Maar mischien is dat em al..want ik gok dat het de 70-300 is..
Maar dan houd ik zowieso geld over.. dat is altijd handig ?

Die 500d is die echt stukken beter of valt dat wel mee?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elin_ schreef:Daar hebben jullie gelijk in!
Nouks schreef:desty schreef:Sorry dat ik even binnen kom vallen, maar ik wil overstappen naar een spiegelreflex.
Nu weet ik sowieso dat ik een Nikon wil.
Verder ben ik volledig een amateur fotograaf die er misschien toch wel werk in wil zoeken! Ik heb 3 keuzes, allemaal al informatie over gezocht maar kan de doorslag maar niet maken!
D90
5000D
3100D
Welke raden jullie aan? Het gaat voornamelijk om portret/bloemen en sport fotografie
Binnen de genoemde genres wil je in ieder geval denk ik zowel de kitlens (18-55) als een telelens. Dus: de body+kitlens waarbij je nog voldoende centjes overhoudt voor een extra (tele)objectief.
SAKKIA schreef:Ik heb net de Canon 550D besteld met 18-55 IS, + 4 gb geheugenkaart en cameratas 639,44 euro
Hopen dat kameraexpress het ook goed doet en ikhet idd woensdag in huis hebKan ik het weekend even wat spelen
Ga er morgen sowieso een telefoontje aanwagen om te vragen of ze het versturen
Cameranu.nl was nogal wat duurder
DesireeK schreef:Desty: ik heb van de week de D3100 aangeschaft.. het is een hele fijne camera die fijn in de hand ligt..
Ik ben in ieder geval heel erg blij dat ik ervoor gekozen heb.. Veel heb ik er nog niet mee gedaan omdat o.a. het weer nog niet echt mee zat.. Maar ben tot nu toe zeer tevreden..