Iets te laat maar mocht hem nog insturen. ( bedankt agossie ) Een foto nog van 2 weken terug, heb een erg drukke week achter de rug en geen tijd gehad om te fotograferen.
Brechtjee Leuke foto! binky Mooie foto! Bellatrix Mooie foto! Die katten van jou hebben al een boel portretten van zichzelf! Hihi billionache Gave foto! Bumblehorse; Mooi!
calice Mooie foto! crazy_horses Mooi! CrazyIris; Mooie foto! Prachtige kleuren! cathyenbeau; Mooie foto. Persoonlijk vind ik hem wat te overbelicht. caaramel Leuke foto! Ik snap alleen de voetbal op de achtergrond niet Cioccolatto Leuke foto! Ik zie het oog niet diepzwart hoor
Deetjeeuh Leuke foto! Blije baas, blij paard! Heerlijk! Dandy200 Mooie foto! Aan de onderkant vind ik hem alleen wat aan de krappe kant.
_Elke Leuke foto! Eskegirl Mooie foto!
Fem Mooie foto!
GerdjeHoran Gave foto! Ik vind de missende manen helemaal niet storend Gub Mooie foto! Gracezella Mooie foto! glenstorm 23: Mooi! Prachtig met die onscherpe achtergrond. 24: Wow! goriginal Leuke foto! Mooie bewerking. Jammer dat de cap er niet helemaal op staat. Ik had hem toch ietsjes ruimer genomen.
Jespri Mooie foto! Ik vind alleen je logo iets te groot voor deze foto. Die trekt het meest mijn aandacht. Misschien kun je hem iets transpireren? Dan is hij niet zo 'hard'. Joysiee; Leuke foto! joeluna; Mooie foto! Jilinda; Mooie foto! Jolandaa_ Schattig!
Killyen Vette foto! Kanzi Mooie foto! Kimmetje04 Mooie foto! K_m; Aparte foto!
LinSa; Leuke foto! LOVESUSHI; Leuke foto. Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden, ben daar zelf ook niet zo goed in.. louiisaa Hahaha, geweldig! Die tanden! LoveUggs Haha, te schattig! Leonie_M Mooie reeks! Die ogen!
manonfleur Mooie foto! Mooi scherp. Marjoow Leuke foto! MZorro Sterkte met het verlies! Mooi laatste foto heb je van ze gemaakt! monbyou Leuke foto! Vredig koppie MarijeR Mooie foto! Marit Wow! Mooi! Magda_90; Leuke foto! Mariett 23: Mooi! 24: Leuke foto! MyHu Mooie foto! Maaaarije Sterkte met het verlies!
Nefertarie Leuke foto! NESCAFE Mooie foto!
ponyaddicted Lieff! _Patriciaa Mooie foto! Prima_Donna Mooi! Paard_Aap Leuke foto. De kat lijkt alleen een beetje onscherp.
Sicayes Mooie foto! Qua achtergrond (bedrading en hekken) vind ik hem iets te druk, maar daar doe je weinig aan. Verder vind ik hem erg mooi. Paard komt ook mooi los van de achtergrond Suuzels Leuke foto. Alleen lijkt kat onscherp.. Sanne_com Mooie foto! SharonPlugge Mooie foto! Soduletuut Mooi! Prachtig die kleuren. Showteam; Heerlijk! SternPhoto; Leuke foto. Ik vind het alleen jammer dat de kleur van de hond bijna gelijk is aan de kleur van de achtergrond. Shiloh Leuke foto. Ik vind alleen de achtergrond wat aan de drukke kant. Sophie_Elsje Leuke foto!
WiancaR Mooi! Wendy1987 Leuke foto! Jammer van het onscherpe stukje voor het koppie en lichaam van het beestje.
Xiiaaoonoa Moooi!
Ylvy; Leuke foto!
Feedback week 25:
Agossie; Leuke foto! Leuk met de weerspiegeling Asselruiter Mooie foto! Ash_
Astor
Anouska15 24: Mooi! 25: Ook mooi!
Brechtjee Mooi gedaan! binky Leuke foto! Bellatrix Mooie foto! billionache Simpel kan ook mooi zijn Bumblehorse; Mooie foto!
calice Ooh! Ik smelt! Te lief! crazy_horses Mooie foto! CrazyIris; Leuke foto! cathyenbeau;
cleo_
caaramel
Cioccolatto Zo ziet hij er een stuk anders uit! Leuk!
Deetjeeuh Leuke foto! Dandy200 Mooie foto!
_Elke Mooie foto! Eskegirl
Eline91
Fem Mooi! De foto vind ik alleen wat krap genomen.
GerdjeHoran Leuke foto! Gub Mooie foto! Gracezella Mooie foto! glenstorm Mooie foto! goriginal Mooie foto! Inderdaad jammer van de pootjes. gossa4ever Leuke foto! Alleen vind ik het black in de blackfoto echt iets te bewerkt uit zien
LinSa; Leuke foto. Haar gezicht kleurt alleen wat groenig. Leonyr;
LOVESUSHI; Mooie foto! louiisaa Lief! LoveUggs Mooie foto! Leonie_M Mooie foto! Lori Leuke foto. Het koppie van de vogel valt alleen weg in de gele achtergrond..
rosslover Leuke foto. Jammer van het halstertouw. Revanches; Mooie foto! Ik vind alleen haar jurk wegvallen in de lucht. Robin_Rikkie; Leuke foto's!
sorsie
Sicayes Mooie foto! Suuzels Gave foto! Sanne_com Gave foto! SharonPlugge Leuke foto. Alleen is mevrouw haar gezicht onscherp. Soduletuut Leuke foto! Showteam; Te schattig! SternPhoto; Leuke foto. Inderdaad jammer van het halstertouw. [u[Shiloh[/u] Leuke foto! Sophie_Elsje Leuke foto.
