Mensen, de lijst gaat écht om 22:00 geplaatst worden!!! Als je daarna nog inzendt, doet je foto niet meer mee voor week 40!
Ook denk ik dat het handig is als we vanaf de komende week geen "nieuwe leden" meer opnemen. Als er mensen graag mee willen doen, nodig ik ze graag uit om volgend jaar mee te doen, maar om nu nog de laatste paar weken even in te springen vind ik zo overbodig!
MyHu, jij bent zeker nog welkom! Ik hoop dat het lukt met je pc en dat je al je files weer terug hebt kunnen halen.
Op de foto staat mijn broer, de foto is in Zweden bij het meer dicht bij mijn huis door mij gemaakt. Foto gemaakt met iPhone, daarna met Adobe Lightroom bewerkt.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-14 21:47
Liever niet, Resistance... Je bent van harte welkom om vanaf week 1 weer mee te doen, omdat ik zeker weer een nieuw topic ga starten. Dan kun je het hele jaar mee doen en is de uitdaging groter! Erg veel bokkers die nu nog mee doen, haken toch af na één of twee weken...
Edit: ik zie dat je al een foto hebt geplaatst. Jij bent de laatste voor dit jaar! Wel volhouden nu, hoor!
Astor, ik zet je nu nog op de lijst, maar let dan wel op dat je dan ook ècht mee blijft doen en elke week voor maandag 22:00 je foto plaatst.
Jessica_1998
Geplaatst: 06-10-14 21:49
Ivm met drukte van school sla ik deze week even over. Om.nou weer een oude foto te sturen.
C_estmoi
Geplaatst: 06-10-14 21:51
week 40 de achtergrond is poedersuiker maar verder wel tevreden..