Week 41! Vers van de pers.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ok, rondje commentaar.
Bumblehorse: Hilarische foto.Die tong!
Prima foto alleen vind ik de kleuren iets te tam. Maar dat zal persoonlijk zijn.
Bumblehorse schreef:Bellatrix schreef:Ok, rondje commentaar.
Prima foto alleen vind ik de kleuren iets te tam. Maar dat zal persoonlijk zijn.
Haha, dank je
De kleuren heb ik expres zo aangepast; Het paard had eigenlijk van te voren nog moeten gewassen worden, maar hij zag nogal geel als ik het zo niet had aangepast...
Agossie schreef:Mensen, de lijst gaat écht om 22:00 geplaatst worden!!! Als je daarna nog inzendt, doet je foto niet meer mee voor week 40!
Ook denk ik dat het handig is als we vanaf de komende week geen "nieuwe leden" meer opnemen. Als er mensen graag mee willen doen, nodig ik ze graag uit om volgend jaar mee te doen, maar om nu nog de laatste paar weken even in te springen vind ik zo overbodig!
MyHu, jij bent zeker nog welkom! Ik hoop dat het lukt met je pc en dat je al je files weer terug hebt kunnen halen.
Agossie schreef:Liever niet, Resistance...Je bent van harte welkom om vanaf week 1 weer mee te doen, omdat ik zeker weer een nieuw topic ga starten.
Dan kun je het hele jaar mee doen en is de uitdaging groter! Erg veel bokkers die nu nog mee doen, haken toch af na één of twee weken...
Edit: ik zie dat je al een foto hebt geplaatst. Jij bent de laatste voor dit jaar!Wel volhouden nu, hoor!
Astor, ik zet je nu nog op de lijst, maar let dan wel op dat je dan ook ècht mee blijft doen en elke week voor maandag 22:00 je foto plaatst.
Marit schreef:Ok, rondje commentaar.
Haha, dank je
De kleuren heb ik expres zo aangepast; Het paard had eigenlijk van te voren nog moeten gewassen worden, maar hij zag nogal geel als ik het zo niet had aangepast...
Kan wel hoorJe hebt nu overal de verzadiging uitgehaald maar je had ook gewoon het geel in het paard naar beneden kunnen brengen bij kleurtoon/verzadiging, zonder dat je de rest van de foto aanpast.
Thanks voor het commentaar Marlies!
Bumblehorse schreef:Marit schreef:Ok, rondje commentaar.
Haha, dank je
Kan wel hoorJe hebt nu overal de verzadiging uitgehaald maar je had ook gewoon het geel in het paard naar beneden kunnen brengen bij kleurtoon/verzadiging, zonder dat je de rest van de foto aanpast.
Thanks voor het commentaar Marlies!
Daar had ik nog niet aan gedacht! Bedankt voor de tip!
Ik ga het van de week eens proberen!