NonaWen schreef:ik ben écht aan het overwegen om ook die 350d te kopen
dat moet je vandaag wel besluiten want dan ga ik het meisje van het 2de bod pmen voor de fuji

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NonaWen schreef:ik ben écht aan het overwegen om ook die 350d te kopen
Ulaney schreef:Dag dames
Ethelate schreef:Zoom is een leuk tijdschrift, nog mensen die naar de zoomexperience gaan?
Ik wil graag een digitale spiegelreflex kopen.
Ik fotografeer nu anderhalf jaar met een fujufilm finepix s5600.
Het is echt voor serieus werk bedoeld (ja wel voor hobby) Maar eventuweel ook voor me opleiding.
Ik was best zeker over me besluit dat ik een Nikon D40 wou.
Maarrr.. er zijn nog veel leukere cameraatjes op de markt gekomen he
Misschien handig om te weten wat ik er mee wil gaan doen:
Close-up móet goed kunnen, paarden (ook sport dus), andere dieren, natuur! (groot onderwerp)
Enn ja dat is het eigenlijk wel denk ik, maar macro fotografie moet er gewoon goed mee kunnen.
Jullie nog enig idee wat er zou kunnen?? Hopelijk wel
Ilzjuh schreef:Ja maar kokomo, we kunnen ook helemaal niet zien van welk geslacht jij bent, want ik kan in elk geval niet in je profiel komen.
Ik wil graag een digitale spiegelreflex kopen.
Ik fotografeer nu anderhalf jaar met een fujufilm finepix s5600.
Het is echt voor serieus werk bedoeld (ja wel voor hobby) Maar eventuweel ook voor me opleiding.
Ik was best zeker over me besluit dat ik een Nikon D40 wou.
Maarrr.. er zijn nog veel leukere cameraatjes op de markt gekomen he
Misschien handig om te weten wat ik er mee wil gaan doen:
Close-up móet goed kunnen, paarden (ook sport dus), andere dieren, natuur! (groot onderwerp)
Enn ja dat is het eigenlijk wel denk ik, maar macro fotografie moet er gewoon goed mee kunnen.
Jullie nog enig idee wat er zou kunnen?? Hopelijk wel
patsur schreef:Maar Kokomo, ik heb lenzen zonder motor erop gehad.. Het kan dus wel, en ze passen! Maar automatisch scherpstellen niet, dat moet je zelf doen.
patsur schreef:Maar Kokomo, ik heb lenzen zonder motor erop gehad.. Het kan dus wel, en ze passen! Maar automatisch scherpstellen niet, dat moet je zelf doen.