TeSzZz Leuke foto! taarss Mooie foto! tesseke Ooh! Te schattig! Tivara Mooie foto! Tigress Gave foto!
verosjaak
Valerie98 Mooie foto!
WiancaR
Wendy1987 Leuke foto!
Xiiaaoonoa Weer zo'n mooie! XxLiEsJuHhxX Leuke foto!
Ylvy; Gave foto!
Tivara: Bedankt voor je feedback. En ook voor je feedback op week 25! Je hebt gelijk! Vind ik ook. Zoals ik bij LoveUggs ook al aangegeven heb; ik heb inmiddels gevonden hoe ik het zachter kan maken! Jespri: Het is inderdaad lastig. Gelukkig mag ik ze vaak als oefenmateriaal gebruiken LoveUggs: Bedankt voor je feedback! Het rode knalt er inderdaad uit.. Ik heb inmiddels gevonden hoe ik dat minder hard kan maken! Magda_90: Thanks voor je feedback. Ik vind hem zelf juist wel gaaf met het licht Jespri: Bedankt voor je feedback. Het rode heb ik inmiddels opgelost. Ik ben het met je eens wat de details in het gezicht betreft. Maar vond de foto op zich best gaaf. Ik denk niet dat ik de details op een op andere manier kan terughalen..
Twee weken feedback ingehaald! Had vanavond een avond voor mezelf ingelast. Het klussen, werken en rijden werd mij iets te veel allemaal.. Zo ook maar een week 26 uitzoeken!
Bedankt voor de feedback! Magda: Overbelicht klopt, maar ben eigenlijk mijn eigen stijl wat aan het zoeken en merk dat ik lichtjes overbelicht eigenlijk wel mooi vind Maar het is nog wat zoeken. Jespri: Je bedoelt de plekken waar de haren zijn afgeschuurd? Tja, helaas inderdaad...
Hanna_94
Geplaatst: 23-06-15 09:44
Hier de feedback voor week 26 Sorry als ik soms wat grof overkom, ik wil gewoon echt tips geven wanneer ik dit kan
Rosslover: Mooie foto met mooie kleuren, maar hier en daar nog kleine werkpuntjes: Als ze het deken even had afgedaan had dit de foto meteen een stuk beter gemaakt, paard op de achtergrond vind ik persoonlijk ook een beetje storen. Verder lijkt hij wel goed scherp, mooi moment en mooie kleuren
LoveUggs: Mooie, sfeervolle foto. Ogen dicht pas hier inderdaad helemaal bij, maar er kijkt iets niet fijn weg met de kleuren… Kan niet benoemen wat het is, ik denk dat hij te groenig is. Ik had hem ook iets meer links uitgelijnd, dan hadden we die “hap” uit zijn manen niet meer gezien
XxLiEsJuHhxX: Mooie foto, de poes staat er erg mooi en scherp op. Kan er verder niet zoveel op zeggen
Joysiee: Mooi paard seg! Helaas vind ik deze foto toch wel beetje teveel overbelicht, met name bij de hals van het paard zit je echt met een groot reflecterend wit vlak. Er is ook iets geks aan de hand met de overgang van de bomen in de achtergrond, maar dat zal wel aan mij liggen Verder is de foto wel mooi scherp!
Hanna94, thanks voor je feedback! Heb er enkel een 'warme' gloed overheen gegooid eigenlijk. Goede tip van dat uitlijnen! Misschien dat ik hem nog ietsjes kan croppen maar denk niet veel ivm de ruimte boven het paard..
Sicayes
Geplaatst: 23-06-15 10:16
Van mijn kant nog eentje van de hondenmeeting Blijf toch een zwak houden voor jackies
Week 26
Feedback reactie:
Taarss, Loveuggs, Jespri: Dank jullie wel!
Jolandaa_: Klopt, een groendaeler! Bedankt Tivara: Het was de bedoeling dat de foto een beetje een dromerige sfeer hield dus ik heb de kleuren expres een beetje 'vlak' gehouden. S_imonee: (over week 24) Haha, dat klopt. Kan je je voorstellen dat ik nog een aantal bedradingen heb weggewerkt ook? alleen deze lukte me totaal niet zonder dat je het ging zien. [week 25] Bedankt
NESCAFE
Geplaatst: 23-06-15 13:06
In week 25 had ik geen spiegelreflexcamera bij mij maar ik wil juist ook oefenen op het beeld dat je vastlegt en mij even minder bezighouden met de kwaliteit van de foto. Goede kwaliteit is het makkelijke stukje
Een foto van de Calendula velden in Duitsland die bedoeld zijn voor de oogst van Calendula zalf.
Week 26 is van het rozenperk bij mij in de buurt net na een bui en bij schemering waardoor er wel wat ruis in de bloem zit. Zonder flitser is dat helaas niet te vermijden.