Zo, ik zie dat een aantal van jullie "geluk" gehad heeft bij mijn "ongeluk"...
Iedereen die hierboven heeft ingeleverd staat er gewoon bij. Wel goed in de gaten blijven houden, hoor. Het moet geen gewoonte worden natuurlijk. Nu was het gewoon even zo.
Jaa! Alles werkt weer thuis. Ik dacht dat ik de tv en receiver helemaal opnieuw moest gaan instellen, maar gelukkig was dat niet nodig. Kachel doet het ook weer, die is netjes opgestart. Warm water, koffiezet apparaat (Zeer belangrijk!), gasfornuis en lampen. Alles werkt weer. Heerlijk! Moet zeggen dat je wel weer heel snel gewend bent aan dat het allemaal weer werkt. Het zal schelen dat ik 2 avonden bij mijn ouders kon blijven, zodat ik niet helemaal in het donker zat.
Ik ben nu wel heel benieuwd naar de opdracht, Eva!
Asselruiter
Geplaatst: 03-10-14 00:41
Agossie schreef:
Ik ben nu wel heel benieuwd naar de opdracht, Eva!
De opdracht was 'portret'. We moesten 1 portretfoto maken van één persoon en vervolgens nog een groepsportret met minstens 3 personen. Vervolgens moesten deze 2 foto's omgezet worden in zwart/wit. Het portret hierboven vond ik de beste van de 2 (groep vond ik moeilijk), maar m'n leraar was lovend. Hij zei dat ik talent heb voor portretten en er een goed oog voor heb. Dus ik wil me hier wel wat in gaan verdiepen. Het was de eerste keer dat ik dit deed, portretten interesseerden me eigenlijk niet zo Maar nu wil ik het dus wel graag een kans geven. Ik heb daarnaast ook nog de fantastische hulp en ondersteuning door Sara Ego Photography (Heavenslove hier op bokt), dus dat mag ook wel even vermeld worden