[FOTO] Verzameltopic: Picture of the week! Deel I

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:04

Lipydo - Wauw! :D
__Lauraa - Ook een hele mooie foto! Ik stoor me wel een klein beetje aan de scheve horizon (?)
XiiaaooNaa - Sorry, maar ik vind deze foto echt te klein om een goede beoordeling over te geven.
Nefertarie - Je foto doet me niet zo veel, jammer van de ruis en uitsnede
Blacky - Je wist het al, maar ik vind het echt een hele gave foto!
ismy - Foto doet mij niet zo heel veel, ik vind de blik van het model nietszeggend, de 2 plukken haar op de rug vind ik niet mooi, de foto oogt ook niet scherp.
calice - Geweldige foto! Wat een schatje trouwens! :D
Leonyr - Wauw, hele mooie foto! De kleur versie spreekt mij ook wel aan. Heel gaaf! :))
Ash_ - Ik vind de foto net wat te blauw, ook vind ik het niet zo'n heel mooi onderwerp. Als er een vogeltje op had gezeten, had ik het een veel leukere foto gevonden.
Lara - Mooie foto! Ik had het voor de sfeer nog net wat mooier gevonden als de (voor ons) rechterkant van de foto nog net wat meer 'oranje/geel' was geweest, als je snapt wat ik bedoel. :)
Elvi, van mij mag je nog meedoen!

tesseke - Dat van die handschoenen was me nog niet eens opgevallen. Nu je het zegt, haha. Ik zal er volgende keer eens op letten, dankjewel! :)

Siepie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the week! Deel I

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:07

Kirsten de bloem ligt op de picknicktafel en ik zat aan de zijkant zegmaar dus de picknicktafel stond niet recht voor me.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:16

Snap 'm, maar de zon kwam te veel van links, hier is in principe dan ook niks aan nabewerkt :)

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:18

__Lauraa schreef:
Kirsten de bloem ligt op de picknicktafel en ik zat aan de zijkant zegmaar dus de picknicktafel stond niet recht voor me.

Oh, dan snap ik het, haha. :P

Lara schreef:
Snap 'm, maar de zon kwam te veel van links, hier is in principe dan ook niks aan nabewerkt :)

Ja, dat dacht ik al. :) Maar het blijft wel een erg gave foto! :))

Elvi_Elisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:38

Kirsten, danku.
Ik weet niet wat de rest vind.

Maar dan ga ik proberen morgen even een foto proberen te maken :)

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:45

week 2 ga ik even niet op de foto's reageren,
hopelijk gaat week 3 me deze week wel lukken

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:48

Ik zou morgen weer op andere reageren. :j

En elvi ik beslis daar niet over wat een paar paginas terug werd er ook gepraat over een stop dus ik weet het niet.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 21:43

Elvi_Elisa schreef:
Hallo!
Mag ik ook meedoen? :)
Ik heb op dit moemtn een beetje een kapotte lens, die breng ik deze week dus weg, us weet niet hoe lang dat duurt.
Maar het lijkt me erg leuk en leerzaam :)

Wat mij betreft ben je welkom! Ik wilde vanaf de laatste week vragen of mensen volgend jaar mee willen gaan doen. Overigens is dit niet een besloten topic, maar het gaat een beetje rommelig worden als iedereen halverwege het jaar ineens mee wil gaan doen. Nu vind ik persoonlijk dat het nog prima kan hoor!

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 21:50

Tot de 2de week van februari wouden we liever nog wel mensen toelaten en daarna niet meer.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:02

Jolijnn schreef:
Tot de 2de week van februari wouden we liever nog wel mensen toelaten en daarna niet meer.

Huh, waar staat dat?

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:03

Sorry, maar ik vind 2e week van februari al veel te laat hoor. Het moet wel mogelijk blijven om alle foto's te kunnen beoordelen en we hebben nu al een giga lijst.

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:13

Lara, hele mooie foto!

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:16

KirstenVosje schreef:
Jolijnn schreef:

Huh, waar staat dat?

Agossie schreef:
We kunnen het niet besloten maken, maar wel verzoeken of mensen dan eventueel het volgende jaar mee zouden willen doen. Laten we zeggen de eerste week van Februari is de laatste week dat je nog kan inrollen.

niet helemaal, maar zie hier ;)

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 09:47

Klopt ik vidn het ook niet "bijzonder". Typisch een geval van te snel plaatsen. Maarja volgende week een betere. :P

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 10:39

Lara: Vind de sfeer van je foto mooi gelukt, maar verder vind ik hem wat simpel. Mis wat scherpte, en het paard kijkt wat sip :P

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:17

Mijn kleine foto is toch prima zichtbaar? maargoed...zal wel later een andere plaatsen...

