Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evelli schreef:ik heb een flister nodig voor mijn canon eos 350D
wat raden jullie mij aan en welke prijsklasse ligt dat dan (hetgeen jullie mij aanraden)
fiandor schreef:Ik heb de zelfde eisen als Phylos. Ik heb een Fuji s5000 op het oog (2de hands) is dit iets voor mij(en meschien wel voor Phylos)???
_Marjon_ schreef:Jij bedoelt de 350/400D van Canon en de D70 van Nikon, net andersom.
Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed wat je met een spiegelreflex moet als je nieteens weet wat het inhoud en wat het verschil is met een compact, maar dat is mijn bescheiden mening. Vind ik dan een beetje zonde van het geld enzo. De goedkoopste spiegelreflex ben je namelijk al minstens 600 Euro kwijt terwijl je een goeie compact voor 200 euro hebt.
fiandor schreef:_Marjon_ schreef:Jij bedoelt de 350/400D van Canon en de D70 van Nikon, net andersom.
Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed wat je met een spiegelreflex moet als je nieteens weet wat het inhoud en wat het verschil is met een compact, maar dat is mijn bescheiden mening. Vind ik dan een beetje zonde van het geld enzo. De goedkoopste spiegelreflex ben je namelijk al minstens 600 Euro kwijt terwijl je een goeie compact voor 200 euro hebt.
Je moet natuurlijk ergens beginnen toch? Maar ik denk dat ik woensdag even naar de winkel ga om daar wat advies te halen.
Nouks schreef:Evelli schreef:ik heb een flister nodig voor mijn canon eos 350D
wat raden jullie mij aan en welke prijsklasse ligt dat dan (hetgeen jullie mij aanraden)
Externe flitsers, vooral die van Canon, zijn in de regel duur. Een leuk instapmodel is de 420EX, nieuw niet (nauwelijks?) nog te krijgen, tweedehands vanaf ongeveer 150 euro.