lichtpuntje in het leven van arme examenkandidaatjes
TasjaIsLief schreef:Hmm, ik had ook een berichtje geplaatstmja.. iig doe nog maar een stukje