Verzameltopic: 52 Weken Project 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 19:55

Mijn week 10

Á la fashionmodel :')

Afbeelding

Nefertarie

Re: Verzameltopic: 52 Weken Project 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:20

Annetje: bedankt voor je reactie. Ook al was hij niet zo positief :')
Dat van mijn neus in kijken vond ik ook jammer.
Deze pose was ook niet zonder gevaar! Ik ben 1 keer achterover geklapt, omdat mijn benen over het zwaartepunt heen gingen _O-
En ik heb nu al twee dagen spierpijn in mijn armen en nek.

Ik had ik mijn hoofd om een handstand tegen de muur te maken, maar dat gaat echt niet meer als je 28 bent en een stijve hark.

Volgende keer beter!

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 23:20

Commentaar:
Ismy, week 9: Leuke foto! Lekker spontaan ofzo iets. :)
Nefertarie, week ?: Moet wel even lachen bij deze foto :D Leuk gedaan, al vind ik het wel een beetje jammer dat je benen bewogen zijn. Maarja, dat lijkt me ook lastig als je zo op de kop zit :p
EmmyJoycee, week 8: Leuke pose! Had de foto nog iets mooier gevonden als je zelf wat meer naar links zou staan. Mooie scherptediepte!
EmmyJoycee, week 9: Deze foto doet me niet zo veel. Je blik vind ik wel mooi, maar je bent zelf donker (je kleding) en de achtergrond is licht.
Annetje, week 10: Leuk om carnaval er in te verwerken, maar jammer dat het zo klein is. Pas na een tweede blik zag ik het. Verder vind ik je compositie wel erg leuk. Alleen lijkt het alsof je jezelf op de achtergrond hebt geplakt. De belichting lijkt niet helemaal hetzelfde, alsof de zon feller is bij de bomen.
Steefvickey, week 10: Leuke foto, maar doet me verder niet zo veel. Wel heb je het 'a la fashionmodel' goed uitgewerkt :)

Week 10:
Afbeelding

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 10:28

Nefertarie schreef:
Annetje: bedankt voor je reactie. Ook al was hij niet zo positief :')
Dat van mijn neus in kijken vond ik ook jammer.
Deze pose was ook niet zonder gevaar! Ik ben 1 keer achterover geklapt, omdat mijn benen over het zwaartepunt heen gingen _O-
En ik heb nu al twee dagen spierpijn in mijn armen en nek.

Ik had ik mijn hoofd om een handstand tegen de muur te maken, maar dat gaat echt niet meer als je 28 bent en een stijve hark.

Volgende keer beter!

Kon je niet gewoon een foto in Photoshop kantelen? :+ Of mag dat niet?

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 15:51

Hier dan ook mijn week 10 :o

Afbeelding

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 21:09

Hierbij mijn week 9, week 10 komt eraan.
Zo weinig tijd... -O-

Afbeelding

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 22:15

Ik loop achter helppp :') veel gecarnavalt en ook ziek geweest bah

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 00:15

Sorry moest hem maandag inleveren maar ik heb het echt druk!
Afbeelding
Kwaliteit mega erg achteruit gegaan door verkleinen helaas ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:37

Week 10!

Afbeelding

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 21:59

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-14 23:46

Gaaf gedaan! Lekker vies worden _O-

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 04:01

Ben ik weer :D
En daarmee bedoel ik, ik bevind me weer in de samenleving en heb weer noemenswaardig internet. Heb dan ook meteen 2 foto's (voor 1 week), heerlijk simpel gewoon een zelfportretje. 1 Van deze twee foto's zal ik gaan gebruiken als 'internet paspoortfoto' voor de website die ik op het moment aan het bouwen ben.

Week 11

Afbeelding

Afbeelding

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 06:05

Irene: Vind je uitdrukking en de opzet erg tof maar doordat hij zo licht is kan ik er niet comfortabel naar kijken.
Rianne: Ik was zelf wat verder van de achtergrond gaan zitten (nog steeds erop ook maar verder weg) om wat diepte en rust te creëren, ook had ik een rustiger shirtje uitgekozen denk ik of ervoor gezorgd dat je broek niet zichtbaar was geweest. Het is net wat te voor mij. Vind het idee wel leuk!
Ik kan je foto niet zien, sorry Loki!
Leuk gedaan EmmyJoyce! Lekker rustige en duidelijke foto, ik had hem zelf wel iets lichter gemaakt denk ik, maar dat is maar een klein puntje :)
mm_paarden: Leuk! Lieve uitdrukking! Ik vind de achtergrond wel wat druk.
Tof idee steefvicky! Had hem zelf wat centraler uitgelijnd alleen denk ik, iets dramatischer. Vind je outfit mooi uitgekozen!