Ben beetje druk, daarom geen tijd om iedereen uitgebreid te gaan beoordelen, sorry!!

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:41

Ben ook geen fan van kleine foto's hoor,max formaat wat geplaatst mag worden vind ik al "grens".Postzegel valt weinig aan te zien/beoordelen omdat veel details gewoon niet goed zichtbaar zijn.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:46

Monster_tos schreef:
Lara: Vind de sfeer van je foto mooi gelukt, maar verder vind ik hem wat simpel. Mis wat scherpte, en het paard kijkt wat sip :P

Sip? Scherpte? Paard staat met 1,5 oor naar voren en is gewoon scherp op het mens en paard(enhoofd) lijkt mij scherp genoeg :) Hij toont karakter/intentie opzoek naar snoepje, dat vind ik vele malen mooier en leuker om vast te leggen dan een standaard pose :) Juist wanneer mensen niet weten dat ze op de foto staan, zijn ze het mooist :)

Sowieso vind ik oren naar voren vaak nogal overrated, foto's kunnen best karakter hebben zonder oren :) Maar misschien ben ik gewoon een rare :P
Enkele voorbeelden :
https://lh3.googleusercontent.com/-EeB8 ... ntje-2.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-Q-Va ... rue-12.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-2K-a ... True-7.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-_yjG ... ruep-3.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-iNtu ... rue-12.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-4yU5 ... der-35.jpg
https://lh6.googleusercontent.com/-XV-o ... der-18.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-yfQ9 ... der-34.jpg

Niet allemaal even sterk natuurlijk, maar denk dat dit zo wel een beetje een beeld geeft?

& de rest: bedankt voor de complimenten :) Zijn er nog meer week 3 inzendingen al?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 11:57

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 11:58

Er was nieteens een snoepje aanwezig := is gewoon echt zijn ding :+

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:00

@ Lara: Het zou leuk zijn als je ook de mensen bedankt die commentaar geven ipv alleen de mensen die complimenten geven. Tuurlijk zijn complimenten vele malen leuker dan commentaar ( Vind ik ook ) Maar naar mijn idee leer je meer van commentaar dan een opmerking als: Wauw mooie foto!
Ook zou het fijn zijn als je niet gelijk in de verdediging schiet. Bij mij lijkt hij niet scherp, anders zou ik dat niet zeggen. En het sippe bedoel ik zijn ogen mee, ben het met je eens dat de standaard poses met oortjes naar voren ook niet altijd leuk zijn.

Ik geef graag commentaar, maar als ik vervolgens afgebekt word omdat het commentaar niet goed valt ben ik er snel klaar mee.

Ik weet niet of je het zo bedoelde, via tekst kun je snel dingen verkeerd opvatten. Hoop dat je dit bericht ook niet verkeerd opvat. Bedoel het alleen maar goed :)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:07

Afgebekt? Ik geef uitleg over de foto, waarom en hoe ik m zo geschoten hebt :) Heb nu meer het gevoel dat jij meteen in de verdediging schiet :) Als ik je wilde afbekken zou ik geen vrolijke smileys gebruiken nietwaar ?

Het doet mij persoonlijk pijn dat je zijn ogen sip vind. Het is mijn eigen paard en ik vind hem altijd erg fijn en vrolijk, maar als jij zijn ogen sip vind, denk ik dat er misschien wel iets mis is met hem..

Ik bedank de rest omdat ik dan niet iedereen hoef te quoten maar gewoon even algemeen bedankje voor hun moeite :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:15

Ik zie geen sip paard maar ontspanning.

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 12:28

Ik verdedig inderdaad het commentaar dat ik geef, ik geef mijn mening over wat ik zie. En dat kan uiteraard compleet verschillen van wat een ander ziet.
Zoals ik al zei, bedoel het ook absoluut niet banketstaaf! Wil alleen wel commentaar durven geven, zonder dat ik iemand kwets of pijn doe.

En onthou dat het hier om de foto gaat, niet over jou of je paard persoonlijk. Dat ik vind dat hij op deze foto sip kijkt zal waarschijnlijk een moment opname zijn. Bedoel er niet mee dat er iets is met je paard :)

@ F_orumster: Dat kan. Iedereen kijkt anders.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 12:31

En dat is het mooie van dit topic. Vind ik! Iedereen ziet wat anders en iedereen heeft een eigen mening. Zolang we respectabel met elkaar omgaan (wat hier het geval is in mijn ogen) is er niets aan de hand en helpen we elkaar juist. Ook in het leren geven van en reageren op commentaar!

Ik ga straks lekker naar buiten, lekker foto's maken! Héérlijk!! Ik heb morgen een shoot, maar ik denk dat ik die buiten ga doen. Ik kijk wel of ik mijn lampen mee kan nemen dan... :j