Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jilinda schreef:
ismy schreef:
HeavensLove schreef:
monbyou schreef:
Fenneeee schreef:.
showteam schreef:[/quote]
Ymor schreef:HeavensLove schreef:
Hmm ik vind hem eerlijk gezegd niet zo geslaagd. Komt misschien omdat de foto uit een beetje een rare hoek is genomen.
eclair98 schreef:HeavensLove schreef:
neen, niet eigen paard
wat bedoel je met verteken?
Een beetje ''iel'' en dun
HeavensLove schreef:ik denk dat het ook beetje smaak is, want ik had de mensen dus deze 3 foto's gestuurd,
en de foto die zij zelf eruit gehaald hebben is de zwart-witte die ik ingezonden heb :p natuurlijk kijken die niet fototechnisch naar de foto, maar ik denk dat het ook deels smaak is, ik zie zelf graag een foto wat schuiner genomen en anderen weer niet(een rare hoek, het is gewoon verticaal getrokken en de camera lichtjes schuin gehouden
Foto 1, dus de zwart-wit
Foto 2: Foto in kleur
Foto 3: horizontaal getrokken
zelf vind ik de horizontale de beste, maar ik zend dan ook een foto in, waarvan ik mensen hun mening wil :p
en het is soms verrassend dat de 1 het dan graag ziet en de ander niet
en ik kan er in komen dat de houding raar overkomt
het enige wat ik soms moeilijk vind, is als je een foto schuin trekt dat hij soms in het klein er goed uit ziet, maar als je het dan ziet in het groot op je pc, dan valt het zwaar tegen en dan heb ik zoiets van ja, zou ik niet beter anders schuin getrokken hebben (daarom dat ik meestal een rechte foto trek en dan pas in photoshop schuin zet X'D)