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 09:08

Steefvicky: Leuke foto, maar ik vind hem té fel! Net wat overbelicht denk ik.
mm_paarden03: heb je deze foto ook in kleur? Denk dat je namelijk hele mooie ogen hebt, maar die op deze manier wat minder eruit springen. :)
EmmyJoyce: Wat leuk gedaan! :)) Vind dat de foto een rustige uitstraling heeft. Was zelf waarschijnlijk iets meer naar rechts gedraaid, maar dat is smaak.
Rianne: Jammer dat ie niet scherp is! Dat verstoort eigenlijk voor mij het hele beeld. Dus als tip: volgende keer klikken tot er een scherpe foto uit komt! :D
Irene: ieeehw wat heb je op je? :P Wel super vette foto! Maar ik had hem denk ik anders gedaan, weet niet precies wat, maar ik vind 'm niet heel fijn wegkijken..
Colorado: wat een lieve uitdrukking heb jij zeg! :D Vind beide foto's heel leuk, vooral de 2e. Voor je site zou ik voor de eerste gaan, die is iets zakelijker. :)

Hierbij poging 2, stomme Flickr...

Mijn week 9. Week 10 komt eraan!

Afbeelding

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:11

Wat een heerlijke foto's Isabella! Ik zou voor de 2e gaan <3 wat moet jij het heerlijk hebben daar. Je ziet er ook zo lekker relaxed uit :D No worriesss

@ xLoki; Heel erg mooi! Wat heb je mooie ogen :D

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:42

Bedankt allebei :D Ik zat zelf net als Loki aan de eerste te denken, de 2e is ondertussen al mijn facebook profiel foto haha!

Mooie foto Loki, vind dat je over het algemeen erg sfeervolle foto's maakt, dat geeft je een eigen stijl, tof!

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 20:10

xLoki schreef:
mm_paarden03: heb je deze foto ook in kleur? Denk dat je namelijk hele mooie ogen hebt, maar die op deze manier wat minder eruit springen. :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto550-ZKXF8IBP.jpg -- Dit is de foto in kleur :)
Ik vind de ogen in deze foto wel mooier, maar voor mijn idee trekt de achtergrond nu meer aandacht. Wat vinden jullie?

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 20:18

mm_paarden03 schreef:
xLoki schreef:

Ik vind de ogen in deze foto wel mooier, maar voor mijn idee trekt de achtergrond nu meer aandacht. Wat vinden jullie?

http://i60.tinypic.com/307t1sl.jpg

En de achtergrond alleen zwart?

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 20:28

xRiiannex schreef:
mm_paarden03 schreef:

http://i60.tinypic.com/307t1sl.jpg

En de achtergrond alleen zwart?

Zelf ben ik niet zo van kleur & zwart/wit in 1 foto, je hebt mij wel op een idee gebracht :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-4TWGXKLW.jpg
Ik heb nu de achtergrond minder fel gemaakt door net als jou de achtergrond zwart/wit te maken en dan iets van 40%

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 21:21

Ik zou ook graag wat zelfportretten maken! Maar nu ben ik toch eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dat doen? :D
Zelf vind ik mezelf er nooit mooi opstaan namelijk. :')

xLoki
Vind dat deze foto echt een hele sterke uitdrukking heeft, gaaf!

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 21:47

Men neme een statief en een afstandsbediening en tada :D

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 21:51

Lieke die heb ik allebei ook niet hoor. Ik heb een camera met zelfontspanner (nikon coolpix nog iets) en daarmee maak ik al mijn foto's. Als de tafel niet hoog genoeg is bouw ik wel iets met stoelen op elkaar en dan tape ik de camera vast :') Niet ideaal, maar er kan geen afstandsbediening bij mijn toestel zover als ik kon vinden op internet.
Foto maken zoals jij hem leuk vindt en dan via photoshop nog mooier shoppen. Zelfs mij lukt het (vind ik dan :') ) dus Deetjeeuh probeer het gewoon eens?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 21:56

Dankjewel! Dat van een statief en afstandsbediening begreep ik nog wel. :Y) Maar toch meer hoe je echt de leuke portretten maakt. :)

Ik kan het inderdaad wel gewoon gaan proberen! Maar ik dacht, misschien vang ik hier nog wat tips. :P

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 23:11

Zo, eindelijk weer wat tijd kunnen vinden! Mijn week 10:

Afbeelding

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 19:07

Annetje schreef:
Lieke die heb ik allebei ook niet hoor. Ik heb een camera met zelfontspanner (nikon coolpix nog iets) en daarmee maak ik al mijn foto's. Als de tafel niet hoog genoeg is bouw ik wel iets met stoelen op elkaar en dan tape ik de camera vast :') Niet ideaal, maar er kan geen afstandsbediening bij mijn toestel zover als ik kon vinden op internet.
Foto maken zoals jij hem leuk vindt en dan via photoshop nog mooier shoppen. Zelfs mij lukt het (vind ik dan :') ) dus Deetjeeuh probeer het gewoon eens?

Ah ja dat kan natuurlijk :D maar dan maak je het jezelf idd niet makkelijk :))