Ditmaal een dashcam foto van de luchthaven Schiphol in de ochtend. Zo levendig als het lijkt, zo stil is het eigenlijk... alle vliegtuigen aan de grond. Geen fototechnische foto maar wel bijzonder voor mij.
Ik plaats hem toch maar, ik ben vergeten hem even opnieuw te uploaden via een andere site en nu met mijn werkdrukte ook geen tijd om iets te zoeken, dus sorry voor de kwaliteit
20200329-IMG_0545 by joysende, on Flickr Stiekem hou ik van gekke perspectieven en kan ik enorm genieten om weer te kunnen klooien met Lightroom ik heb dit topic echt gemist!
In overleg met JewEmm vorige week geen foto ingestuurd. Was helaas gevloerd door heftige buikgriep en daardoor zelfs onwel geworden met hoofdwond tot gevolg en alle narigheid van dien.
Dus het gaat in beide gevallen over oudere foto's, wel beide in maart gemaakt.
Week #12: Leeloo & Eri, foto's gemaakt voor mijn afstudeeropdracht, nog voordat social distancing ingevoerd werd. 20200307-Leeloo&Eri-024 by Femke Linders, on Flickr
Week #13: Mijn allerliefste neefje die ik nu heel erg moet missen door deze situatie. Gemaakt voor zijn 2de verjaardag. 20200312-Cakesmash-Brandon-0093 by Femke Linders, on Flickr