Elin_ schreef:ik was er vanmiddag 99% zeker van dat ik weer een Nikon ging kopen. Had 'm 3 minuten vast (was niet voor 't eerst) en heb toen besloten het toch niet te doenIk kies voor NikonNa een lange tijd nadenken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Soprano schreef:En bij digitalstreet.nl € 444![]()
Ben toch eerst in Belgische winkels aan het rondkijken aangezien ik dan toch wel 2 jaar garantie heb en bij digitalstreet is de garantie niet zo... Maar tot nu toe in België niet zoveel succes.
Maar het is ook erg lastig of je nou voor Nikon of Canon moet kiezen. Ik heb vorig jaar voor Canon gekozen en inmiddels al zoveel geld in gestopt
dat ik niet snel meer zal switchen... 
) en heb ik in 2008 een ''simpel'' digitaal cameraatje gekocht van Samsung. Hier heb ik intussen aardig wat prachtige foto's mee gemaakt en alle functies een beetje ontdekt.. En zodoende dat ik nu eigenlijk wel een stapje verder wil gaan!

Maar ik snap je gevoel
Ik had het ook toen ik over de 1000 euro aan mijn laatste lens uitgaf

EngeltjeS heeft laatst ook een 1100D gekocht.
Volgens mij een erg mooie vooruitgang tov de 1000D. En ook meteen de juiste lens erbij gehaald voor paardenfotografie!
Mooie startset zeg! Het is en blijft ook belachelijk veel geld.
Ik was vorig jaar maart net iets meer dan 1000 euro kwijt voor mijn startsetje. Ik had beter nog paar maanden kunnen wachten, want mijn camera was toen zo nieuw dat hij nog in prijs ging zakken. Maar ja, ik wilde hem toen... Heel veel plezier met je nieuwe set en ben benieuwd naar je foto's!

Nouks schreef:Vidalyssa: oeps, helemaal vergeten op jou te reageren! Goed hoor dat je er even om vraagt
Ik heb zelf de voorloper van de door jou genoemde Canon en ben daar reuze tevreden over. Over de genoemde Panasonic kan ik helaas niks zeggen maar in general is het een erg goed merk als het gaat om compactcamera's.
Misschien kun je hier wat mee
Over Fuji Finepix kan ik eigenlijk weinig zeggen. Vroeger waren ze vooroplopend met hun megazooms, tegenwoordig hoor ik er eigenlijk weinig meer over.