thanks
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dareng4ever schreef:Bedankt, hij is echt mooi.
Hij gaat idd wat te snel, maar buiten dat . . .
prachtig.
Miss kan je die snelheid wat aanpassen?
Citaat:Quote:
Wachtlijst:
1 Paardjuhsz
2 FjordieLover
3 Dyyy
4 Guanacotje
5 AndreaB
6 YgaLoVer
7 Annefloor
8 Georgette
9 Miri
10 Iepoetjuh
Iepoetjuh schreef:ja doe maar of via pm of hier op het forum zetten...Citaat:Quote:
Wachtlijst:
1 Paardjuhsz
2 FjordieLover
3 Dyyy
4 Guanacotje
5 AndreaB
6 YgaLoVer
7 Annefloor
8 Georgette
9 Miri
10 Iepoetjuh
Moet ik dan mijn foto's sturen ofzo??
_lucy_ schreef:Wachtlijst:
1. Farouche (een paar foto’s doen het niet)
2. Jadee (kerst kan ik niet)
3. BeLoVeD
4. Hoiallemaal (wacht op foto's)
5. Noekiejj (wacht op foto's)
6. Iepoetjuh (wacht op foto's)
ik heb even een wachtlijstje gemaakt... want volgends mij klopt die van jou niet echt...
Iepoetjuh schreef:er staat maar 1 balkje bij mijn avatar. ik kan niet uploaden en ook niet bladeren help mij!!
_Lady_lover_ schreef:Het is misschien fijner als je ook gewoon netzo als mij, rakkertje13 en slimmerik(die heeft nu even vakantie) gewoon ava's maken zonder wachtlijstje want anders maak jij nu steeds alle avanters en hebben wij niks meer te doen want het is niet eerlijk dat de ene 1 ava krijgt en de andere 3 b.v.
slimmerik schreef:_Lady_lover_ schreef:Het is misschien fijner als je ook gewoon netzo als mij, rakkertje13 en slimmerik(die heeft nu even vakantie) gewoon ava's maken zonder wachtlijstje want anders maak jij nu steeds alle avanters en hebben wij niks meer te doen want het is niet eerlijk dat de ene 1 ava krijgt en de andere 3 b.v.
Het is de bedoeling dat alle avatars makers samen de wachtlijst wegwerken. Zet desnoods even hier neer met welke avatar je bezig bent dan kan de andere de volgende pakken. Allemaal wel van boven naar beneden werken. Succes ermee !!
De avatar van Farouche wordt door mij gemaakt want die heeft mij een pb gestuurd.