@glenstorm; heerlijke foto, erg leuk met die stenen zo op de voorgrond.
@Sicayes; heerlijke sfeer in je foto en geweldige compositie! Ik vind alleen de kleuren niet helemaal lekker overkomen, de hond lijkt een beetje flets.
@rosslover; mooi doel

@quartel; hihi, heerlijke foto! Jammer dat er links zo weinig ruimte is bij het kalf.
@Valerie98; fijne foto met een mooie dromerige sfeer, past goed bij de tekst.
@binky; leuke foto en mooi landschap. De paarden ogen alleen wat oranje of is dat mijn scherm?
@bellatrix; ik kan alleen maar zeggen ge-wel-dig! Ik denk echt dat ik dit een van de mooiste foto’s vind die ik van je gezien heb!

@taarss; leuke foto, vind het jammer dat er zoveel gras op de voorgrond voor de hond zit.
@goriginal; prachtig, die ogen!
@jespri; wat een lieve foto, leuk gedaan.
@horserider22; leuke foto, ik mis alleen wat scherpte.
@CrazyIris; leuke en heldere foto!
@Sophie_Elsje; ik kan je foto niet zien. Je bewerkte versie zie ik wel. Ik vind hem iets te bewerkt ogen, de lucht vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi hier.
@LoveUggs; haha, ondanks alle moeite vind ik dat er toch een mooie foto uit is gekomen hoor. Jammer dat niet het hele “halsding” (sorry, kan niet op de naam komen) erop staat.
@XiiaaooNaa; fijne foto! Mooi in z/w.
@Bumblehorse; fijne foto, erg leuk!
@Leonie_M; leuke foto, ik vind hem alleen net wat te warm/gelig geworden door het nabewerken denk ik.
@Tigress; oeh, die foto zag ik in je topic voorbij komen en dat was zeker mijn favoriet! Erg mooi!
@Paard_Aap; wat een leuk hondje! Jammer dat hij net niet scherp is. Ik denk dat een lager standpunt ook wat sprekender was geweest.
@Anouska15; wat een geweldige foto!
@Wendy1987; haha, wat een grappige foto met die schoen nog vast! Vind het een leuke foto, maar iets te druk en ik mis scherpte.
@Kimmetjee004; super! Heerlijke foto!
@billionache; succes met je examens! Ik vind het een erg leuke foto, zou alleen wel wat meer ruimte aan de bovenkant willen zien. En ik vind de rand van de wolken aan de onderkant niet helemaal passen bij de foto.
@LinSa; leuke foto ondanks de moeilijke omstandigheden. Ik vind de foto alleen een wat groene waas hebben.
@Asselruiter; leuke foto, mooi landschap.
@Marit; geweldig die grote beer zo erbij. Leuke foto.
@HeavensLove; prachtige lucht, mooie foto!
@Fem; wat mooi en indrukwekkend denk ik. De foto had van mij net wat ruimer mogen zijn, nu is hij redelijk krap.
@Louiisaa; leuke foto
@Killyenn; ik blijf naar deze foto kijken, heel leuk!
@IsaCalixa; mooie foto!
@Marjoow; geweldig! Wat een mooie foto. Erg leuk uitgevoerd.
@Ingvild; leuke foto, hij mist alleen net wat ruimte aan de bovenkant.
@ismy; leuke foto, fijne sfeer.
@showteam; neeeee, meer kittenfoto’s!

@monbyou; leuke foto, hij mag van mij net wat meer ruimte aan de onderkant en het neusje lijkt niet helemaal scherp.
@SharonPlugge; leuke foto, jammer dat het gezicht van de amazone niet scherp is.
@magda_90; sterkte

@Ash_; ik vind hem niet te overbelicht hoor, vind het en leuke foto. Denk dat de kleuren nog wel wat intenser zouden mogen.
@Sanne_com; mooie foto
@MyHu; leuke foto, jammer dat de hindernis er niet helemaal op staat.
@S_imonee; wat een leuke en fijne sfeer in de foto zeg, erg leuk gedaan. Ik vind het rode in het midden van de foto alleen wat afleiden.
@Gracezellaa; leuke foto, jammer dat de bloem niet helemaal scherp is.
@Robin_Rikkie; leuke foto
@Joysiee; leuke foto, ik ben het met je eens dat het lichte mooi is/kan zijn op foto’s maar vind in deze foto iets te veel overbelichtte stukken zitten (rijbroek, dekje, gezicht).
@_Patriciaa; leuke foto, jammer dat de snavel niet helemaal scherp is.
@GerdjeHoran; wat een leuke en spontane foto!
@Agossie; vind het een hele leuke compositie met die spiegel zo!
@_Elke; dat ziet er lekker uit! Jammer dat hij niet scherp is.
@Sodeletuut; leuke foto, jammer dat hij wat donker is
@tesseke; prachtig!!