Astor: ik vind de scherpte, de kleuren en het moment van de foto echt heel mooi! Had hem alleen iets meer 'bergop' willen zien. Je horizon loopt nu wat af...
Hipar
Geplaatst: 16-01-12 12:52
Wie vandaag tijd heeft om naar buiten te gaan die zou echt moeten gaan: het is zo mooi!!!!
Ik ben helaas op het werk en moet het doen met een snapshotje......
Ja kan de lijn inderdaad wegwerken maar dat is zoveel werk en ben er niet heel goed in. Kleine stukjes kan ik nog wel weghalen. Maar als ik zo'n hele lijn weghaal zie ik zelf nog gewoon de plekken waar de lijn heeft gezeten
Aaaaaargh, ik werd wakker vanochtend en zo mooi was het.. Zonsopgang met dat sneeuwige.. Ik was echt chagrijnig dat ik geen foto's kon maken omdat ik weg moest
Hipar
Geplaatst: 16-01-12 14:20
Marit schreef:
Aaaaaargh, ik werd wakker vanochtend en zo mooi was het.. Zonsopgang met dat sneeuwige.. Ik was echt chagrijnig dat ik geen foto's kon maken omdat ik weg moest
Prachtig zeg! Ik zit een beetje in een dip. Ik krijg er gewoon geen fatsoenlijke foto's meer uit de laatste tijd Ik ga denk ik na mijn examen een cursus doen want ik heb soms het idee dat ik niet helemaal weet waar ik mee bezig ben.
astor ik vind hem iets tegeshopt over komen. en wat een heerlijke foto's komen er weer langs prachtig. ook vandaag even met de camera op pad geweest hoop op morgen ook nog wat goed weer dan kan ik nog wat winterse plaatjes schieten
Anoniem
Geplaatst: 16-01-12 21:46
Ivonka, had het al gezegd, maar ik vind hem prachtig Ook een geweldige locatie zo te zien, dat heeft ze maar mooi voor elkaar! Martine, die tweede foto heeft echt een heerlijk warm wintersfeertje. Ooh wat baal ik dat dit net de dagen zijn dat ik binnen zit achter m'n schoolwerk! Astor, leuk plaatje Mooie lichtval bij die tweede. Ik had zelf misschien een iets andere hoek genomen zodat je iets meer nek had en het niet direct hoofd-romp was zegmaar, maar dat is ook het enige!
Van mij ook even twee van afgelopen tijd, twee compleet andere plaatjes, maar toch: