Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soprano schreef:Haha ik kom jullie weer lastig vallen. Uiteindelijk besloten om toch de Nikon D3100+18-55mm Vr te bestellen. Nu kom ik het goedkoopste uit op Digitalstreet.nl Daar zou ik deze inclusief verzendkosten naar België, camera + lens kunnen kopen voor €454,85. Maar heeft iemand ervaring met deze site/bedrijf?
Soprano schreef:Ik heb even op die site van die BCC gezien maar ik zie hem er nergens tussen staan voor € 420? Zelfs de D3000 is daar nog behoorlijk duur vind ik
Soprano schreef:Ik heb even op die site van die BCC gezien maar ik zie hem er nergens tussen staan voor € 420? Zelfs de D3000 is daar nog behoorlijk duur vind ik
Soprano schreef:En bij digitalstreet.nl € 444![]()
Ben toch eerst in Belgische winkels aan het rondkijken aangezien ik dan toch wel 2 jaar garantie heb en bij digitalstreet is de garantie niet zo... Maar tot nu toe in België niet zoveel succes.
Alwiene schreef:Ik zou beeldstabilisatie in mijn body niet prettig vinden, nu kan ik als ik door de zoeker kijk werkelijk zien wat er met mijn beeld gebeurt door de stabilisatie, vooral ver ingezoomd met de tele goed te zien, lijkt me niet fijn als je wéét dat het wel gebeurd, maar het niet ziet/merkt op het moment dat je staat te fotograferen
HLPhoto schreef:Alwiene schreef:Ik zou beeldstabilisatie in mijn body niet prettig vinden, nu kan ik als ik door de zoeker kijk werkelijk zien wat er met mijn beeld gebeurt door de stabilisatie, vooral ver ingezoomd met de tele goed te zien, lijkt me niet fijn als je wéét dat het wel gebeurd, maar het niet ziet/merkt op het moment dat je staat te fotograferen
weet even niet precies wat je hebt, maar bij Nikon gebeurt dat ook. VR II werkt in twee trappen, "half aan" en full power. Pas op het moment dat je afdrukt doet ie z'n best om zo goed mogelijk te stabiliseren.
Nouks schreef:Waarom denk je nu plots weer over Sony Elin? Weet je überhaupt al wel welk merk je wel en niet prettig vindt? Zo niet zou ik dáár eens beginnenNu "zwalk" je nogal...