Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charlottje schreef:Dan stel je een specifieke vraag waarop het antwoord nog niet in de laatste 30 pagina's van het topic staat.Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee ... en de zoekfunctie heeft mij soms niet het antwoord opgeleverd dat ik zocht
Rean_Pony schreef:hallo , ik ga een Canon eos 1000D kopen maar heben julie er meningen over?
maakt die bv goede springfoto's ? met de gewone lens .
graag antwoord terug
dankje
Charlottje schreef:Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee ... en de zoekfunctie heeft mij soms niet het antwoord opgeleverd dat ik zocht
Fnanne (mod) schreef:Er worden regelmatig veel (dezelfde) vragen gesteld in dit topic; lees eerst het topic eens door alvorens een vraag te stellen, of gebruik de zoekfunctie; dit om dubbelingen te voorkomen.
Bagheera_206 schreef:...maar springfoto's kan prima met een scherpe tele (55-200VR bijvoorbeeld) en een basic body. Zolang je maar niet verwacht dat het ook perfect kan in een binnenbak.@Janine: Vraag kun je beter in objectieven/lenzen topic stellen. Heel kort door de bocht: standaardzoom voor gewoon en telezoom voor sport. Maar eigenlijk heb je voor echte sportfotografie een snelle camera met snelle autofocus en een snelle lens nodig...
Janine001 schreef:Yup, voornamelijk. Als er genoeg licht is is het licht vaak totaal niet geschikt om een mooie foto te maken, en zo wel dan heb je nog een achtergrond om mee te vechten.In de binnenbak heeft het zeker met verlichting en stof te maken of niet?