Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxriieterxX schreef:ik begin nieuw lijstje
1. Isabell (foto's profiel )
2.
iSaBeLL schreef:XxriieterxX schreef:ik begin nieuw lijstje
1. Isabell (foto's profiel )
2. zoetjuh
Elena schreef:hey
ik heb nu ook even tijd
dus,
voor wie kan ik bewerken?
lijstjes zijn hier volgens mij niet nodig
iSaBeLL schreef:Elena schreef:hey
ik heb nu ook even tijd
dus,
voor wie kan ik bewerken?
lijstjes zijn hier volgens mij niet nodig
mijn mag je wel wat bewerken.
foto's staan in mij profiel ..
Gr.
Alison schreef:Voor XxriieterxX :
Heb even in je profiel gekeken voor foto's van britney omdatk de rijfoto's nogal donker vond..en niet zo mooi om er een bewerking van te maken ..hopelijk ben je hier blij mee
xxx
Nog mensen?
Alison schreef:Voor XxriieterxX :
Heb even in je profiel gekeken voor foto's van britney omdatk de rijfoto's nogal donker vond..en niet zo mooi om er een bewerking van te maken ..hopelijk ben je hier blij mee
xxx
Nog mensen?
maflingergek schreef:@silver12, echt harstikke bedankt voor je collage van Shakira, je hoeft echt geen nieuwe te maken want hij is gewoon super, precies wat ik wilde, maar als je niks te doen hebt mag dat natuurlijk wel altijd hoor!
@kimmie, ook bedankt voor de collage, alleen jammer genoeg vind ik de achtergrond niet zo heel erg bijpassend, maar voor de rest ook mooi.
Elena schreef:Alison schreef:Voor XxriieterxX :
xxx
Nog mensen?
ja ik wel wel ff
graag iets leuks met deze 2 foto's
ik (elena)
en m'n pony
mexx:
graag leuke tekst
bijv: elena en mexx, niet te breken
of een leuk gedichtje ofzo
Nynkk schreef:Alison schreef:Voor XxriieterxX :
xxx
Nog mensen?
waar heb je die rasters etc. gedownload en hoe plaats je ze in je programma (photofiltre)
Alison schreef:Voor Elena:
Hopelijk vind jem mooi...